دوره مناسب برای تعویض مسواک و جایگزینی آن با یک مسواک جدید چقدر است؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رضا شکاری پس از پشت سر گذاشتن چند سال دشوار و سخت بار دیگر نامش را به عنوان ستاره در فوتبال ایران مطرح کرده است.
درحالیکه فصل جدید لالیگا از چند روز دیگر آغاز می‌شود بارسلونا با مشکلات مهمی روبرو است که باید هر چه سریعتر برای آنها راه‌حل پیدا کند.
خورشید با سرعت 828000 کیلومتر در ساعت در حال گردش به دور کهکشان راه شیری است. بر این اساس، خورشید 230 میلیون سال طول می کشد تا یک گردش کامل به دور کهکشان راه شیری انجام دهد.
چند ماه بعد او ماجرای خواستگاری را مطرح کرد و مدعی شد که قصد ازدواج با مرا دارد! من هم پیشنهادش را رد کردم و گفتم هنوز یک سال از مرگ همسرم نگذشته است، ولی او اصرار داشت که باید مرا ببیند به همین دلیل هم وقتی به مرخصی آمد، بلافاصله آدرس منزل پدرم را پیدا کرد و من برای اولین بار وقتی او را دیدم در شوک فرو رفتم چرا که همه جای دستانش آثار خراشیدگی با تیغ و چاقو بود. هنگامی که با دیدن این صحنه‌ها به او گفتم قصد ازدواج ندارم ناگهان چهره وحشتناکی به خود گرفت و سرش را محکم به دیوار کوبید!
جرارد پیکه، مدافع سابق بارسلونا، از عملکرد مدیران این باشگاه در چند فصل اخیر و شرایط مالی بد آنها انتقاد کرد.
جرارد پیکه، مدافع سابق بارسلونا، از عملکرد مدیران این باشگاه در چند فصل اخیر و شرایط مالی بد آنها انتقاد کرد.
کارلو آنچلوتی در نشست خبری خود چند بار با سوال درباره آینده کریم بنزما روبرو شد، اما در جواب تاکید کرد، ستاره رئال هنوز یک سال دیگر قرارداد دارد.
سرپرست پرسپولیس می‌گوید او تلاش کرد که فشاری روی تیم به وجود نیاید.
سرمربی تیم ملی هندبال بعد از چند ماه بار دیگر مقابل خبرنگاران قرار گرفت و از اهداف خود برای سال جدید گفت.
فاطمی امین راهکار رفع مشکلات معیشتی مردم را هم رشد تولید دانست و گفت: زمانی که رشد تولید به مدت چند سال تداوم داشته باشد، مثل سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در دولت سیزدهم، به تدریج می‌توان آثار منفی دهه گذشته را جبران کرد.
مربی آلومینیوم پس از چند سال دوری از حضور در ورزشگاه سن سیروس، بار دیگر برای مسابقه فوتبال به انزلی آمده است.
پدری معتقد است زدن یک گل و سپس عقب‌نشینی برای بارسا خطرناک است و باید یاد بگیرند با زدن چند گل، به حریفان اجازه خودنمایی ندهند.
سه سال گذشته تعدادی از مسابقات مهم که عمری انتظار حضور در آنها را داشتم، به علت ممنوع الخروجی از دست دادم.
ابرماه یک رویداد نادر و زیبا است که فقط چند بار در سال می‌توانید ببینید. وقتی این پدیده اتفاق می‌افتد، یک ماه بزرگ و درخشان در آسمان پدیدار می‌شود که هر که را به بالا نگاه کند، شگفت‌زده خواهد کرد.
کریستیانو در حال حاضر رونالدو ۵ فرزند دارد، اما بار‌ها اعلام کرده به‌خاطر علاقه خود به شماره ۷ به فکر هفت فرزند است. او در سال ۲۰۱۰ برای اولین بار پدر شد و نام فرزندش را کریستیانو رونالدو جونیور گذاشت و هیچ گاه حاضر نشد هویت مادر اولین فرزندش را رسانه‌ای کند.
جام تیم قهرمان جام جهانی فوتبال از سال ۱۹۷۴ تاکنون به یک شکل درآمده و تا چند روز دیگر برای یازدهمین بار توسط کاپیتان تیم قهرمان در قطر بالا برده می‌شود.
رئیس دیوان عدالت اداری با بیان اینکه در این ۴۳ سال، چندین بار همه پرسی در کشور برگزار می‌شود، گفت: حضور مردم در مناسبت‌های سیاسی مانند راه پیمایی و برگزاری انتخابات نیز نوعی همه پرسی است.
رئیس دیوان عدالت اداری با بیان اینکه در این ۴۳ سال، چندین بار همه پرسی در کشور برگزار می‌شود، گفت: حضور مردم در مناسبت‌های سیاسی مانند راه پیمایی و برگزاری انتخابات نیز نوعی همه پرسی است.
نایب رییس انجمن داروسازان تهران گفت: بهترین زمان تزریق واکسن آنفلوآنزا از قبل از ورود به فصل پاییز است که حدودا از ۱۵ شهریور تا اواسط یا اواخر مهر ماه است. در عین حال توصیه می‌شود که افرادی که به بیماری‌های مزمن هستند، بیماران پیوندی، سالمندان بالای ۶۰ سال، افرادی که در سال بیش از سه تا چهار بار سرما می‌خورند و... واکسن آنفلوآنزا را تزریق کنند.
یولیان ناگلزمان، مربی بایرن مونیخ، تایید کرد که به خاطر اهمیت بازی سه شنبه برابر بارسا، به چند بازیکن خود استراحت خواهد داد.
زاوه با اشاره به اینکه دولت هر کاری می‌کند تا زیر بار اشتباه خود نرود، اظهار داشت: در حالی که دولت چند سال گذشته مدام بر روی قیمت گذاری در خودرو اصرار می‌ورزید، این موضوع نتیجه‌ای جزء نارضایتی تمامی ذینفعان از این وضعیت نداشته است، به طوریکه از یک طرف شاهد هستیم دولت با فشار بر روی خودروسازان موجبات تولید همراه با زیان محصولات دو خودروساز بزرگ را رقم زده، آن‌ها نیز در چنین وضعیتی با زیان انباشته بسیار وحشتناکی روبرو هستند که در نهایت هزینه این موضوع را نیز مردم باید بپردازند.
علی نظرمحمدی امیدوار است این بار مشکلات مالی باعث جدایی اش از سپیدرود نشود تا بار دیگر با این تیم به دسته یک و سپس لیگ برتر صعود کند.
علی نظرمحمدی امیدوار است این بار مشکلات مالی باعث جدایی اش از سپیدرود نشود تا بار دیگر با این تیم به دسته یک و سپس لیگ برتر صعود کند.
رئیس جمهور فرانسه امروز در سالروز انفجار بندر بیروت، از اینکه تحقیقات درباره انفجار بندر بیروت در سال ۲۰۲۰ چند ماه است که متوقف شده، ابراز تاسف کرد.
تنها شش روز دیگر تا پایان معاملات سال ۱۴۰۰ باقی مانده است و سپس بورس تا ۵ فروردین ماه تعطیل خواهد بود. سال آینده در حالی بورس کار خود را آغاز خواهد کرد که دو تغییر مهم در بورس اتفاق خواهد افتاد. این دو تغییر بورسی چیست؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ