محققان دانشگاه تورنتو براساس نتایج مطالعه اخیر خود می‌گویند که اکثر مجردها، برعکس تصور عامه، افرادی درون‌گرا هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احتمال افزایش مجدد عرضه در معاملات روز سه شنبه وجود خواهد داشت.
بدون درنظر‌گرفتن اتفاقاتی که بین تماشاگران دو تیم روی سکو‌ها رخ داده، اظهارات تندوتیز محمدرضا زنوزی، مالک تراکتور، علیه پرسپولیس در فصول گذشته، حسابی جنجالی شده است. زنوزی حتی حاضر به استفاده از اسم پرسپولیس نیست و آن را واژه‌ای خارجی می‌داند. این مورد و اظهاراتی دیگر مانند بهره‌بردن پرسپولیس از داستان داوری یا حمایت‌های پشت پرده، باعث شده تا بازی دو تیم تراکتور و پرسپولیس، پیش از سوت شروع هم بدون حاشیه نباشد.
چندی پیش دیو پولامبو و لزلی تیمبول با رومن فریتز در پادکست RxMuscle-The Truth In Bodybuilding در مورد رژیم غذایی سیب و جراحی‌های تعویض مفصل ران وی صحبت کرده بودند. لزلی که یک روان درمانگر است از رومن پرسید که چگونه پس از جراحی توانست از فاز افسردگی خود خارج شود؟ فریتز در پاسخ می‌گوید: ” تقریبا یک سال نمی‌توانستم بدون لنگی یا درد راه بروم. من بین درد گیر کرده بودم …؛ و دیگران به من می‌گفتند وقتی جراحی می‌کنی، زندگیت به پایان می‌رسد، بنابراین من هم همین حس را در خودم داشتم”.
وزیر آموزش و پرورش در واکنش به بازتاب سخنانش در خصوص پیش بینی «دربی» که گفته بود «در مورد آن فعلا تصمیم نگرفته‌ام»، گفت: ذهن من درگیر حرفی بود و آن لغزش زبانی رخ داد. ما در دوره نوجوانی و جوانی خود طرفدار تیم‌هایی نیز بوده‌ایم، اما وقتی که وزیر می‌شوید باید به کار‌های مهم‌تر بپردازید.
مجری طرح توسعه زنبوداری کشور گفت: پیش بینی می شود امسال تولید عسل در کشور ۴ درصد رشد داشته و این عدد در سایر محصولات وابسته ۱۵ درصد باشد.
از بعدازظهر روز شنبه (۳۰ اردیبهشت ماه)، با ورود سامانه بارشی و بروز ناپایداری‌های همرفتی، در سطح استان افزایش ابرگاهی وزش باد شدید و در بعضی ساعات همراه با رگبار، رعدوبرق یا خیزش گردوخاک مورد انتظار است.
پیش بینی برای ۹-۱۰ اردیبهشت در پهنه وسیعی از غرب ایران مورد توجه هموطنان قرار گرفته است. بعضی از افراد علاقمند به علم زلزله شناسی که متخصص در زلزله شناسی نیستند، نیز تلاش کرده‌اند- و همچنان ادامه می‌دهند- که با روش‌هایی که الزاما ربطی به زلزله شناسی ندارد، پهنه‌هایی وسع را مشخص کنند تا هر زلزله‌ای بعدا در آن منطقه رخ داد به حساب پیش‌بینی – یا ادعا‌های پیش‌بینی – خودشان بگذارند! این کار البته برای شبکه‌های اجتماعی و بسیاری از رسانه‌ها هیجان انگیز و جذاب است.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق برای روز شنبه، ۲ اردیبهشت‌ماه، در برخی از نواحی تهران مورد انتظار است.
در طول دوره پرمین پسین، کمی بیش از ۲۵۰ میلیون سال پیش، آفریقای جنوبی خانه تمنواسپوندیل‌های راینسوشید، دوزیستان شکارچی بزرگ با بدن‌هایی شبیه به کروکودیل‌ها یا سمندر‌های بزرگ بود. این حیوانات منقرض شده عمدتاً از بقایای اسکلتی به جا مانده از آن‌ها شناخته می‌شوند، اما در این مطالعه، محققان مجموعه‌ای استثنایی از فسیل‌ها را ردیابی و توصیف می‌کنند که بینشی در مورد چگونگی حرکت این حیوانات در محیط خود ارائه می‌دهد.
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه عرضه خودرو در بورس کالا براساس مصوبه شورای عالی بورس ادامه می‌یابد، گفت: طبق برآوردهای انجام شده به نظر می رسد بازار سهام در سال ۱۴۰۱ و در روزهای پایانی سال بازدهی معقول و منطقی را در اختیار سهامداران قرار دهد.
جیم برکلند، زمین‌شناسی از کالیفرنیا بود که زلزله معروف ۱۷ اکتبر سال ۱۹۸۹ که در خلیج سانفرانسیسکو رخ داد را پیش‌بینی کرد.
محققان موفق شدند تا دو نتیجه به دست بیاورند که هر دو مرد جوانی با بینی و لب‌های پهن را به تصویر می‌کشد. یکی از تقریب‌ها شامل مو و ابرو است و دیگری زوزو را با چشمان بسته و بدون مو نشان می‌دهد.
نماینده تهران در مجلس با اشاره به طرح «مجازات و تعزیرات بازدارنده در مورد اظهارنظر‌های افراد» گفت: طرح مذکور برای رسیدگی به اظهارات این افراد سه شرط اساسی قرار داده است و تأکید داشته اگر افراد چهره در فضای حقیقی یا مجازی بیان دروغ داشته باشند و این دروغ انعکاس گسترده پیدا کند که موجب اخلال شدید در نظم عمومی کشور شود، مشمول مجازات‌های پیش‌بینی شده خواهد شد.
مجری برنامه ثریا از برنامه اقتصادی دولت انتقاد کرد و گفت: به پیش بینی و تذکر‌ها درباره مهار بانک‌ها برای خلق پول و نقدینگی که نتیجه آن تورم و گرانی است توجه نکردند. دولت مدعی است رشد ۴۳ درصدی خلق پول را به ۳۸ درصد رسانده اند که رقم بسیار کمی است و تاثیری ندارد. برخی از بانک‌های خصوصی بدلیل بنگاه داری و مال سازی، افزایش تورم و گرانی مسکن و ارز به نفع آن‌ها است. /منیع: خبرگزاری دانشجو
شمن های پرو پیش بینی کردند که در سال جدید میلادی، جنگ در اوکراین پایان خواهد یافت. پله نماد فوتبال برزیل خواهد مرد. به دلیل بلایای طبیعی در آمریکای شمالی مرگ‌های زیادی وجود خواهد داشت؛ و لولا شروع سختی برای سومین دوره ریاست جمهوری خود خواهد داشت.
یکی از پیش بینی های جالب کافو در مورد جام جهانی، صعود ایران از دور گروهی بود.
سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس پیش بینی کرد که تیم ملی کشورش عنوان قهرمانی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را به خود اختصاص می دهد.
رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به گروهی که تیم ملی در جام جهانی دارد گفت: نمی شود در مورد نتایج تیم ملی قول داد چون فوتبال قابل پیش بینی نیست.
برخی منابع اسپانیایی ادعا می‌کنند که مشکل تیبو کورتوا جدی‌تر از پیش بینی های اولیه است و او قادر به حضور در ال کلاسیکو نیست.
ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد، اعتراف کرد که در مورد ارلینگ هالند اشتباه فکر می‌کرده است.
ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد، اعتراف کرد که در مورد ارلینگ هالند تفکرات اشتباهی داشته است.
آنچه روسیه به دنبال آن است ایجاد رهبری سیاسی جدیدی در سراسر جهان غرب است که از وضعیت موجود حمایت نمی‌کند چرا که وضعیت موجود می‌تواند روسیه را از دسترسی به سرمایه و فناوری مورد نیاز برای ایجاد امنیت و دستیابی به رفاه خود در بلند مدت بازدارد و آن کشور را منزوی می‌سازد.
یک تحلیلگر سیاست خارجی در پیش‌بینی خود از مفاد پاسخ امریکا، می‌گوید که سخنگویان وزارت خارجه و شورای امنیت ملی آمریکا از ارائه توضیحی به تصریح یا تلویح راجع به مفاد پاسخ آمریکا خودداری کرده‌اند. اما اظهارات سخنگوی وزارت خارجه ایران، می‌تواند به این معنی باشد که پاسخ تفصیلی و مشتمل بر موارد مثبت و منفی است. در این اواخر برخی مقامات آمریکایی بدون ذکر نام گفته‌اند که بخش عمده مفاد پاسخ ایران به متن "نهایی" در مورد رفع انواع تحریم‌ها و جدول زمانی مربوطه و نیز تضمین‌ها بوده است. این در حالی است که سخنگویان آمریکایی همچنان با تاکید بر اینکه تنها تحریم‌های مرتبط با برنامه هسته‌ای ایران موضوع برجام است و نه تحریم‌های دیگر، به تصریح یا تلویح مدعی می‌شوند که ایران خواستار رفع برخی دیگر از تحریم‌هاست.
کوبل داوران ایرانی حاضر در مسابقات قهرمانی جهان دختران نوجوان به همراه خانم میترا نوری عضو هیات رئیسه فدراسیون هندبال چند دیدار را قضاوت کرده و مسئولیت نظارت فنی آن را برعهده داشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ