وزارت امور خارجه امارات در بیانیه خود تاکید کرد: سیف محمد الزعابی با هماهنگی و همکاری مقامات ایران، به منظور کمک به پیشبرد روابط دوجانبه و دستیابی به منافع مشترک دو کشور همسایه و منطقه، در روزهای آینده برای انجام وظایف دیپلماتیک خود در سفارت امارات، به تهران بازخواهد گشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکنان الشارجه پس از برگزاری تمرین امروز برای سفر به تمرین آماده شدند.
امیر قطر پس از ۶ سال قطع رابطه با امارات در پی بحران با کشورهای حوزه خلیج فارس، سفیر جدیدی را برای حضور در امارات منصوب کرد.
پیرو سفر اخیر حسین امیر عبداللهیان به امارات و رایزنی رئیس دستگاه دیپلماسی با مقامات عالی‌رتبه این کشور و موافقت رییس امارات عربی متحده، تعداد ۱۵ نفر از اتباع ایرانی زندانی در آن کشور مورد عفو قرار گرفتند و بزودی پس از طی مراحل اداری، به میهن باز خواهند گشت.
امارات در واکنش به‌ هتک‌حرمت به‌ قرآن کریم در سوئد، سفیر این کشور را احضار کرد.
رسانه‌های اسرائیل شامگاه دوشنبه اعلام کردند «وزیر خارجه عمان» در حال آماده‌سازی مقدمات برای سفر به فلسطین است. هیچ روابط دیپلماتیک رسمی بین عمان و اسرائیل وجود ندارد، اگرچه پس از امارات، بحرین، مراکش و سودان، کشور بعدی است که به احتمالا به توافقنامه ابراهیم با اسرائیل بپیوندند.
قرارداد قرضی وینگر بوشهری با استقلال به پایان رسید و مطابق انتظار، او امروز راهی امارات شد و بعد از ظهر به دبی رسید تا پس از سپری کردن ادامه تعطیلات تابستانی، خود را به کادرفنی جدید شباب الاهلی معرفی کرده و در دور جدید تمرینات این باشگاه حاضر شود.
عامری در بدو ورود به امارات با تأکید بر اینکه آینده امیدبخش و روشنی پیش روی روابط دوجانبه خواهد بود، ابراز امیدواری کرد که مناسبات فیمابین در جهت تحقق اراده رهبران دو کشور هر چه بیشتر توسعه یابد.
سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در امارات عربی متحده در آستانه عزیمت به محل مأموریت، با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گزارشی از آخرین وضعیت حوزه مأموریت خود ارائه کرد.
سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در امارات عربی متحده در آستانه عزیمت به محل مأموریت، با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گزارشی از آخرین وضعیت حوزه مأموریت خود ارائه کرد.
پس از موفقیت نخستین ماموریت سازمان فضایی امارات متحده عربی به مریخ، این سازمان اکنون یک هدف بلندپروازانه برای سفر به کمربند سیارکی منظومه شمسی در نظر گرفته است.
توافق تهران و ریاض جنب و جوش تازه‌ای در منطقه ایجاد کرده است. بدیهی است که ایران نیز امیدوار است بتواند از این دستاورد دیپلماتیک، منافع امنیتی و اقتصادی مدنظرش را به‌دست آورد. این توافق می‌تواند موجب شود که روابط میان ایران و کشور‌های عربی نظیر مصر، بحرین و امارت متحده عربی بهبود یابد.
جمهوری اسلامی ایران بعد از ۸ سال، سفیر به امارات اعزام می کند.
جمهوری اسلامی ایران بعد از ۸ سال ، سفیر به امارات اعزام می کند.
دریابان شمخانی که پس از سفر اخیر او به پکن، توافق ایران و عربستان سعودی برای ازسرگیری روابط دیپلماتیک با میانجیگری چین اعلام شد، چند روز پیش به امارات سفر کرده و با مقامات ارشد این کشور دیدار و رایزنی کرد.
دبیر شورایعالی امنیت ملی کشور پس از چین و امارات به عراق سفر می‌کند.
اسد پس از میزبانی از وزاری خارجه امارات- اردن در سفری غیر منتظره راهی مسقط شد تا بتواند در قلب منطقه خلیج فارس، زمینه بهبود روابط با سایر قدرت‌های عربی را هموار کند.
امارات متحده عربی، اردن، مصر و بحرین بیش از دو سال پیش حرکت به سمت عادی‌سازی روابط با سوریه گام برداشتند. امارات متحده عربی در این زمینه پیش‌قدم شد و متعهد شد که مدت کوتاهی پس از اعزام وزیر‌خارجه خود به دمشق، یک نیروگاه خورشیدی در سوریه می‌سازد. بحرین هم دوباره سفیر خود را به سوریه فرستاد. مصر هم بر بازگشت سوریه به اتحادیه عرب تاکید کرد.
در حالی که قرار است امروز جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال برگزار شود ظاهراً ساعاتی پس از این جلسه مدیرعامل باشگاه به اتفاق یکی از مدیران باشگاه عازم کشور امارات خواهد شد.
سفیر امارات عربی متحده در دیدار با امیرعبداللهیان پیام کتبی وزیر خارجه کشورش را به وزیر امور خارجه ایران تسلیم کرد.
مشاور پیشین «محمد بن زاید» در توییتی، چند نکته در خصوص بازگشت سفیر امارات به ایران مطرح کرد.
انور قرقاش مشاور امور دیپلماتیک رئیس امارات متحده عربی درباره بازگشت سفیر این کشور به ایران پس از گذشت ۷ سال، اظهار نظر کرد.
وزارت خارجه امارات متحده عربی از بازگشت سفیر این کشور به ایران طی روز‌های آینده خبر داد.
خبرگزاری امارات گفت: بازگشت سفیر امارات به ایران در چارچوب تصمیم سابق ابوظبی برای افزایش سطح نمایندگی دیپلماتیک تا سطح سفیر صورت گرفته است.
وزارت خارجه امارات اعلام کرد که سفیر این کشور در ایران طی روزهای آینده مأموریت خود را در تهران شروع خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ