امارات در واکنش به‌ هتک‌حرمت به‌ قرآن کریم در سوئد، سفیر این کشور را احضار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیر قطر پس از ۶ سال قطع رابطه با امارات در پی بحران با کشورهای حوزه خلیج فارس، سفیر جدیدی را برای حضور در امارات منصوب کرد.
در حالی که وزارت امور خارجه الجزایر درخواست این وزارتخانه از سفیر امارات برای خروج از خاک الجزایر را قاطعانه رد کرد؛ منابع محلی از برکناری وزیر ارتباطات این کشور خبر دادند.
در حالی که وزارت امور خارجه الجزایر درخواست این وزارتخانه از سفیر امارات برای خروج از خاک الجزایر را قاطعانه رد کرد؛ منابع محلی از برکناری وزیر ارتباطات الجزایر از سمت خود خبر دادند.
عامری در بدو ورود به امارات با تأکید بر اینکه آینده امیدبخش و روشنی پیش روی روابط دوجانبه خواهد بود، ابراز امیدواری کرد که مناسبات فیمابین در جهت تحقق اراده رهبران دو کشور هر چه بیشتر توسعه یابد.
سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در امارات عربی متحده در آستانه عزیمت به محل مأموریت، با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گزارشی از آخرین وضعیت حوزه مأموریت خود ارائه کرد.
سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در امارات عربی متحده در آستانه عزیمت به محل مأموریت، با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گزارشی از آخرین وضعیت حوزه مأموریت خود ارائه کرد.
مسئولان وزارت دفاع امارات و سفیر ژاپن در ابوظبی با امضای یک توافقنامه همکاری مشترک بر گسترش روابط نظامی و دفاعی تاکید کردند.
عنایتی با بیان اینکه با آمدن سفیر کویت به تهران برخی از زمینه‌های همکاری بین ایران و کویت در حوزه‌هایی فعال شد، چنانکه نشست کنسولی ایران و کویت سال گذشته در این کشور و همچنین نشست کمیته حقوقی بین تهران و کویت سال گذشته در ایران برگزار شد، خاطرنشان کرد: انتظار داریم که سایر زمینه‌های مرتبط با مناسبات دو کشور از جمله کمیسیون مشترک، گارد مرزی و دیگر نهاد‌های مرتبط بین ما و این کشور فعال شود تا زمینه‌های همکاری بین ایران و کویت به معنای واقعی بتواند تجلی پیدا کند.
مدیر کل ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه به زودی به عنوان سفیر جدید کشورمان به امارات اعزام خواهد شد.
جمهوری اسلامی ایران بعد از ۸ سال، سفیر به امارات اعزام می کند.
جمهوری اسلامی ایران بعد از ۸ سال ، سفیر به امارات اعزام می کند.
بر اساس اعلام منابع خبری، سفیر جدید ایران در امارات «رضا عامری» مدیر کل ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه است.
سفیر امارات: دولت امارات با هرگونه وارد شدن خسارت به ایران مخالف است و همه تضمین‌ها را در این خصوص ارائه می‌کند که هیچ‌کسی نمی‌تواند با حضور در امارات از کشور ما برای ضربه زدن به ایران استفاده کند؛ حال چه این مسائل نظامی، امنیتی، اطلاعاتی و در هر زمینه دیگری باشد.
سفیر امارات در تهران با حضور در مجلس شورای اسلامی دعوت نامه رسمی رئیس مجلس این کشور از رئیس مجلس شورای اسلامی برای سفر به امارات را تقدیم وی کرد.
سفیر امارات عربی متحده در دیدار با امیرعبداللهیان پیام کتبی وزیر خارجه کشورش را به وزیر امور خارجه ایران تسلیم کرد.
وزارت امور خارجه امارات، سفیر هلند در ابوظبی را در اعتراض به اظهارات مداخله جویانه سفیر کشورش در امور داخلی اردن احضار کرد.
وزارت امور خارجه امارات در بیانیه خود تاکید کرد: سیف محمد الزعابی با هماهنگی و همکاری مقامات ایران، به منظور کمک به پیشبرد روابط دوجانبه و دستیابی به منافع مشترک دو کشور همسایه و منطقه، در روزهای آینده برای انجام وظایف دیپلماتیک خود در سفارت امارات، به تهران بازخواهد گشت.
مشاور پیشین «محمد بن زاید» در توییتی، چند نکته در خصوص بازگشت سفیر امارات به ایران مطرح کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: امارات بار‌ها نشان داده که می‌تواند با تقویت روابط دیپلماتیک خود نقشی سازنده و مؤثر در کاهش تنش‌های منطقه‌ای داشته باشد.
انور قرقاش در توئیتی نوشت: تصمیم امارات برای بازگشت سفیر به تهران در راستای رویکرد منطقه‌ای امارات برای احیای روابط، تقویت آن و افزایش اشتراکات و تکیه بر آن برای ایجاد فضایی از اعتماد، تفاهم و همکاری است.
انور قرقاش مشاور امور دیپلماتیک رئیس امارات متحده عربی درباره بازگشت سفیر این کشور به ایران پس از گذشت ۷ سال، اظهار نظر کرد.
وزارت خارجه امارات متحده عربی از بازگشت سفیر این کشور به ایران طی روز‌های آینده خبر داد.
خبرگزاری امارات گفت: بازگشت سفیر امارات به ایران در چارچوب تصمیم سابق ابوظبی برای افزایش سطح نمایندگی دیپلماتیک تا سطح سفیر صورت گرفته است.
وزارت خارجه امارات اعلام کرد که سفیر این کشور در ایران طی روزهای آینده مأموریت خود را در تهران شروع خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ