رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد که در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ به عنوان نامزد انتخاباتی حضور خواهد یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاخ سفید اکنون به دنبال کنترل اوضاع تا یک زمان خاص، یعنی انتخابات ریاست جمهوری در نوامبر ۲۰۲۴ است. تا آن زمان، هدف این است که اطمینان حاصل شود شرایط بحرانی نمی‌شود. با این تفاهم، تهران به سمت تولید سلاح هسته‌ای نمی‌رود و احتمال حمله اسرائیل به ایران نیز به شدت کاهش می‌یابد. واشنگتن امیدوار است از این زمان برای تمرکز بر دو جبهه‌ای که به نظرش جبهه‌های اصلی است، یعنی چین و جنگ روسیه-اوکراین، استفاده کند. انتظار اولیه آمریکا از اسرائیل این است که مداخله‌ای نکند.
مساله انتخابات ریاست جمهوری مصر که قرار است در سال آتی میلادی برگزار شود در صدر محافل سیاسی و رسانه ای در این کشور قرار گرفته است.
ران دیسانتیس کمپین ریاست جمهوری خود برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا را به صورت رسمی راه اندازی کرد.
فرماندار ایالت فلوریدای آمریکا که از او به عنوان رقیب اصلی دونالد ترامپ در رقابت مقدماتی جمهوریخواهان یاد می‌شود روز چهارشنبه رسما برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا نامزد شد.
مردم ترکیه همواره در انتخابات مشارکت بالایی داشته‌اند به طوری که میزان شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۴ میلادی ۷۴.۱ درصد و انتخابات همزمان مجلس و ریاست جمهوری سال ۲۰۱۸ میلادی نیز ۸۶.۲ درصد بود.
معاون جو بایدن امروز از نامزدی خود در انتخابات ۲۰۲۴ به عنوان معاون ریاست جمهوری آمریکا خبر داد.
رابرت کندی نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و برادرزاده رئیس جمهور ترور شده این کشور در سخنرانی اعلام نامزدی خود برای انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا گفت که این ما بودیم که داعش را ایجاد کردیم.
با وجود همه اتهامات و تخلفات بالقوه و بالفعل، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا اعلام کرده که در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ حاضر خواهد شد و باور دارد که پیروز می‌شود و ظاهرا طبق قانون هیچ کدام از سلسله پرونده‌های قضایی او نیز نمی‌تواند مانع نامزدی‌اش در انتخابات شود.
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا اعلام کرد که حتی اگر در پرونده قضایی علیه او در نیویورک محکوم هم شود از انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ انصراف نخواهد داد.
سخنگوی کرملین می‌گوید که برای بحث درباره اینکه آیا رئیس جمهور روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ نامزد می‌شود یا نه، هنوز اندکی زود است.
«جیل بایدن» همسر جو بایدن گفت که همسرش قصد دارد مجددا برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا نامزد شود.
پزشک جو بایدن پس از معاینه او، سلامت جسمانی رئیس جمهور ۸۰ ساله ایالات متحده را برای انجام وظایفش و نیز پیش از اعلام تصمیم او برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ تایید کرد.
یک تحلیلگر آمریکایی مشکلات عقلی و فراموشی را اصلی ترین مانع برای حضور جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۴ دانست.
یک تحلیلگر آمریکایی مشکلات عقلی و فراموشی را اصلی ترین مانع برای حضور جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۴ دانست.
طبق گزارش‌ها، نیکی هیلی قرار است کاندیداتوری خود برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا را در تاریخ ۱۵ فوریه اعلام کند.
سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ، رقیب او در انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا خواهد شد.
لابی صهیونیستی در آمریکا «آیپک» نشستی را با محوریت انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که قرار است در سال ۲۰۲۴ برگزار شود، برگزار کرد.
رسانه های آمریکایی بامداد سه شنبه از اعلام نامزدی مایک پنس معاون دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ خبر دادند اما سخنگوی پنس این خبر را رد کرد.
معاون رئیس جمهور سابق آمریکا می‌گوید که مردم این کشور در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴، «گزینه‌های بهتری از دونالد ترامپ دارند.»
یکی از مشاوران ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا اعلام کرد وی قصد دارد روز سه شنبه نامزدی خود برای شرکت در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ اعلام کند.
بسیاری از مردم آمریکا مخالف حضور دوباره دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری بعدی این کشور هستند.
رسانه‌های غربی گزارش کردند، جو بایدن اوراق رسمی ثبت نام خود به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ آمریکا را نزد کمیسیون فدرال انتخابات این کشور ثبت کرده است.
وبگاه کمیسیون انتخابات فدرال آمریکا نام «جو بایدن» را در فهرست نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ در این کشور ثبت کرد.
رئیس کمیته نظارت و اصلاحات مجلس نمایندگان آمریکا ابراز عقیده کرده است که جو بایدن، رئیس جمهور فعلی آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری آینده در سال 2024 شرکت نخواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ