اهواز - مدیرکل دامپزشکی خوزستان گفت: با پیشگیری های صورت گرفته، این استان عاری از بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز - مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان از فعال بودن همه جایگاه‌های سوخت در اهواز و عادی بودن روند سوختگیری خودروها خبر داد.
بر اساس اعلام اداره‌کل هواشناسی خوزستان روز گذشته (۱۱ مردادماه) حداکثر دما در ایستگاه هواشناسی امیدیه ۵۱.۸، شوش ۵۱.۵، آبادان ۵۱.۳، بستان ۵۱.۲، صفی آباد دزفول ۵۰.۵، اهواز، رامهرمز و بندر ماهشهر ۵۰.۲ درجه سانتیگراد بوده است.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر در اغلب مناطق خوزستان مورد انتظار است.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه روز گذشته، هوای سه شهر استان به ۵۰ درجه سانتی گراد رسید.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به استقرار توده هوای گرم در استان از ثبت دمای بیش از ۵۰ درجه سانتی‌گراد در پنج شهر استان خبر داد.
آیت‌الله کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت که در مدل شورای قانون اساسی و دادگاه قانون اساسی ممکن است در تصویب قوانین عادی نقض قانون اساسی صورت بگیرد اما در مدل شورای نگهبان از نقض قانون اساسی و همچنین شرع جلوگیری می‌شود.
اهواز- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: این استان تأمین کننده ۵۰ درصد نیاز کشور ام دی اف است که همواره در تلاش هستیم تا این میزان به ۷۵ درصد برسد.
عارف آقاسی و حمید بوحمدان دو بازیکنی هستند که آینده آنها در فولاد خوزستان چندان روشن نیست.
عارف آقاسی مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان به تیم استقلال نزدیک شد.
عارف آقاسی مدافع فصل گذشته فولاد در آستانه امضای قرارداد با تراکتور قرار دارد.
اهواز- فرمانده کل نیروی انتظامی گفت: با توجه به ظرفیت خوب پرسنل نیروی انتظامی، بسیجیان، عشایر، بزرگان و مسئولان خوزستان، این استان باید به محلی ناامن برای مخلان امنیت مردم شود.
با پایان سی‌ودومین دوره مسابقات بوکس قهرمانی کشور جوانان، تیم لرستان بر سکوی قهرمانی ایستاد؛ خوزستان نایب قهرمان شد و توابع تهران عنوان سومی را به خود اختصاص داد.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: آموزش و پرورش خوزستان ۱۰ پله رشد در توسعه هنرستان‌ها در سطح ملی داشته است و به عنوان استان دوم در این زمینه شناخته می‌شود.
فرشید اسماعیلی و عارف آقاسی پس از بازگشت به تمرینات فولاد خوزستان، تمرینات خود را زیر نظر علیرضا منصوریان پیگیری کردند.
اهواز - رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: دیوان عالی کشور حکم شعبه اول دادگاه انقلاب مرکز استان در خصوص متهمان پرونده راهزنی در جاده‌های این استان را تأیید کرد.
رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: دیوان عالی کشور حکم شعبه اول دادگاه انقلاب مرکز استان در خصوص متهمان پرونده راهزنی در جاده‌های این استان را تایید کرد.
حکم اعدام «حبیب فرج‌الله چعب» به اتهام افساد فی‌الارض از طریق تشکیل و اداره و سرکردگی گروه باغی به نام حرکة النضال‌ و طراحی و اجرای عملیات‌های تروریستی متعدد در استان خوزستان از سوی دیوان عالی کشور تایید و ابرام شد.
اهواز- فرمانده فراجا گفت: خوزستان سرزمین خاطره انگیزی شده و ما می‌بینیم که هم اکنون این سرزمین زیارتگاه مردم شده است.
عارف آقاسی، مدافع فولاد خوزستان در تیم منتخب مراحل حذفی لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.
تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان خوزستان با غلبه بر تیم خراسان رضوی به مقام قهرمانی دست یافت.
تفاهم نامه میزبانی مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ زنان کشور با حضور رییس و نایب رییس فدراسیون و رییس هیات خوزستان به امضا رسید.
موسوی‌فرد گفت: ما حتی در فتنه ۸۸ که در آن نزدیک به هشت ماه کشور دچار آشوب شد، فعالان این فتنه چهار سال بعد مسئول عالی رتبه کشور شدند.
مدیریت حقوقی فولاد در خصوص فحاشی شب گذشته هواداران پرسپولیس به کادرفنی و بازیکنان فولاد واکنش نشان داد.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۲۵۵۷۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۸۴ هزار و ۵۷۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ