مقامات باغ وحش مبلغ پایه برای هر قلاده شیر را ۱۵۰ هزار روپیه پاکستان برابر با حدود ۷۰۰ دلار آمریکا تعیین کرده‌اند، اما امیدوارند که هر یک از این حیوانات حدود ۲ میلیون روپیه که معادل حدود ۹ هزار دلار آمریکا است به فروش برسند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دور جدید حراج شماره‌های رند همراه اول همزمان با سالروز عرضه نخستین سیمکارت آغاز می‌شود.
پنجمین حراج خرده فروشی برخط سازمان اموال تملیکی از ساعت ۱۲ ظهر امروز (سه شنبه ۲۰ تیرماه) آغاز شده است.
۱۲ درصد از سهام شرکت خمیر مایه رضوی بعنوان نهمین عرضه اولیه سال جاری به روش حراج و در نماد معاملاتی غمایه۱ عرضه اولیه می‌شود.
۱۲ درصد سهام شرکت تولیدی مخازن گاز طبیعی آسیا ناما در نماد «ناما» به عنوان هشتمین عرضه امسال، به روش حراج در فرابورس عرضه می‌شود. جزییات و میزان نقدینگی این عرضه اولیه را در این مطلب بخوانید.
یوری تیلمانس، هافبک بلژیکی، پس از پایان قراردادش با لسترسیتی به استون ویلا پیوست.
درحالی‌که بخشی از نیاز اساسی مردم به دارو و تجهیزات پزشکی است اما مشخص نیست چرا برخی از نمایندگان مجلس به دنبال واردات خودروهای کارکرده هستند.
درحالی‌که بخشی از نیاز اساسی مردم به دارو و تجهیزات پزشکی مشخص نیست چرا برخی از نمایندگان مجلس به دنبال واردات خودروهای کارکرده هستند.
در بازدید سرپرست حجاج ایرانی از بیمارستان مرکز پزشکی حج و زیارت در مکه اعلام شد که از ۱۲ خرداد ماه تا دوم تیر، حدود ۶۰۰ بیمار خدمات دندانپزشکی دریافت کرده‌اند.
در بازدید سرپرست حجاج ایرانی از بیمارستان مرکز پزشکی حج و زیارت در مکه اعلام شد که از ۱۲ خرداد ماه تا دوم تیر، حدود ۶۰۰ بیمار خدمات دندانپزشکی دریافت کرده‌اند.
جعفر یارزلو گفت: پروازهای رفت حجاج اول تیرماه به پایان می رسد و پس از یک وقفه ۱۲ روزه پرواز های بازگشت آغاز خواهد شد.
براساس اعلام سازمان هواپیمایی کشوری تا ۱۲ خرداد ماه حدود ۲۱۴۹۹ هزار حاجی با ۹۱ پرواز به حج مشرف شده اند.
پرواز از ایران به سمت مدینه از روز شنبه آغاز شد و از سوی دگیر تا به ۱۲ خردادماه حدود ۲۱۴۹۹ هزار حجاج به حج مشرف شده اند.
تمامی تجهیزات فردی شارل لکلرک به نفع سیل‌زدگان ایتالیایی به حراج گذاشته شد.
ممکن است اریک تن‌هاخ، مربی منچستریونایتد تابستان امسال 13 بازیکن را کنار بگذارد تا بودجه کافی برای خرید بازیکن را داشته باشد.
باشگاه مشهور فوتبال روسیه اتوبوس خود را به دلیل مشکل مالی به فروش گذاشته است.
نشریه فرانسوی اکیپ مدعی است با حذف پی‌اس‌جی از لیگ قهرمانان تابستان آینده از سه ضلع مثلث مشهور این تیم، مسی، نیمار و امباپه شاهد جدایی دو ستاره از باشگاه پاریسی خواهیم بود.
بر اساس گزارشها در اسپانیا بارسلونا از شرایط آنسو فاتی ناراضی است و تصمیم گرفته قیمت مد نظرش برای فروش این ستاره اسپانیایی را به مقدار قابل توجهی کاهش دهد.
همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم سلیمانی صبح امروز (پنج شنبه) با حضور هزاران نفر دختر نوجوان و جوان تهرانی در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد.
همایش دختران حاج قاسم به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی صبح پنجشنبه (۱۲ دی ۱۴۰۱) در ورزشگاه ۱۲هزار نفری آزادی تهران برگزار شد.
همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم سلیمانی صبح امروز (پنج شنبه) با حضور هزاران نفر دختر نوجوان و جوان تهرانی در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد.
تالار حراج باز بورس کالای ایران روز شنبه ۱۲ آذر ماه، میزبان دادوستد ۲۰۰ هزار تن کنسانتره سنگ آهن و ۸ هزار تن وکیوم باتوم بود.
عملیات بازارگردانی نمادهای معاملاتی «سفارود۱»، «وشمال۱»، «تپسی۱» و «فجهان۱» به روش مبتنی بر حراج از روز دوشنبه ۱۸ مهر ماه به مدت ۱۲ ماه آغاز می‌شود.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.
گران ترین اثر این حراجی به تابلوی نقاشی «روز و شب را می‌شمارم، روز و شب» اثر رضا درخشانی اختصاص داشت که در این دوره از حراج با دو اثر حضور داشت. تابلوی درخشانی با ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در مقابل گران‌ترین‌ اثر حراجی سیزدهم به قیمت ۱۲ میلیارد تومان قرار می گیرد که متعلق به آیدین آغداشلو بود. آغداشلو در دوره قبل رکورد گرانقیمت‌ترین اثر به فروش رسیده در حراج را شکسته بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ