در کنار تولیدکنندگان و سازندگان مصنوعات طلا و خرده فروشان طلای آبشده، بانک عامل با تایید بانک مرکزی نیز در صف حراج شمش‌های طلا قرار می‌گیرد تا شانس خود را امتحان کنند. این در حالی است که در حراج قبلی، میانگین قیمت شمش‌های طلای معامله شده ۴ میلیارد و ۷۶۸ میلیون تومان به ثبت رسیده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دور جدید حراج شماره‌های رند همراه اول همزمان با سالروز عرضه نخستین سیمکارت آغاز می‌شود.
رایانه «اپل A-» که توسط استیو وزنیاک، یکی از بنیانگذاران این غول فناوری در سال ۱۹۷۶ به صورت دستی اسمبل شده و اتصال یافته و لحیم شده بود. در یک حراجی به قیمت ۷۰۰،۰۰۰ دلار (۳۵ میلیارد تومان) خریداری شد.
یوری تیلمانس، هافبک بلژیکی، پس از پایان قراردادش با لسترسیتی به استون ویلا پیوست.
درحالی‌که بخشی از نیاز اساسی مردم به دارو و تجهیزات پزشکی است اما مشخص نیست چرا برخی از نمایندگان مجلس به دنبال واردات خودروهای کارکرده هستند.
درحالی‌که بخشی از نیاز اساسی مردم به دارو و تجهیزات پزشکی مشخص نیست چرا برخی از نمایندگان مجلس به دنبال واردات خودروهای کارکرده هستند.
از بین رفتن درآمدهای احتمالی خاص از حضور در لیگ قهرمانان و همچنین جرایم متعدد باعث شده تا یوونتوس برای فصل آینده به فکر خانه تکانی اساسی همراه با فروش ستاره ها بیفتد.
تمامی تجهیزات فردی شارل لکلرک به نفع سیل‌زدگان ایتالیایی به حراج گذاشته شد.
ممکن است اریک تن‌هاخ، مربی منچستریونایتد تابستان امسال 13 بازیکن را کنار بگذارد تا بودجه کافی برای خرید بازیکن را داشته باشد.
دو مورد از با ارزش‌ترین اسناد تاریخ حراج که با قیمت ۶.۵ میلیون دلار در سال ۱۹۴۳ و ۱۳ میلیون دلار در سال ۲۰۲۱ فروش رفتند متعلق به اینشتین است، اما اکنون در کمتر از ۲۴ ساعت پیش از پایان حراج، مبلغ پیشنهاد شده تنها ۱۱۰ هزار دلار است.
در راستای ایجاد فضای رقابتی سالم و شفاف برای عموم مردم از این به بعد حراج‌های سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی به‌صورت الکترونیکی و از طریق سامانه تدارکات الکتروینکی دولت برگزار می‌ شود.
باشگاه مشهور فوتبال روسیه اتوبوس خود را به دلیل مشکل مالی به فروش گذاشته است.
نشریه فرانسوی اکیپ مدعی است با حذف پی‌اس‌جی از لیگ قهرمانان تابستان آینده از سه ضلع مثلث مشهور این تیم، مسی، نیمار و امباپه شاهد جدایی دو ستاره از باشگاه پاریسی خواهیم بود.
بر اساس گزارشها در اسپانیا بارسلونا از شرایط آنسو فاتی ناراضی است و تصمیم گرفته قیمت مد نظرش برای فروش این ستاره اسپانیایی را به مقدار قابل توجهی کاهش دهد.
«کنت گریفین» سرمایه‌گذار میلیاردر در سال ۲۰۲۱ با پرداخت ۴۳.۲ میلیون دلار برای نسخه اولیه‌ای از قانون اساسی آمریکا در حراجی ساتبیز این رکورد را در اختیار دارد.
پیراهن مهدی طارمی مهاجم تیم فوتبال پورتو برای تامین هزینه‌های درمانی یک کودک پرتغالی به حراج گذاشته شد.
امروز مطالبی همچون رشد نرخ سود بانکی چه تاثیری بر بورس فردا خواهد داشت؟، کاهش نرخ یورو در کانال ۴۷/ حواله یورو چقدر است؟، پیش بینی بورس | فردا بازار مثبت می‌شود؟،  قیمت‌های مقاومتی و حمایتی طلا و بیت کوین، کدام نماد‌های خودرویی کدال ساز شدند؟، قیمت ربع سکه در بورس چقدر بود؟، قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید | فردا این نماد‌ها متوقف می‌شوند؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
کریستیانو رونالدو یک ماکت از توپ طلای برنده شده در سال ۲۰۱۳، دومین توپ از پنج برنده خود را به حراج گذاشت که درآمد آن به بنیاد «Make a Wish» که به کودکان مبتلا به بیماری های خاص کمک می کند، اهدا شود.
هواداران لاروخا می‌توانند پیراهن اصلی بازیکنان تیم ملی اسپانیا که توسط آنها در جریان جام جهانی قطر پوشیده شده را خریداری کنند.
تیم فراری ایتالیا ماشین قهرمانی میشائیل شوماخر آلمانی در فرمول یک 2003 را می‌فروشد.
تیم فراری ایتالیا ماشین قهرمانی میشائیل شوماخر آلمانی در فرمول یک 2003 را می‌فروشد.
وزیر ورزش کفش دوران قهرمانی خود را به نفع مناطق محروم اهدا کرد‌‌.
حراج نخستین مدل آیفون به قیمت ۵۰ برابر
علی بن ناصر، داور معروف تونسی، قصد دارد توپ بازی معروف انگلیس و آرژانتین را به حراج بگذارد.
دایناسور قدرتمند «تیرانوسوروس رکس» یا «تی‌رکس» زمانی در غرب آمریکای شمالی زندگی می‌کرد و حالا فسیل این دایناسور برای نخستین‌بار در حراجی واقع در آسیا به مزایده گذاشته خواهد شد.
مقامات باغ وحش مبلغ پایه برای هر قلاده شیر را ۱۵۰ هزار روپیه پاکستان برابر با حدود ۷۰۰ دلار آمریکا تعیین کرده‌اند، اما امیدوارند که هر یک از این حیوانات حدود ۲ میلیون روپیه که معادل حدود ۹ هزار دلار آمریکا است به فروش برسند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ