تصاویری از شادی مردم تهران پس از پیروزی ارزشمند تیم ملی فوتبال کشورمان برابر ولز را مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و کشف پرونده با موضوع اخاذی و اغفال در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد و گفت: مجرم با خوش صحبتی رمز اینستاگرام شاکی را گرفته بود.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و کشف پرونده با موضوع اخاذی و اغفال در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد و گفت مجرم با خوش صحبتی رمز اینستاگرام شاکی را گرفته بود.
مردم زیمبابوه با عکس‌های رهبر انقلاب و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به استقبال رئیس‌جمهور کشورمان رفتند.
خانوار ایرانی با کمتر از ۵ درصد هزینه‌کرد از درآمد برای تفریح، در شمار خانوار‌هایی با کمترین میزان تفریح دربین کشور‌ها به حساب می‌آید. مکزیک، روسیه و آفریقای جنوبی بین ۵ تا ۱۰ درصد و بقیه کشور‌ها همچون شیلی، ترکیه، کره، آمریکا، انگلستان، آلمان، ایتالیا، اتحادیه اروپا، کانادا، ژاپن و فرانسه بین ۱۰ تا ۲۰ درصد از هزینه سبد خانوارهایشان به تفریح اختصاص می‌یابد.
اهواز - بعد از قطعی شدن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در لیگ برتر، مردم این شهر به خیابان‌ها آمدند و به جشن و خوشحالی پرداختند.
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه ماموران پلیس فتای پایتخت اقدامات خود برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این اقدام را آغاز کردند، گفت: ماموران پس از مطالعه اظهارات شاکی و بررسی همه جوانب پرونده با بهره گیری از روش‌های علمی و فنی موفق شدند ردپای مجرم را در کمتر از ۲۴ ساعت در فضای مجازی شناسایی کنند.
رئیس پلیس فتای پایتخت گفت: پس از ارائه مستندات توسط شاکی و بررسی‌های علمی و فنی توسط کارشناسان پلیس فتا تهران بزرگ متهم که مرد جوانی بود در فضای مجازی شناسایی و پس از تشریفات قضایی در یکی از شهر‌های حومه تهران دستگیر و به همراه تجهیزات الکترونیک به پلیس فتا منتقل شد.
نمایندگان مجلس در نشست نظارتی امروز به استماع توضیحات وزیر ورزش در پاسخ به سوال نماینده اهواز پیرامون عملکرد این وزارتخانه پرداختند اما به دلیل عدم اقناع، دومین کارت زرد خود را به وزیر ورزش و به عبارتی ششمین کارت زرد را به دولت دادند.
شاید چهره ای جز یحیی گل محمدی با نداشتن ناگهانی بهترین گلزن در آستانه دربی پایتخت نمی‌توانست بازی باخته که صدرنشینی را هم از سرخپوشان می گرفت را مساوی کند.
مردم آرژانتین پس از پیروزی تیم ملی‌شان در برابر تیم فوتبال لهستان و صعود به مرحله بعد جام جهانی؛ به خیابان‌ها آمدند.
شادی مردم تهران پس از برد ایران مقابل ولز-٣
فیلمی از شادی و خوشحالی مردم استان قم را به خاطر پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تیم ملی ولز در جام جهانی را مشاهده می‌کنید.
تصاویری از شادی مردم در خیابان‌های پایتخت ، پس از پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر ولز را مشاهده می‌کنید.
شادی مردم تهران پس از برد ایران مقابل ولز-۲
تبریز- مردم تبریز بعداز پیروزی شیرین تیم ملی فوتبال ایران برابر ولز در جام جهانی به خیابان‌ها آمدند و جشن و پایکوبی کردند.
شادی مردم تهران پس از برد ایران مقابل ولز
تصاویری از شادی مردم پایتخت را پس از پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر ولز در جام جهانی فوتبال مشاهده می‌کنید.
مردم عربستان در مناطق مختلف این کشور پیروزی تاریخی سبزپوشان مقابل آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ را جشن گرفتند.
پس از اینکه خبرنگاران انگلیسی چندین سوال درباره اعتراضات در ایران از مرد پرتغالی پرسیدند، خبرنگاران ایرانی حاضر در قطر نیز گرت ساوت‌گیت را آماج پرسش‌های سیاسی داخل این کشور کردند.
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران می گوید تمام تمرکز خود را روی موفقیت تیم ایران گذاشتند تا بتوانند برای اولین بار به دور دوم صعود کنند.
رئیس شورای شهر تهران گفت: بزرگ‌ترین شادی رسیدگی به کار مردم و برطرف کردن مشکلات آنها است.
بازیکنان تیم ملی در دیدار با رئیس جمهور قول دادند برای کسب موفقیت تلاش کنند.
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: آرزوی من این است که شادی بیاوریم و با توجه به رفتاری که دیدم به این هدف خواهیم رسید.
در حضور تمام دوربین‌های رسانه‌های داخلی و خارجی، جام قهرمانی را بالا می‌برند و شادی نمی‌کنند. اما تصاویری با چند دقیقه فاصله در رختکن ضبط شده روایت دیگری دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ