«خرید اقساطی سوپرمارکتی» از کامل‌ترین شبکه فروشگاهی کشور با «تارا» امکان‌پذیر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه عراق در دیدار با همتای عربستانی خود، روابط دو جانبه و راه های تحکیم آن در زمینه های مختلف را بررسی و بر اهمیت و ضرورت هماهنگی مشترک سیاسی، نظامی و امنیتی تاکید
تبریز- نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس با اشاره به اولویت های مجلس گفت: بهبود معیشت و رفاه مردم اولویت اصلی مجلس شورای اسلامی است.
گروه‌های مقاومت فلسطین بر وحدت سرزمین، مردم و مقاومت تاکید و اعلام کردند که صرف نظر از یک ذره خاک سرزمین تاریخی فلسطین غیرممکن بوده و نابودی رژیم صهیونیستی حتمی است.
در راستای حفظ امنیّت عمومی و صیانت از حقوق مردم عزیز در حوزه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و با عنایت به شرایط حساس کنونی ناشی از تلاش همه جانبه معاندین در به راه انداختن جنگ ترکیبی؛ لازم است همکاران محترم نسبت به موارد زیر با اهتمام بیشتر و مدیریت همه جانبه برنامه ‏ریزی، پیگیری و اقدام قانونی معمول و نتایج کلی و مهم را به دادستانی کل کشور گزارش نمایند.
انگیزه زیاد،بدن های آماده، سرسختی سر هرتوپ و حمله همه جانبه برای رسیدن به گل خلاصه این روزهای فوتبال استقلال است.
دولت مکلف شد در اعطای مزایای جانبی از قبیل پرداختهای مناسبتی، رفاهی، بیمه تکمیلی، هزینه ایاب و ذهاب، حق مسکن به‌ گونه‌ای عمل کند که موارد مذکور به صورت عادلانه به کارکنان داده شود.
سیدمحمد خاتمی در پیامی به چهارمین کنگره سراسری مجمع ایثارگران نوشت: خواهش از تشکل‌های اصلاح طلب این است که اولا میزان درک و دریافت خود را از مطالبات عمومی بالا ببرند ثانیا با گشودن باب گفتگو که شرط اول آن پذیرش و تحمل دیگری است نه تحمیل یک جانبه خواست‌ها و برداشت‌ها به دیگران، راه تفاهم ملی و برون رفت از بحران‌هایی که هست و متاسفانه زمینه‌های بروز بیشتر آن‌ها نیز وجود دارد بیابند و طی کنند.
تفاهم‌نامه احداث ۵۵ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در تفاهمی ۵ جانبه بین وزارت راه و شهرسازی، قوه قضاییه، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به امضا رسید.
سرپرست بانک ملی ایران با تاکید بر رشد و توسعه همه جانبه و گسترده در همه مضامین و رویکردهای استراتژیک بانک گفت: با تحقق برنامه های راهبردی و مضامین شش گانه استراتژیک بانک به موفقیت و ن
فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه و رئیس جمهور سوریه با هم دیدار و درباره روابط راهبردی دو جانبه و راه کارهای توسعه آن رایزنی کردند.
رئیس جمهور گفت: بعد از لایحه بودجه دوستان ما دارند با تمام همت خود کار را دنبال می‌کنند و به زودی برنامه هفتم نیز تقدیم مجلس شورای اسلامی خواهد شد.
رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی ارتباطی و لوازم جانبی تهران با استناد به گفته‌های یک مقام مسئول، دیش‌های اینترنت ماهواره‌ای استارلینک فعال در ایران را ۸۰۰ عدد اعلام نمود و خاطرنشان کرد که به‌علت قاچاق این تجهیزات، این رقم مدام بالاتر رفته و امکان استفاده از آن روز به روز راحت‌تر خواهد شد!
بررسی شرایط تهران نشان می‌دهد احتمال این که نود و نهمین دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس این هفته برگزار نشود وجود دارد. مسئولان در حال بررسی همه جانبه برای اتخاذ تصمیم نهایی هستند.
معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد این کشور و آمریکا نتوانستند در خصوص مشکلات دیپلماتیک خود به راه حلی دو جانبه دست یابند.
با هدف ارتقای سطح کیفی محصولات و ارائه خدمات مناسب به مشتریان، قابلیت‌ها و خدمات کارت‌های تنخواه و خانواده بانک رفاه کارگران افزایش یافت.
ولیعهد سعودی در سفر خود به سئول با نخست وزیر کره جنوبی راه های تقویت روابط دو جانبه را مورد بحث و بررسی قرار داد.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان ملت در مجلس، حلقه اتصال مردم و دولت هستند، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را پیشانی پاسخگویی دولت به اکثریت صنوف جامعه دانست.
پاشینیان همچنین با تایید مواضع منطقی کشورمان در گفتگوها برای بازگشت همه طرف ‌ها به برجام، افتتاح سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در شهر قاپان را تبریک گفت و راه اندازی آن را نشانگر اراده دو کشور در توسعه روابط و همکاریهای دو جانبه خواند.
معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی، گفت:اجلاس ۶ جانبه ترانزیتی را فرصتی برای هم‌افزایی و بهره‌مندی همه بازیگران عرصه حمل‌ونقل، لجستیک و تجارت در منطقه می‌دانیم.
به نوشته برنا «به نظر می رسد این خبرسازی کذب در راستای تخریب دولت و تحت فشار قرار دادن سرپرست وزارت، کار، تعاون و رفاه اجتماعی درحال توزیع است و از جانب مخالفان دولت ساماندهی می شود.»
دبیرکل جمعیت هلال احمر از خدمات رسانی به بیش از ۴۲ هزار زائر در روزهای گذشته خبر داد و گفت: رفاه و سلامت هموطنان اولویت هلال احمر است.
مدیر عامل بانک تخصصی بخش مسکن از امضای تفاهم نامه سه جانبه این بانک، وزارت راه و شهرسازی و شهرداری تهران برای ساخت ۲۰۰ هزار واحد اجاره‌ای کوچک متراژ در جنوب پایتخت خبر داد.
زلنسکی به خاطر حواشی بازدید گروسی از نیروگاه جنجالی زاپوریژیا به شدت از دست او و آژانس عصبانی ست. کارکنان اوکراینی حاضر در نیروگاه اشغال شده به دست نیرو‌های روسی، بیش از حد کار می‌کنند و استرس دارند، شرایطی که به گفته آنها، ممکن است به بروز اشتباهات خطرناک از جانب آنان منجر شود
رئیس جمهور با اشاره به درگیری‌های روزهای گذشته در قفقاز گفت: پایبندی امضاکنندگان بیانیه سه جانبه آتش‌بس به مفاد آن و حل و فصل مسائل باقیمانده از طریق گفت‌وگو و راهکارهای دیپلماتیک، بهترین راه برای ایجاد آرامش و امنیت در منطقه قفقاز است.
سرپرست اسبق سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه وزرای رفاه و اقتصاد تصمیم گیر نهایی افزایش حقوق بازنشستگان هستند ، گفت: باید از بازنشستگان تامین اجتماعی بابت تاخیر عذرخواهی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ