دبیرکل فدراسیون فوتبال می‌گوید 50 درصد درآمد حق پخش باید به تیمهای باشگاهی تعلق پیدا کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مردم و طبقه متوسط طی دهه‌های اخیر بار‌ها پالس ارسال کرده‌اند که جامعه به وضع خطرناکی رسیده است. طبقه متوسط هنوز هم معتقد است که باید از مسیر رفتار‌های مدنی حرکت و از رفتار‌های رادیکال و انقلابی دوری کند. طبقه متوسط، چون قبلا مسیر انقلاب را یک بار طی کرده، دیگر به راحتی به آن تن نمی‌دهد. در ایران یک لایه از طبقه متوسط اقتصادی و یک لایه فرهنگی و اجتماعی است. طبقه متوسط احساس می‌کند دهه‌هاست در حال هزینه دادن و مشارکت کردن است، اما دستاوردی کسب نکرده است.
رییس اتاق ایران با بیان اینکه اتاق باشگاه سیاسی نیست و تبدیل به پناهگاه سیاسیون نمی شود، گفت: هیچ تقابلی بین بخش خصوصی و دولت و حاکمیت نیست و اجازه سواستفاده از این فضا را نمی‌دهیم.
ترکیب سران قوا از تابستان ۱۴۰۰ به بعد، ترکیبی شد که نه تنها مصداق حاکمیت یکدست است، بلکه در بسیاری از مسائل نیز با یکدیگر اتفاق نظر دارند. اما در این بین اختلافاتی میان دولت و مجلس شکل گرفته که البته با توجه به پیش‌رو بودن انتخابات مجلس دوازدهم، به نظر طبیعی می‌رسد؛ چراکه صندلی‌های بهارستان برای هر دو قوه اغواکننده است.
معاون حقوق عامه دادستان کل کشور گفت: دولت و حاکمیت به تنهایی نمی‌توانند در کاهش آسیب‌های اجتماعی موثرباشند مدل‌های خودجوش و افراد مبتکر می‌توانند به رفع آسیب‌های اجتماعی کمک کند.
رئیس جمهور گفت: وظیفه ارکان حاکمیت از جمله دولت این است که با تصمیمات و اقدامات به موقع و سنجیده در اداره امور کشور، به‌ویژه در زمینه گشودن گره زندگی مردم، به جامعه امید دهند.
مکتب اقتصادی کلاسیک ها، حاکمیت بدون چون و چرای مکانیزم بازار بدون دخالت دولت در اقتصاد را مورد تأکید قرار می دهند اما اقتصاد دستوری دخالت دولت را در مواقعی که لازم باشد مجاز می داند.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: راه بازگرداندن اعتماد فرهنگیان به صندوق ذخیره پیگیری و تحقق کامل قوانین مقررات مالی است و یکی از اصول کلیدی حاکمیت شرکتی شفافیت است.
سیدمحمد خاتمی، رییس جمهور پیشین کشورمان در دیدار جمعی از فرهنگیان و نمایندگان تشکل‌های صنفی معلمان گفت: پیش از این گفتم براندازی نه ممکن است نه مطلوب اما آنچه الان جاریست خودبراندازی است و حرف اصلاحات به حاکمیت این است که خودبراندازی نکنید، اصلاح کنید تا جامعه راضی باشد و زمینه پیشرفت فراهم شود.
وزارت خارجه دولت چین می‌گوید رزمایش‌های اخیر ارتش این کشور در اطراف جزیره تایوان، اقداماتی لازم برای حفاظت از حاکمیت چین و هشداری جدی به جدایی‌طلبان و آمریکاست.
خروجی انتخابات مجلس یازدهم و دولت سیزدهم، حاکمیت یکپارچه‌ای شکل داد که در بادی امر، جریان رقیب هم امیدوار به جراحی‌ها و تغییراتی شد که می‌دانست در زمان آنان میسر و ممکن نبود.
معاون نخست وزیر دولت نجات ملی یمن امروز دوشنبه اعلام کرد: صلح در دریا اگر حاکمیت آبهای منطقه ای و جزایر ما محقق نشود، امکان ندارد.
مفتی عراق تأکید کرد که جنایت فرودگاه بین المللی بغداد در محلی که از نظر بین المللی ممنوع تلقی می‌شود، انجام شده است و نقض حاکمیت عراق و قوانین جهانی محسوب می‌شود.
در کشور ما، در رابطه با تجمعاتی که بنا داشته انتقادی به سیاست‌های حاکم اعلام و در واقع تکلیفی را برای دولت و حاکمیت ایجاد کند، بر خلاف تجمعاتی که در حمایت از نظام یا متعلق به یک طیف فکری خاص بوده، دچار تنگ نظری شدیم و محدودیت‌هایی ایجاد کردیم و متأسفانه این امر به یک رویه تبدیل شده است.
در کشور ما، در رابطه با تجمعاتی که بنا داشته انتقادی به سیاست‌های حاکم اعلام و در واقع تکلیفی را برای دولت و حاکمیت ایجاد کند، بر خلاف تجمعاتی که در حمایت از نظام یا متعلق به یک طیف فکری خاص بوده، دچار تنگ نظری شدیم و محدودیت‌هایی ایجاد کردیم و متأسفانه این امر به یک رویه تبدیل شده است
مسعود پل‌مه با استقبال از برنامه ویژه سازمان بنادر و دریانوردی در راستای فعال سازی منظم خطوط لاینری، گفت: در این راستا نیازمند حمایت چندوجهی دولت و حاکمیت هستیم.
روزنامه ایران نوشت: اپوزیسیون «بر نظام» یا «اپوزیسیون معاند» گروه‌هایی هستند که می‌توانند وابسته باشند یا مستقل، خواهان حفظ تمامیت ارضی کشور باشند یا تجزیه‌طلب، اما به هرحال این گروه با زیر سؤال بردن حقانیت و مشروعیت نظام، اساساً به طرق غیرقانونی و براندازانه درصدد سرنگونی حاکمیت هستند.
نماینده مجلس ششم نوشت: ظرف این مدت که دولت سیزدهم آقای رئیسی روی کارآمده و با دولت و مجلس انقلابی به قولی شاهد حاکمیت یکدست هستیم، ببینید وضع و شرایط اقتصادی مردم به کجا رسیده که قیمت مایحتاج روزانه مردم نسبت به گذشته بسیار بالا رفته است.
رئیس جمهور تونس به تظاهرات گسترده چند روز قبل معترضان واکنش نشان داد و به آنها حمله کرد.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط کنونی، انقلابی کسی است که یک نفر را نسبت به انقلاب خوش‌بین کند و ضد انقلابی کسی است که با خصلت ثروت اندوزی و زیاده خواهی اش مردم را نسبت به انقلاب بدبین کند.
سرانجام اینکه، دولت و حاکمیت باید این واقعیت جدی را در نظرداشته باشد که در نیم قرن اخیر، این سرمایه اعتماد مردم بوده که کشور را از گذرگاه‌های سخت عبور داده و لذا حفظ این سرمایه بزرگترین وظیفه حاکمیت است.
دولت مصر ضمن استقبال از توافق ترسیم مرزهای دریایی میان لبنان و رژیم صهیونیستی تاکید کرد که از ثبات و حاکمیت لبنان حمایت می کند.
دولت بحرین نیز که به طور تام و کمال دنباله‌رو سیاست خارجی سعودی‌هاست، با صدور بیانیه‌ای نتوانست خشم خود را از این حملات در پشت حمایت از حاکمیت و تمامیت ارضی عراق، پنهان کند.
وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که ما به احدی اجازه نخواهیم داد به حاکمیت ملی و دریایی ما دست درازی کند.
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری گفت: عزم دولت و شخص رئیس جمهور و اساساً تمامی ارکان حاکمیت نظام برای رسیدگی به وضعیت نخبگان و بهبود شرایط آنان جدی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ