قائم مقام سازمان بازرسی گفت: اگر فاز هفت و هشت تصفیه خانه تیرماه سال آینده به بهره برداری نرسد هیچ عذری پذیرفته نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد عمری در فصل بیست و سوم با شماره پیراهن جدیدی به میدان می‌رود.
داورزنی در سال‌های اخیر نشان داده که فرمول موفقیت را گم کرده یا اینکه آن‌قدر سرش شلوغ شده که بیش از آنکه به فکر ساختن پایه و اساس درستی برای والیبال جهت پیشرفت این رشته ورزشی در دنیا باشد، درگیر بند‌های ریزودرشتی است که بتواند با استناد به آن، یک دوره دیگر روی صندلی ریاست بنشیند. البته که حواشی درباره او زیاد است و این شایعات چندان زیبنده هم نیست. اینکه او حمایت فلان و بهمان نهاد را دارد و کسی نمی‌تواند خرده‌ای بر مدیریتش بگیرد به غیر از انعکاس حس منفی چیز دیگری به همراه ندارد.
منابع صهیونیستی در گزارش‌های به برخی زوایای پنهان حادثه امنیتی امروز در مرز اراضی اشغالی با مصر اشاره کردند.
رسانه‌های عبری زبان فاش ساختند که سران رژیم صهیونیستی در نشستی امنیتی با تاکید بر ضرورت برگزاری فوری رزمایش «خودروهای آتش» از ادامه عملیات نظامی ارتش در اطراف نوار غزه منصرف شده‌اند.
بازیکن تکنیکی پرسپولیس امیدوار است با پشت سر گذاشتن دوره نیمکت‌نشینی، بار دیگر به حضور در ترکیب این تیم دست یابد.
یک رسانه عبری مدعی شد که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ایتمار بن غفیر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی را تهدید به قتل کرده است.
یک روزنامه عبری زبان از فشارهای رژیم صهیونیستی بر مصر برای عدم نزدیکی به ایران خبر داد.
در هفته‌های اخیر عدم محرومیت و مصدومیت بازیکنان به ضرر محمد عمری تمام شده است.
رسانه‎‌های صهیونیستی در گزارش‌هایی به سفر قریب‌‎الوقوع رئیس‌جمهور ایران به دمشق اشاره کرده و آن را رخدادی نگران‌کننده توصیف کرده‌اند.
یحیی گل‌محمدی ترکیب تیمش برای بازی حساس استقلال را معرفی کرد.
اهواز - مدیرکل دامپزشکی خوزستان گفت: با پیشگیری های صورت گرفته، این استان عاری از بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان است.
روزنامه‌های ورزشی امروز شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
محمد عمری امروز برای حضور در ایفمارک وارد مرکز ملی فوتبال شد.
ستاره پرسپوليس در جدال حذفی، در آزادی نتوانست از سد دفاعی سپاهان عبور کند.
بازیکنان الدحیل پس از شکست تحقیرآمیز مقابل الهلال ابراز تاسف و عذرخواهی کردند.
مشهد ـ فرماندار مشهد گفت: همه دستگاه‌ها باید از ۲۵ اسفند مهیای پذیرایی از زائران نوروزی باشند، هیچ عذری در این باره پذیرفته نیست.
محمد عمری بعد از ناکامی برابر فولاد، امیدوار است دوباره به روند گلزنی بازگردد.
پرسپولیس این روزها به شدت به جواهر خود می‌نازد و امیدوار است بعد از سال‌ها ستاره‌های از دل این باشگاه سرنوشت را در دست بگیرد.
محمد عمری یکی از بازیکنان تعویضی یحیی بود که نقش پررنگی در نباختن پرسپولیس در دربی ۹۹ داشت.
سفیر کشورمان در سازمان ملل گفت: عدم مشارکت اسرائیل، با حمایت امریکا در کنفرانس خاورمیانه عاری از سلاح‌های کشتار جمعی، مهمترین مانع تاسیس چنین منطقه‌ای در خاورمیانه است.
وزیر ورزش و جوانان ضمن تاکید بر اینکه ورزش عاری از سیاست است، گفت: باید بررسی کنیم که علت عدم استقبال از خرید بلیت هواپیما چه بوده است که این بررسی انجام خواهد شد.
رسانه های عبری در گزارش هایی به دلایل پشت پرده عدم تبریک مقامات ارشد آمریکایی از جمله جو بایدن به نتانیاهو در پی پیروزی وی در انتخابات اخیر پرداخته اند.
منابع عبری با اشاره به عدم مخالفت ارتش رژیم صهیونیستی با پیش نویس توافق ارائه شده از سوی آمریکا در زمینه ترسیم مرزهای دریایی از امضای آن تا پایان ماه جاری میلادی خبر دادند.
«همزمان با اوج گیری برخی امیدواری ها مبنی بر اینکه دستیابی به یک توافق در چهارچوب احیای برجام قریب‌الوقوع است، برخی از ناظران و تحلیلگران داخلی از عدم تاثیرگذاری ملموس توافقِ جدید بر فضای اقتصاد کشور و به طور خاص زندگی مردم خبر می دهند. در این راستا، فرارو در گفتگو با دو تن از کارشناسان اقتصادی به بررسی این مساله می پردازد که آیا واقعا احیای برجام، عاری از تاثیراتِ قابل توجه اقتصادی بر زندگی مردم خواهد بود و مردم نباید انتظارات چندانی را در این رابطه داشته باشند؟»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ