جرارد پیکه، مدافع سابق بارسلونا، از عملکرد مدیران این باشگاه در چند فصل اخیر و شرایط مالی بد آنها انتقاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیکر شهیدان، محمد جهانگیری و غلام‌عباس عباسی، که در حمله تروریستی غروب ۲۲ مرداد به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، به شهادت رسیدند، صبح امروز چهارشنبه ۲۵ مرداد در شیراز تشییع شد.
در چنین مصاف غیرقابل انکاری، عجیب است که یک فرد ملبس به لباس روحانیت، همان سخنی را طوطی‌وار تکرار می‌کند که مطلوب و مطالبه و آماج حمله دشمن است! ادعای «بهره‌گیری از اجبار حکومتی در پوشاندن لباسی تنگ بر پیکر واقعیّت اجتماعی متکثر است»، برخلاف واقعیت موجود و مقارن با اجرای برنامه دشمن برای برهنه‌سازی زنان و ربودن گوهر عفاف و حیاست. بدگمانی هنگامی تقویت می‌شود که توجه کنیم خاتمی در فتنه سال ۸۸ و اغتشاشات سال گذشته، همچون مهره‌ای بی‌اختیار، از عناصر شبهه‌پراکن و نقش‌آفرین در آشوب‌افکنی نیابتی دشمن بود.
میزان تصاویری از تشییع پیکر شهید رانقدر حسن وحیدی چند روز پیش در حمله تروریستی محور خاش-تفتان به همراه سه تن از همکاران خود در حین ماموریت، مظلومانه به شهادت رسید را منتشر کرد.
زاهدان_ پیکر پاک شهدای حمله تروریستی روز گذشته به کلانتری ۱۶ زاهدان بر روی دستان مردم شهید پرور استان سیستان و بلوچستان تشییع شد.
مراسم تشییع پیکر شهدای حمله دو روزه ارتش رژیم صهیونیستی امروز با شکوه هرچه تمام‌تر در جنین برگزار شد.
گمان می‌رود در هفته‌های پیش از حمله روسیه به اوکراین، مزدوران گروه واگنر حملاتی با "پرچم دروغین" در شرق اوکراین انجام دادند تا به روسیه بهانه‌ای برای حمله بدهند. اکنون، پیام‌هایی در رسانه‌های اجتماعی روسیه مبنی بر استخدام مزدوران با دعوت از آن‌ها به 'یک پیک نیک در اوکراین' دیده شده است.
جرارد پیکه، مدافع سابق بارسلونا، از عملکرد مدیران این باشگاه در چند فصل اخیر و شرایط مالی بد آنها انتقاد کرد.
جریان فساد با تمام قوا به پیکره حاکمیت و مردم حمله می‌کند و این نشان می‌دهد در مسیر فسادزدایی قرار گرفتیم، اما قطعا فاصله زیادی با انتظار جامعه در رفع فساد داریم. در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد تسهیلات کلان کشور، تسهیلات بالای ۱۰۰ میلیارد است که در مسیر غلط قرار گرفته و جریان‌های فساد و قدرت نیز در مقابل شفافیت مقاومت می‌کنند، لذا به نظر من باید این مسیر را ادامه دهیم و تا انتها پیش برویم و در برخی از بخش‌ها که هنوز شروع نکردیم، ورود کنیم.
در ادامه تصویری از یک پیک در تبریز را می‌بینید که مشغول بردن چند طبقه غذا با دوچرخه است. عکس نیز در اوایل دهه ۳۰ هجری شمسی به ثبت رسیده است.
پیک موتوری ترکی که سعی داشت در ترافیک از یک خودرو راه بگیرد با واکنش عجیب و وحشیانه راننده مقابل دوربین‌های خیابان روبرو شد.
"پیکه یادت باشه، تراکتور سرورته" - این خلاصه واکنش‌هایی است که طرفدارانی با پروفایل تیم فوتبال تراکتور در صفحه جرارد پیکه داشته‌اند.
جمعیت زیادی در مراسم تشییع فرمانده بارز جهاد اسلامی که شامگاه جمعه در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، شرکت کردند.
مراسم تشییع پیکر شهید «ایاد الحسنی» فرمانده عملیات «سرایا القدس» در غزه برگزار شد. الحسنی عصر جمعه در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.
در ادامه ویدیویی از قدرت و توانمندی بوئینگ ۷۴۷ مشاهده می‌کنید.
فلاحت پیشه گفت: هرچند موضوع حجاب یک موضوع قابل بحث در کشور است ولی الآن بیش از حجاب برخی مشکلات دیگر نظیر حملات به برخی مدارس مهم است، در جایی که هنوز قانون حجاب در کشور وجود ندارد چگونه فرمانده انتظامی کشور اعلام می‌کند که با بی‌حجابی برخورد صورت بگیرد.
کلارا چیا، نامزد جدید جرارد پیکه، بعد از انتشار آهنگ جنجالی شکیرا، که در آن به او و پیکه تاخته بود، دچار حمله عصبی شده و کارش به بیمارستان کشیده شده است.
رسانه‌های اسپانیایی فاش کردند کلارا چیا، نامزد جدید جرارد پیکه، بعد از انتشار آهنگ جنجالی شکیرا که در آن به او و پیکه تاخته بود دچار حمله عصبی شده و کارش به بیمارستان کشیده شده است.
تصاویری از تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی شاهچراغ در مشهد مشاهده می‌کنید.
تصاویری از تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی شاهچراغ در مشهد مشاهده می‌کنید.
شیراز- دانش آموزان شیرازی با پیکر شهدای دانش آموز حمله تروریستی شیراز وداع کردند.
مشهد ـ پیکر مطهر شهدای حمله تروریستی حرم شاهچراغ (ع) شیراز وارد فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد شد.
پیکر شهیدان فرید الدین معصومی از شهدای حمله تروریستی در شاهچراغ شیراز و همچنین مدافع امنیت پاسدار امیر کمندی تشییع شد.
ماجرای این پرونده جنایی از سپیده دم شنبه گذشته (بیست و ششم شهریور) در حالی آغاز شد که جوان ۳۳ ساله‌ای به نام «فاروق» با پدرزنش تماس گرفت و به او گفت: «چند مرد ناشناس نقابدار به من و خواهرزاده ام (حسین – ک) در تاریکی شب حمله ور شدند که من با زیرکی وسرعت عمل خوب از چنگ آن‌ها گریختم، اما خواهرزاده ام را محاصره کردند و او را به حدی کتک زدند که پیکر نیمه جانش در بیابان‌های اطراف اسماعیل آباد رها شده است!
در غزه هزاران نفر در تشییع خالد منصور یکی از بانفوذترین اعضای جهاد اسلامی شرکت کردند که در حمله هوایی اسرائیل همراه با هفت دیگر به شهادت رسید. یک روز پس از ترور خالد منصور در حمله هوایی اسرائیل، تعداد زیادی از فلسطینی ها در مراسم تشییع جنازه شرکت کردند. فرماندهی گردان‌های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی، اعلام کرد که در عملیات اخیر اسرائیل در نوار غزه ۱۲ رزمنده این جنبش به شهادت رسیدند. در این میان به طور خاص از دو فرمانده ارشد جهاد اسلامی، تیسیر الجعبری، فرمانده بخش شمالی گردان‌های قدس، و خالد منصور فرمانده بخش جنوبی نیز نام برده شده است. رأفت الزاملی، سلامه عابد، زیاد المدلل نیز از دیگر فرماندهان گردان‌های قدس هستند که در این عملیات جان خود را از دست داده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ