پدری معتقد است زدن یک گل و سپس عقب‌نشینی برای بارسا خطرناک است و باید یاد بگیرند با زدن چند گل، به حریفان اجازه خودنمایی ندهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پدری، بازیکن بارسلونا، پس از گلزنی مقابل کادیز از ساکنان جزیره تنریف در مواجهه با آتش سوزی عظیم حمایت کرد.
پدری، ستاره اسپانیایی بارسلونا، می‌گوید آرزویش این بود که هری کین ملیت اسپانیایی داشت تا می‌توانست در تیم ملی این کشور با او هم‌بازی شود.
پدری احتمال اینکه به زودی از بارسلونا برود را صفر عنوان کرد.
رودریگو، ستاره رئال مادرید، می‌گوید دوست دارد پدری در کنارش در این تیم بازی کند.
پدری، ستاره جوان بارسا، می‌گوید بلوگرانا دوست داشت فصل گذشته در اروپا موفق‌تر باشد ولی قهرمانی لالیگا به این معنی است که بارسا فصل خوبی را پشت سر گذاشت.
فرانکی دی‌یونگ و پدری، دو ستاره مصدوم بارسا، بعد از مدتها بازگشته و امشب در دیدار مقابل اتلتیکو در میدان حضور دارند.
پدری امروز در فهرست بارسا برابر اتلتیکو قرار دارد و پس از هفته‌ها غیبت می‌تواند نیروی کمکی موثر ژاوی برای پیروزی در این بازی بزرگ باشد. او نیمه اول را از روی نیمکت شروع خواهد کرد.
بدترین خبر در آستانه ال‌کلاسیکوی روز یکشنبه برای بارسلونا از راه رسید و باشگاه کاتالان دریافت که پدری نمی‌تواند در این مسابقه به میدان برود.
شکست پاری سن ژرمن برابر بایرن مونیخ باعث شده که لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، از هر زمان دیگری به بارسا نزدیک‌تر باشد.
الخاندرو گارناچو، پدیده منچستریونایتد، صعود تیمش به مرحله بعدی لیگ اروپا را با تمسخر بارسلونا و شاید پدری جشن گرفت.
خوان لاپورتا و خورخه مسی پنجشنبه گذشته در بارسلونا با یکدیگر ملاقات کردند و خروجی آن شاید بازگشت مسی به بارسا در تابستان باشد.
پدری از مصدومیتی که به دوری یک ماهه اش از ترکیب بارسا انجامید، به عنوان یک اتفاق آزاردهنده یاد کرد.
باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد ستاره جوانش پدری از ناحیه همسترینگ مصدوم بوده و این مصدومیت در بدترین زمان ممکن برای بارسا اتفاق افتاده است.
پدری، ستاره جوان بارسا، که در دیدار امشب مقابل منچستریونایتد مصدوم شد 3 تا 4 هفته از میادین دور خواهد بود و دیدار برگشت مقابل یونایتد و ال‌کلاسیکو را از دست خواهد داد.
پدر لیونل مسی با تکذیب شایعات مذاکره بین او و خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، می‌گوید بعید می‌داند لئو بار دیگر در بارسا بازی کند.
مصدومیت پدری، ستاره جون بارسا، در اواخر نیمه اول دیدار این تیم مقابل منچستریونایتد ژاوی و هواداران بارسا را نگران کرده است.
ژاوی، سرمربی بارسا، بعد از پیروزی 1-0 مقابل خیرونا که با گل پدری به دست آمد به ستایش از این ستاره جوان تیمش پرداخت.
پدری، ستاره بارسلونا، می‌گوید راهنمایی‌های ژاوی دلیل اصلی گلزنی این تیم برابر اتلتیکو مادرید بوده است.
پدری، هافبک جوان بارسلونا، تاکید کرد که در فصل جاری باید قهرمان لالیگا شوند و با سبک و فلسفه همیشگی بارسا به این موفقیت خواهند رسید.
پدر شهید مدافع امنیت با بیان اینکه شهید بارها در جاهایی که مشغول به کار بود به دلیل آنکه بی احترامی نسبت به نظام و ارزش‌ها از سوی دیگر افراد انجام می‌شد کار خود را رها کرد افزود: یک بار به او گفتم کار جای خودش و بسیج هم جای خودش و باید یکی را انتخاب کنید که گفت من کارم را رها می‌کنم.
پدری، ستاره بارسلونا، معتقد است که مارکو آسنسیو باید فصل آینده در این تیم بازی کند.
پدری، ستاره بارسلونا، معتقد است که حذف از لیگ قهرمانان حق این تیم بوده است.
همکاری درخشان روبرت لواندوفسکی و پدری در دیدار دوستانه دیشب بارسلونا مقابل پوماس نوید تشکیل یک زوج رویایی را در بلوگرانا می‌دهد.
همکاری درخشان لواندوفسکی و پدری در دیدار دوستانه دیشب بارسلونا مقابل پوماس نوید تشکیل یک زوج رویایی را در بلوگرانا می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ