تیم ملی فوتسال ایران امروز با درخشش علیرضا جوان به مرحله نیمه نهایی تورنمنت ۶ جانبه تایلند صعود کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی مراکش در بازی امروز خود مقابل کره جنوبی توانست با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد. در این دیدار نهیله بنزینه ۲۵ ساله با حجاب حضور پیدا کرد و به نخستین بازیکن محجبه در جام جهانی تبدیل شد.
این اولین تصاویری است که از خمس در تمرین تراکتور می‌بینیم؛ کسی که مدتی پیش با پیروزی مقابل رئال تحت هدایت زیدان، توانایی خود را نشان داد.
تصویری گرافیتی از بوسه مادر اشرف حکیمی ستاره تیم ملی مراکش پس از بازی مقابل بلژیک در جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر روی دیواری در بارسلون اسپانیا کشیده شده است. اشرف حکیمی پس از پیروزی درخشان تیمش مقابل بلژیک در دومین بازی مرحله گروهی جام جهانی قطر، لحظه‌ای احساسی خلق کرد. بعد از پیروزی ارزشمند ۲-۰ مراکش مقابل بلژیک، ستاره این تیم اشرف حکیمی به سمت سکو‌های هواداران رفت و مادرش را در آغوش کشید. بوسه او بر پیشانی مادرش از چشم عکاسان حاضر در استادیوم الثمامه دور نماند و لحظاتی فوق‌العاده احساسی برای مردم مراکش در قطر ثبت شد.
سفیان امرابط، ستاره تیم ملی مراکش، پس از پیروزی برابر اسپانیا تصاویر تحریک‌آمیزی را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت.
مردم آرژانتین پس از پیروزی تیم ملی‌شان در برابر تیم فوتبال لهستان و صعود به مرحله بعد جام جهانی؛ به خیابان‌ها آمدند.
مردم آرژانتین پس از پیروزی تیم ملی‌شان در برابر تیم فوتبال لهستان و صعود به مرحله بعد جام جهانی؛ به خیابان‌ها آمدند.
تیم ملی فرانسه علی‌رغم شکست برابر تونس، به عنوان صدرنشین راهی دور دوم جام جهانی شد.
اوایل آبان ماه و در فاصله چند روز مانده به آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال لباس هواداری تیم ملی ایران توسط شورای فرهنگ عمومی کشور با نام پیروز بچه یوز ایرانی رونمایی شد تا علاقمندان بتوانند از این تی شرت برای حمایت از ملی پوشان استفاده کنند. در طراحی این پیراهن از سمبل‌های نمادین با موضوع اتحاد استفاده شده است.
اولین چیزی که بعد از برد تیم ملی مقابل ولز جلب توجه کرد، تصاویر شادی ماموران یگان ویژه و لباس شخصی‌ها در خیابان همراه با پرچم ایران و رقص نور و موزیک بود. مامورانی با چهره‌های پوشیده که باتوم و گاز اشک‌آور و سلاح به دست داشتند و روی ماشین‌های زرهی غول‌آسای سیاه‌رنگ می‌رقصیدند تصاویری فراتر از خلاقیت‌های سالوادور دالی خلق کرد.
شادی وصف ناپذیر هواداران تیم ملی آرژانتین پس از پیروزی دو بر صفر مقابل مکزیک از نگاه دوربین خبرنگار اعزامی مهر به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را مشاهده می‌کنید.
تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران بعد از پیروزی مقابل ولز در جام جهانی برگزار شد.
تصاویری از شادی و خوشحالی حافظان امنیت در تهران پس از پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان در برابر تیم ملی ولز را مشاهده می‌کنید.
فیلمی از شادی و خوشحالی مردم استان قم را به خاطر پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تیم ملی ولز در جام جهانی را مشاهده می‌کنید.
تصاویری از شادی مردم در خیابان‌های پایتخت ، پس از پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر ولز را مشاهده می‌کنید.
ماموران یگان ویژه در تبریز پس از پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان در اقدامی جالب اقدام به توزیع گل و شیرینی نمودند.
بازیکنان تیم ملی بعد از پیروزی برابر ولز رختکن تیم را تمیز کردند و یک یادداشت تاثیرگذار هم برای برگزار کنندگان بازی‌ها به جا گذاشتند.
تصاویری از شادی مردم پایتخت را پس از پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر ولز در جام جهانی فوتبال مشاهده می‌کنید.
تصاویری از شادی مردم تهران پس از پیروزی ارزشمند تیم ملی فوتبال کشورمان برابر ولز را مشاهده می‌کنید.
تیم ملی فوتبال ایران که دیدار نخست خود را برابر انگلیس واگذار کرده بود در دومین بازی و در شرایطی که تا ثانیه‌های پایانی به تساوی رسیده بود به یک پیروزی و شاهکار بزرگ برابر ولز رسید.
محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان بعد از پیروزی تیم ملی عربستان در برابر آرژانتین به شادی پرداخت و این پیروزی را به مردم کشورش تبریک گفت. امروز در گروه C جام جهانی قطر، تیم ملی عربستان سعودی به مصاف تیم ملی آرژانتین رفت و با نتیجه ۲-۱ پیروز شد. به همین مناسبت سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان روز چهارشنبه (فردا) را تعطیل عمومی اعلام کرد.
با آغاز نخستین بازی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در مقابل انگلیس، هواداران تیم ملی فوتبال ایران در مکان‌های عمومی نیز به تماشای بازی پرداختند. در این گزارش تصویری، هواداران را در شهر‌های مختلف ایران در حال تماشای بازی که با نتیجه ۶ بر ۲ با پیروزی انگلیس به پایان رسید را مشاهده می‌کنید.
تیم ملی فوتسال ایران با شکست تایلند، راهی فینال مسابقات قهرمانی آسیا شد.
تصاویری از تشویق ساپینتو سرمربی استقلال توسط هواداران این تیم پس از پیروزی مقابل نساجی را مشاهده می‌کنید.
تیم ملی والیبال بانوان کشورمان امروز در ادامه‌ی بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی برابر تیم ازبکستان صف آرایی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ