بهشتی‌نژاد: توسعۀ کمی و کیفی نمایندگان، بهبود تجربۀ مشتری با رویکرد خدمت بهنگام و توانمندسازی کارکنان و توسعۀ فرهنگ سازمانی از عمده استراتژی‌های شرکت در سال جاری خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حجت الاسلام و المسلمین سید هادی خامنه‌ای در دیدار نوروزی محسن رهامی گفت: یک سری اشتباهات از خود ما در گذشته سر زده که امروز داریم بابت همان اشتباهات مجازات می‌شویم. تا به این اشتباهات اعتراف نکنیم کاری درست نمی‌شود. چون اگر اعتراف نکنیم معنایش این است که می‌خواهیم این اشتباهات را تکرار کنیم. خداوند در مورد توبه هم همین را می‌گوید. اگر در حضور جمع گناهی کرده‌اید باید در حضور جمع اعتراف کنید نه اینکه در حضور جمع برای جامعه یک اشتباه بزرگ مرتکب می‌شوید و بعد نصف شب در خانه توبه می‌کنی؛ این فایده ندارد، باید در حضور مردم باشد.
حسن روحانی در دیدار نوروزی با جمعی از وزیران و استانداران دولت‌های یازدهم و دوازدهم، به برگزاری انتخابات مجلس دوازدهم در اسفندماه امسال اشاره کرد و گفت: سال ۱۴۰۲ سال امتحان بزرگ برای جمهوری اسلامی است. می‌بینیم انتخابات درستی برگزار می‌شود یا سلیقه سال‌های ۹۸ و ۱۴۰۰ ادامه می‌یابد.
رئیس جمهور سابق ایران در دیدار نوروزی با مدیران ارشد دولت راه حل اصلی مشکلات با هدف تحول را اجرای اصل ۵۹ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران (برگزاری همه‌پرسی و مراجعه به آرای عمومی) ذکر کرد و گفت: هر چند سؤالات مردم متعدد است، اما در این همه‌پرسی می‌توان سه پرسش اساسی در سه زمینۀ سیاست خارجی، سیاست داخلی و اقتصاد را با مردم در میان نهاد.
دادستان کل کشور در دیدار نوروزی با کارکنان دادستانی کل کشور بر تکریم ارباب رجوع و خدمت رسانی بهتر بر مردم تاکید کرد.
مدیرعامل بانک سپه در دیدار نوروزی با مدیران این بانک، بر ضرورت هدایت فعالیت‌های بزرگترین بانک کشور به سمت مهار تورم و رشد تولید تاکید کرد.
در دیدار نوروزی سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران با خانواده معظم شهید متوسلیان، خبر شهادت ایشان به طور رسمی اعلام شد.
ورزش ورزش به دیدار ملی پوشان کشتی ایران رفت.
ورزش ورزش به دیدار ملی پوشان کشتی ایران رفت.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اسوه صبر و مقاومت رفسنجان، مادر شهیدان کدخدایی و دو جانباز بازنشسته صنعت مس دیدار کرد.
برنامه شاهنامه‌خوانی نوروزی به میزبانی حمام تاریخی شهر نمونه گردشگری بسطام با حضور علاقه مندان برگزار شد.
سفیر عربستان سعودی در تاجیکستان در جشن نوروزی سفارت کشورمان در دوشنبه حضور یافت و با سفیر ایران در تاجیکستان دیدار و گفتگو کرد.
عکسی از دوستانِ کیان پیرفلک بر مزارش، ساعاتی قبل از تحویل سال در شبکه‌های اجتماعی، «وایرال» شده است.
مراسم دیدار عیدانه با رهبر انقلاب اسلامی و سخنرانی نوروزی ایشان در حرم مطهر رضوی آغاز شد.
تیم‌های ۱۶، ۱۷ و ۱۸ سال آکادمی فوتبال سپاهان به دعوت باشگاه زنیت، برای برگزاری تورنمنت دوستانه راهی سن‌پترزبورگ روسیه خواهند شد.
سعید مهری با کارتی که در بازی با فولاد دریافت کرد، چهار اخطاره شد و دیدار با ذوب آهن در تعطیلات نوروز را از دست داد.
ظهر امروز در اولین دیدار فوتسال در تورنمنت بین المللی نوروز، تیم ملی دختران زیر 23 سال ایران با نتیجه 3 بر 1 مغلوب روسیه شد.
فدراسیون فوتبال با سه کشور برای جایگزینی دیدار تدارکاتی با عراق در عید نوروز رایزنی‌های داشته است.
جدال دوستانه ایران و عراق به دلیل عدم توافق بر سر محل برگزاری مسابقه، لغو شد.
فدراسیون فوتبال ایران و عراق فعلا در مورد محل برگزاری مسابقه دوستانه به توافق نرسیده‌اند.
تیم ملی فوتبال کشورمان در تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ به مصاف روسیه خواهد رفت.
رئیس پلیس راهور و رئیس جمعیت هلال‌احمر پیرامون پیشگیری، کنترل و امدادرسانی در حوادث ترافیکی و همچنین اجرای طرح امداد نوروزی در جاده‌های کشور، دیدار و گفت‌وگو کردند.
ملی‌پوش هندبال ایران برترین بازیکن دیدار ایران و استرالیا در قهرمانی آسیا شد.
ملی پوش هندبال ایران برترین بازیکن دیدار ایران و استرالیا در قهرمانی آسیا شد.
ملی پوش هندبال ایران برترین بازیکن دیدار ایران و استرالیا در قهرمانی آسیا شد.
در دیدار سجاد انوشیروانی، سرپرست فدراسیون وزنه برداری با غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، توسعه تعاملات دوطرفه این دو فدراسیون مورد تاکید قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ