مراسم دیدار عیدانه با رهبر انقلاب اسلامی و سخنرانی نوروزی ایشان در حرم مطهر رضوی آغاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر حادثه خلازیر در هر کشور دیگری رخ می‌داد حداقل برخورد استعفا یا برکناری شهردار منطقه بود. اما زاکانی برای تقدیر از شهردار منطقه ۱۹ اجازه سخنرانی به او داد.
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی در مراسم بزرگداشت علامه فقید شیخ عفیف نابلسی در ضاحیه بیروت به تمجید از علامه فقید پرداخت.
سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت مراسم عزاداری عاشورای حسینی آغاز شد.
مراسم بزرگداشت هفته بهزیستی و تجلیل از خانواده‌های فرزند پذیر، با حضور سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور در سالن اجلاس سران برگزار شد.
رئیس جمهور در آیین افتتاح کلان بیمارستان غدیر گفت: گزارش وزیر بهداشت درباره اقداماتی که در حوزه سلامت انجام شده است، گزارش قابل توجهی بود.
مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با حضور سران نظام در حرم امام راحل برگزار شد.
سخنرانی مقام معظم رهبری در مراسم سی و چهارمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (رحمةالله علیه) آغاز شد.
سخنرانی رئیس جمهور در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) آغاز شد.
مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با حضور مردم فردا از ساعت ۸ صبح در مرقد امام (ره) برگزار خواهد شد و رهبر انقلاب در این مراسم سخنرانی خواهند کرد و امشب هم بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه (س) مراسمی برگزار خواهد شد.
مراسم با شکوه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با حضور پر شور مردم مؤمن و انقلابی در روز فردا از ساعت ۸ صبح در مرقد مطهر ایشان برگزار خواهد شد.
دقایقی پیش سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم روز قدس آغاز شد.
مراسم احیاء شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان و عزاداری مولای متقیان حضرت امیرالمؤمنین امام علی (ع)، با حضور رئیس جمهور, بیت شریف حضرت امام خمینی (ره) و حضور اقشار مردم مومن و روزه دار در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد.
مراسم سخنرانی نوروزی رهبر معظم انقلاب ساعت ۱۵ روز اول فروردین‌ماه ۱۴۰۲ در حرم مطهر رضوی(ع) برگزار خواهد شد.
مراسم سخنرانی نوروزی رهبر معظم انقلاب ساعت ۱۵ روز اول فروردین‌ماه ۱۴۰۲ در حرم مطهر رضوی(ع) برگزار خواهد شد.
سخنرانی سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در مراسم گرامیداشت «حاج اسد محمود صغیر» در مجتمع امام مجتبی(ع) در جنوب بیروت آغاز شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به جزئیاتی از برنامه‌های مراسم یوم‌الله 22 بهمن در تهران، گفت: قرار است رئیس‌جمهور در این مراسم سخنرانی کند.
تهران- رئیس ستاد دهه فجر استان تهران از برگزاری مراسم ۱۲ بهمن در حرم مطهر امام راحل خبر داد و گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی در این مراسم سخنرانی می کند.
سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم اعطای جایزه جهانی شهید سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آغاز شد.
سخنرانی رئیس‌جمهور در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در تهران آغاز شد.
تهران- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از سخنرانی رئیس جمهور در مراسم ۱۳ آبان تهران خبر داد و گفت: تجمع ضد استکباری در تهران مقابل لانه جاسوسی خواهد بود
در حالی که شبکه سه سیما مراسم میدان امام حسین تهران را به صورت زنده پوشش میداد، حامد سلطانی مجری مراسم اعلام کرد هم اکنون شاهد سخنان رائفی پور خواهیم بود، و بلافاصله در این لحظه شبکه سه سیما تصاویر مراسم را قطع کرد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد: مراسم بزرگداشت ۱۷ شهریور با سخنرانی فرمانده انتظامی کل کشور در میدان شهدا برگزار می‌شود.
سال گذشته، برگزاری مراسم محرم و روز عاشورا مصادف با اولین روز‌های ورود طالبان به کابل بود، شماری از مقام‌های طالبان در مراسم‌های عزاداری شرکت و سخنرانی داشتند و افراد طالبان امنیت برنامه‌ها را تامین می‌کردند.
مراسم سخنرانی رهبر معظم انقلاب به مناسبت روز ۱۴ خرداد در حرم امام راحل برگزار گردید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ