فلسفه تشکیل فدراسیون آمادگی جسمانی مدیریت درآمد-هزینه ای بوده است و در سال 1402 با انرژی و توان بیشتر، فعالیت ها را پیش خواهیم برد و به دنبال درآمدزایی برای ورزش کشور هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست فدراسیون شطرنج در لیست اعزامی‌ها به بازی‌های آسیایی هانگژو قرار دارد و این در حالی است که تیم ملی زنان این رشته به بهانه کیفی شدن کاروان از حضور در بازی‌های آسیایی کنار گذاشته شده‌ است.
سرپرست فدراسیون دوومیدانی گفت: اگر ورزشکاری به رکورد بازی‌ها نزدیک نباشد به ناچار اعزامش نخواهیم کرد چون این رقابت‌ها محل آزمون و خطا نیست.
زهره مرزوقی با حکم وزیر ورزش و جوانان به عنوان سرپرست فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا منصوب شد.
وزیر ورزش و جوانان طی حکمی سرپرست فدراسیون راگبی را مشخص کرد.
سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی از برگزاری اولین المپیاد ورزشی فدراسیون آمادگی جسمانی در ورزشگاه آزادی و در رده‌های سنی مختلف بانوان و آقایان خبر داد.
مدیرکل دفتر مشترک امور فدراسیونهای ورزشی از معرفی سرپرست فدراسیون چوگان طی چند روز آینده خبر داد.
سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی زمان برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون را نیمه اول تیرماه سال 1402 اعلام کرد.
سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی گفت: از ابتدای سال آینده، فراخوان ثبت نام را انجام خواهیم داد و اگر مشکلی ایجاد نشود سعی داریم انتخابات را نیمه اول تیر برگزار کنیم.
سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی از تصویب دستورالعمل‌ها به منظور برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون خبر داد و گفت: با تصویب این دستورالعمل‌ها، می توانیم روند برگزاری انتخابات را پیش ببریم.
سرپرست سازمان توسعه فعالیت بدنی فدراسیون ورزش های همگانی از اعلام آمادگی سازمان تربیت بدنی آجا جهت شرکت در مسابقات مینی فوتبال محلات کشور خبر داد.
دو نامزد دیگر به جمع نامزدهای احراز پست ریاست فدراسیون دوچرخه سواری اضافه شدند.
سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی، ضمن صحبت کردن درباره آخرین وضعیت این فدراسیون تازه تاسیس، گفت: متاسفانه برخی‌ها سعی دارند با عناوین مختلف در رشته‌های ما فعالیت کنند که درست نیست.
سرپرست فدراسیون شمشیربازی که تک کاندیدای انتخابات این فدراسیون هم است با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در زمینه های مختلف تاکید دارد که عجله ای به برگزاری سریع انتخابات نیست.
وزیر ورزش و جوانان با صدور حکمی سرپرست جدید فدراسیون سوارکاری را معرفی کرد.
در فاصله یک روز مانده به پایان مهلت نام‌نویسی از کاندیداهای ریاست فدراسیون شمشیربازی، سرپرست این فدراسیون به عنوان اولین کاندیدا اقدام به ثبت‌نام کرد.
در فاصله یک روز مانده به پایان مهلت نام‌نویسی از کاندیداهای ریاست فدراسیون شمشیربازی، سرپرست این فدراسیون به عنوان اولین کاندیدا اقدام به ثبت‌نام کرد.
سرپرست فدراسیون ورزشهای همگانی بر ضرورت مشارکت گسترده دستگاه ها در برگزاری مسابقات کارکنان دولت تاکید کرد.
اولین جلسه هیات رییسه فدراسیون آمادگی جسمانی با حضور سرپرست جدید/ گواری: برگزاری دوره‌های مربی‌گری، داوری و دانش‌افزایی در دستورکار
مراسم معارفه سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی در وزارت ورزش برگزار شد.
وزارت ورزش برای دو فدراسیون همگانی و آمادگی جسمانی سرپرست جدید انتخاب کرد.
وزارت ورزش برای دو فدراسیون همگانی و آمادگی جسمانی سرپرست جدید انتخاب کرد.
وزیر ورزش و جوانان، علی خلیلی را به عنوان سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی منصوب کرد.
سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی با حکم وزیر ورزش و جوانان منصوب شد.
وزیر ورزش و جوانان، علی خلیلی را به عنوان سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی منصوب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ