سعید مهری با کارتی که در بازی با فولاد دریافت کرد، چهار اخطاره شد و دیدار با ذوب آهن در تعطیلات نوروز را از دست داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیدار گرم و صمیمانه سیدجلال حسینی و مربی اسپانیایی تراکتور یکی از صحنه‌های جذاب مسابقه حساس هفته دوم بود.
مهدی طارمی در لیست مهاجمینی قرار گرفته است که مدیران اینتر درنظر دارند تا درصورت انتقال لوکاکو به عنوان جانشین او خریداری نمایند.
پاسور‌ با تجربه ترکیه یک گام تا تجربه یک تورنمنت جدید فاصله دارد.
رئیس جمهور سابق آمریکا جانشین وی در کاخ سفید را بابت آنچه «لو دادن» اسرار نظامی اوکراین و آمریکا خواند، به شدت مورد انتقاد قرار داد.
معادلات در پست هافبک دفاعی پرسپولیس پیچیده شده و سینا اسدبیگی همانند فصل گذشته باید برای رسیدن به ترکیب اصلی بجنگد.
علیرضا رضایی و سینا سعیدی فر، گلرهای تیم نکونام در مقطع فعلی هستند.
سردار سرتیپ پاسدار سید مهدی فرحی جانشین وزیر دفاع و پشتیانی نیروی‌های مسلح، با حضور در غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، از خدمات و دستاوردهای اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی، نسل پنج شبکه تلفن‌همراه، هوش مصنوعی، نوآوری و تحول دیجیتال، بازدید کرد.
سید محمدصالح هاشمی گلپایگانی (متولد ۱۳۴۶ شمسی) دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر از خرداد ۱۴۰۰ تا خرداد ۱۴۰۲ در این سمت بود و در نهایت محمدحسین طاهری آکردی جانشین او شد. هاشمی گلپایگانی در خرداد ۱۴۰۰ از سوی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر، به عنوان دبیر این ستاد منصوب و جانشین جلیل محبی شد.
صحبت‌های تند گزارشگر سیرجان در پایان بازی مقابل نفت آبادان، امروز یکی دو روزنامه ورزشی نیز مقالاتی انتقادی علیه سعید الهویی سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر به رشته تحریر درآوردند.
سعید الهویی با حضور در کنفرانس مطبوعاتی، پایان همکاری خود با گل‌گهر را اعلام کرد.
جانشین فرمانده کل سپاه: ستون پنجم دشمن در حوزه اقتصاد به راحتی شناسایی نمی‌شود و به دلیل سود دهی بالا و نداشتن خطر برای آنها در جنگ اقتصادی و فرهنگی پر قدرت کار می کند، وضعیت مسکن و اجاره بها طبیعی نیست و عده‌ای با اخلال در بازار سعی دارند جلوی پیشرفته کشور را بگیرند.
سردار سید تیمور حسینی، جانشین پلیس راهور با تاکید بر اینکه جرائم رانندگی در حال حاضر به هیچ عنوان بازدارنده نیست، گفت: از وزارت دادگستری خواسته‌ایم تا مبلغ ۷ تخلف از ۱۲۰ تخلفی که برای آن‌ها کد جریمه وجود دارد، بیش از صددردصد افزایش پیدا کند.
با حواشی پیش آمده در یک ماه اخیر برای سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران، "مهمد بچیروویچ" از اصلی‌ترین گزینه‌ها برای جانشینی سعید ارمغانی به شمار می‌رود.
به نظر می‌رسد جواد کریمی دوباره پس از یک سال جایگاه خود را پس گرفته است.
نگاهی به سیر فعالیت‌های میرباقری نشان می‌دهد که او پس از اینکه به ریاست فرهنگستان علوم اسلامی قم می‌رسد، در دهه اول بیشتر فعالیت‌هایش در چارچوب اهداف فرهنگستان بوده است. به‌عبارتی در دهه اول خبری از اظهار‌نظر سیاسی توسط او به‌صورت چشم‌گیر نیست، اما اوایل دهه ۹۰ آرام‌آرام وارد فضای سیاسی کشور می‌شود. در این بین نوع نگاه او همانند استادش اجرای احکام اسلامی بدون کوچکترین تقلیلی است و همین هم موجب می‌شود که از سخنانش نوعی بنیادگرایی برداشت شود
سعید الهویی دستیار امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی جدید گل‌گهر سیرجان انتخاب و معرفی شد.
سعید الهویی دستیار امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی جدید گل‌گهر سیرجان انتخاب و معرفی شد.
امیر نصیرزاده به همراه مسئول ایثارگران ستادکل نیروهای مسلح با خانواده شهید سید علی اندرزگو دیدار و گفتگو کرد.
امیر نصیرزاده به همراه مسئول ایثارگران ستادکل نیروهای مسلح با خانواده شهید سید علی اندرزگو دیدار و گفتگو کرد.
سید حسین حسینی همچنان مصدوم است و به احتمال زیاد علیرضا رضایی، در دیدار با سپاهان جانشین کاپیتان استقلال در درون دروازه خواهد بود.
با حکم وزیر ورزش وجوانان، سید روح‌الله حسینی به عنوان سرپرست فدراسیون بوکس منصوب شد.
جانشین فرمانده کل ارتش گفت: آمریکا با توسل به برخی قدرت‌های منطقه‌ای و گروه‌های افراطی از جمله سلطنت طلب‌ها و منافقان سعی دارد کشورهای مستقلی مانند ایران را تحت فشار قرار دهد .
به نظر می‌رسد مرتضی پورعلی گنجی همان گم شده پرسپولیس و بهترین جانشین برای سید جلال حسینی باشد.
اصفهان- سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: سعید احمد عباسی بد موقع از گیتی پسند جدا شد و شاید برای جایگزینی او در تعطیلات بازیکن جذب کنیم‌.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ