جمهوری اسلامی ایران بعد از ۸ سال ، سفیر به امارات اعزام می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امورخارجه کشورمان گفت: وزیر امورخارجه سوئد بصورت تلفنی به بنده گفت دولت این کشور اهانت به قرآن کریم را محکوم می کند و فرد اهانت کننده صرفا مجوز تجمع داشته و نه از پلیس و نه از دولت مجوزی برای قرآن سوزی نداشته است.به وی تاکید کردیم که بیانیه کافی نیست و فرد متخلف باید دستگیر و محاکمه شود. با توجه به پایان ماموریت سفیر فعلی سوئد با دستور رئیس جمهور سفیر جدید آنها پذیرفته نخواهد و سفیر جدید ما نیز به سوئد اعزام نمی‎شود تا زمانی که اقدام موثر از آنها دیده شود. منبع: دانشجو
یک منبع آگاه در وزارت امور خارجه اعلام کرد: علیرغم انجام مراحل اداری اعزام سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران به سوئد، بدلیل اهانت صورت گرفته به قرآن کریم در این کشور، وزارت خارجه فعلا برنامه‌ای برای اعزام سفیر جدید نخواهد داشت.
وزارت خارجه انگلیس اعلام کرد که معاون وزیر خارجه این کشور در امور خاورمیانه و آفریقا به امارات سفر می‌کند.
سفیر عمان در مصر بر آمادگی ایران برای ازسرگیری روابط خود با مصر و حل اختلافات فیمابین تاکید کرد.
حمیدرضا دهقانی توییت کرد: پنجشنبه یکی از همکاران را به شهر راس لفان، اعزام تا با شش هموطن دستگیر شده توسط گارد ساحلی قطر، دیدار کند. همگی سالم بودند.
سفیر قزاقستان با اشاره به برقراری خطوط پروازی مستقیم بین ایران و قزاقستان گفت: مقامات ایران و قزاقستان در تلاش هستند که راه‌های ارتباطی بین دو کشور را برای تسهیل رفت و آمد تجار، بازرگانان و مردم گسترش دهند.
جمهوری اسلامی ایران بعد از ۸ سال، سفیر به امارات اعزام می کند.
بر اساس اعلام منابع خبری، سفیر جدید ایران در امارات «رضا عامری» مدیر کل ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه است.
دریابان شمخانی که پس از سفر اخیر او به پکن، توافق ایران و عربستان سعودی برای ازسرگیری روابط دیپلماتیک با میانجیگری چین اعلام شد، چند روز پیش به امارات سفر کرده و با مقامات ارشد این کشور دیدار و رایزنی کرد.
سفیر ایران در اسپانیا بعد از حادثه تلخی که برای امیر عابدزاده به وجود آمد، با او دیدن داشت.
سخنگوی سابق وزارت امور خارجه به عنوان سفیر جدید کشورمان به کرواسی اعزام خواهد شد.
سخنگوی سابق وزارت امور خارجه به عنوان سفیر جدید کشورمان به کرواسی اعزام خواهد شد.
سخنگوی سابق وزارت امور خارجه به عنوان سفیر جدید کشورمان به کرواسی اعزام خواهد شد.
وزارت خارجه آمریکا در پی سفر مقام وزارت خزانه داری این کشور به امارت برای جلوگیری از دور زدن تحریم‌ها علیه ایران اعلام کرد آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا با شیخ محمد بن زاید آل نهیان رئیس امارات متحده عربی گفت وگو کرد.
وزارت خارجه ایتالیا اعلام کرد که سفیر ایران در رم برای انجام یک دیدار در روز چهارشنبه فراخوانده شده است.
وزارت خارجه ایتالیا اعلام کرد که «محمدرضا صبوری» سفیر ایران در رم، برای انجام یک دیدار در روز چهارشنبه فراخوانده شده است.
خوزه رافائل سیلوا آپونته سفیر جدید جمهوری بولیواری ونزوئلا در جمهوری اسلامی ایران با علی اسدی رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران دیدار کرد.
رایزن سفارت جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد، با توجه به پایان مأموریت «بهادر امینیان» به عنوان سفیر پیشین در افغانستان، «حسن کاظمی قمی» به عنوان سفیر جدید ایران در افغانستان معرفی شده است.
وزارت خارجه جمهوری آذربایجان اعلام کرد که امروز سفیر ایران را برای پیگیری چند مورد احضار کرده است.
در موضوع ‎همسایگان شمالی مواضع اصولی ‎ایران از ۳۰ سال پیش مشخص است و بارها توسط رهبر انقلاب، رئیس جمهور، وزیر خارجه و سخنگوی وزارت امور خارجه بیان شده که همانا تغییر ناپذیری مرزهای بین‌المللی و تغییرات ژئوپولیتیکی است.
وزارت خارجه امارات اعلام کرد که سفیر این کشور در ایران طی روزهای آینده مأموریت خود را در تهران شروع خواهد کرد.
الشوبکی گفت:نگرش و رویکردی مبنی بر لزوم ازسرگیری روابط با ایران نزد کشورهایی همانند امارات که کانال های ارتباطی دارد و آماده اعزام سفیر است و همچنین کویت که این اقدام را انجام داد وجود دارد.
الشوبکی گفت:نگرش و رویکردی مبنی بر لزوم ازسرگیری روابط با ایران نزد کشورهایی همانند امارات که کانال های ارتباطی دارد و آماده اعزام سفیر است و همچنین کویت که این اقدام را انجام داد وجود دارد.
نگرش و رویکردی مبنی بر لزوم ازسرگیری روابط با ایران نزد کشورهایی همانند امارات که کانال های ارتباطی دارد و آماده اعزام سفیر است و همچنین کویت که این اقدام را انجام داد وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ