یکی از شایع‌ترین علت وجود خلط به‌خصوص در ناحیه حنجره و گلو، عفونت‌ها و مخاط‌هایی است که از حفره‌های سینوسی به سمت حلق جریان پیدا می‌کند. این نوع عفونت‌ها را نزله می‌نامند که معمولاً در ساعات ابتدایی صبح بیشتر است و هرچه به میانه روز پیش می‌رویم، از میزان آن کاسته می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخی از مطالعات نشان می‌دهند که فعال سازی رفتاری در مدیریت آنهدونیا بهتر از درمان‌های استاندارد نیست. این ممکن است بدان خاطر باشد که ماهیت آنهدونیا شامل فقدان انگیزه است و شرکت در هر درمانی را برای بیماران دشوارتر می‌سازد حتی در اشکالی از درمان که ممکن است بیش‌ترین سود را برای آنان داشته باشد.
ستاد توسعه زیست فناوری از طرح‌های پیشنهادی جهت کسب دانش فنی و تولید بار اول با اولویت‌های تولید دارو و فرآورده‌های بیولوژیک، روش‌های درمانی نوین و مولکول‌های کلیدی دارویی حمایت می کند.
آب آلوئه ورا به دلیل فعالیت‌های متابولیکی قدرتمندی که به سوزاندن کالری و شکستن چربی‌ها کمک می‌کند، یک درمان طبیعی عالی برای کاهش وزن به شمار می‌رود. این ماده همچنین به هضم غذا کمک می‌کند، التهاب را کاهش می‌دهد و کاهش وزن آب را تسهیل می‌کند. علاوه بر این، افزودن لیمو به آب آلوئه ورا طعم بهتری به آن می‌دهد و می‌تواند فواید سلامتی بیشتری مانند افزایش متابولیسم و کمک به هضم غذا را به همراه داشته باشد.
کلینیک‌های سرکش که درمان‌های سلول‌های بنیادی را می‌فروشند در همه جا ظاهر می‌شوند. هزاران کلینیک از این دست در سراسر جهان وجود دارند و مدعی هستند که می‌توانند تمام بیماری‌ها از اوتیسم گرفته تا فلج مغزی را درمان کنند.
درمان ناباروری با نوین‌ترین روش‌ها، ذخیره سلول‌های جنسی، انجام سالانه ۲۴ هزار دیالیز و اعمال جراحی چشم از جمله خدماتی است که توسط هلال احمر در مجتمع دارویی درمانی هلال ایران انجام می‌شود.
جو دوسر علاوه بر اینکه برای درست کردن غذاهای خوشمزه استفاده می‌شود، می‌تواند به‌عنوان بی‌ضررترین دارو برای کاهش چربی خون بالا مورداستفاده قرار بگیرد.
درمان‌های خانگی زیادی وجود دارد که ممکن است به روند کاهش وزن شما کمک کند، از نوشیدنی‌های سرکه سیب گرفته تا پاکسازی با آب.
گیاه عناب از بروز مشکلات قلبی جلوگیری می‌کند و در موارد مراقبت‌ها و درمان‌های پوست، عناب سبب روشنی پوست می‌شود. از دیگر خواص عناب تازه می‌توان به خواصی، چون خون‌ساز و ملین بودن اشاره کرد. عناب لعاب بسیار زیادی دارد و حنجره را نرم می‌کند.
من مثل آدمی بودم که سال‌ها با دردی در جسمش ساخته و با درمان‌های خانگی ساکتش کرده بود، اما حالا دکتر گفته بود باید جراحی کند. این مسئله وحشت من را چند برابر می‌کرد. یک ترنس باید ساعت‌ها زیر تیغ جراحی باشد، ماه‌ها دوران نقاهت را با تمام دردهایش پشت سر بگذارد و با نگاه دیگران سر کند. همه‌ی این‌ها حال من را خراب می‌کرد.»
گروهی از پژوهشگران در یک مقاله مروری، چشم‌انداز آینده درمان‌های مبتنی بر سلول‌های شبه‌هپاتوسیتی مشتق از سلول‌های بنیادی پرتوان را برای درمان بیماری‌های کبدی مورد بررسی قرار دادند.
دستیابی به پوست سالم نیاز به استفاده از درمان‌های خاص و محصولات مراقبت از پوست با کیفیت بالا دارد که تغذیه ضروری مورد نیاز در مراحل مختلف و سنین متفاوت زندگی را فراهم می‌کنند.
در برخی موارد، افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ ممکن است برای کنترل سطح قند خون خود به انسولین‌درمانی نیز نیاز داشته باشند. این کار معمولاً زمانی پیشنهاد می‌شود که سایر درمان‌ها، مثل تغییر سبک زندگی یا دارو‌های خوراکی، در کنترل سطح قند خون به اندازهٔ کافی موثر نباشند. نوع انسولین مورد استفاده و دوز به نیاز‌های فردی بستگی دارد و ممکن است در طول زمان تغییر کند.
دردهای معده و شکم وقتی به سراغ‌تان می‌آیند، واقعا عذاب‌آورند. اما یکسری درمان‌های خانگی برای تسکین این دردها وجود دارد.
هر چند ترکیبات خانگی ممکن است اثر سفید‌کنندگی ضعیفی داشته باشند، اما در صورت استفاده بیش از حد می‌توانند مضر باشند.
امروزه در کلینیک‌ها درمان‌های بسیار گوناگونی جهت تقویت فولیکول‌های مو انجام می‌شود. اوزون تراپی مو اثربخشی گسترده‌ای در درمان مشکلات مو و پوست سر مانند شوره سر، ریزش و نازک شدن مو دارد. این مشکلات عمدتاً به دلیل عواملی مانند افزایش سن، عدم تعادل هورمونی، مراقبت نامناسب از مو، رژیم غذایی ناسالم، بیماری‌ها و عفونت‌ها، اختلالات ژنتیکی، آلودگی و سایر عوامل خارجی ایجاد می‌شود که به طور کلی پوست سر را کم آب می‌کند یا باعث آسیب به فولیکول‌های مو می‌شود.
بسیاری از مردم زمانی که احساس بیماری می‌کنند به درمان‌های خانگی روی می‌آورند؛ اما این روش می‌تواند بسیار خطرناک باشد، چون منجر به انجام واکنش‌هایی در بدن می‌شود که می‌توانند سلامتی شما را به‌طور جدی به خطر بیندازد.
درمان عرق کف دست؛ علت عرق کردن کف دست چیست؟ تعریق کف دست از کودکی شروع شده، در دوران بلوغ شدت یافته و در جوانی با استرس‌های این دوران به اوج خود می‌رسد. این بیماری در برخی مواقع به قدری شدت می‌یابد که هنگام استرس، قطرات عرق از دست می‌چکد یا کاغذ زیر دست بیمار به طور کامل خیس می‌شود. شما اول باید استرس خود را درمان کنید تا بتوانید عرق دستتان را درمان کنید. استرس خود عامل همه بیماری‌ها است. موارد خفیف بیماری تعریق کف دست با دارو‌های موضعی و خوراکی قابل کنترل است، اما موارد شدید به درمان‌های دارویی پاسخ نمی‌دهد و باید جراحی شود.
در سال‌های اخیر بسیاری از افرادی که به درمان‌های گیاهی و طب سنتی گرایش دارند، احتمالاً آوازه گیاه عجیبی به نام جینسینگ را بسیار شنیده‌اند. نکته جالب توجه درباره این گیاه به غیر از خواص زیاد و بی‌نظیر آن قدمت استفاده از این گیاه است که نه به سال‌های اخیر که به قرن‌ها و حتی هزاران سال پیش باز می‌گردد. جینسینگ به‌ویژه در شرق آسیا آنچنان شهرت بالایی در زمینه درمانی داشت که به «اکسیر جوانی» و «داروی جاودانگی» شهرت داشت و حتی کاشت و برداشت آن نیز مختص پادشاهان و امپراطوران بود.
تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد که ساختار ناخن از ماده‌ای به نام کراتین و مویرگ‌های اپیدرمی تشکیل می‌شود. ناخن‌ها برای رشد خود به مقدار کافی ویتامین آ، ب، ث، ای، آمینواسید‌ها و مواد معدنی نیاز دارند.
این گیاه از درمان‌های سنتی التهاب ورید، لخته‌های خون و تراکم غدد لنفاوی پشتیبانی می‌کند، به عنوان مثال، زمانی که شبدر شیرین به صورت خارجی اعمال می‌شود می‌تواند باعث بهبودی کبودی‌ها شده و تورم هموروئید را کاهش دهد.
دانشمندان موفق شدند با کمک حسگر تشخیص نور جدید راهی برای نظارت بر روند درمان‌های مبتنی بر نور در بیماران سرطانی یافته و آن را تسریع بخشند.
برای مراقبت از دستان خود نیازی به محصولات گران قیمت ندارید. بیشتر افراد معمولا بهترین مواد طبیعی را برای رفع خشکی پوست، در خانه دارند. به طور مثال استفاده از روغن‌های طبیعی یکی از بهترین راه‌هاست. چربی‌های طبیعی به پوست در حفظ رطوبت کمک و آن را از تأثیرات محیطی و باکتری‌ها محافظت می‌کند.
تایید یک گزینه درمانی جدید برای بیماران مبتلا به هموفیلی بی نشان دهنده پیشرفتی مهم در توسعه درمان‌های نوآورانه برای کسانی است که بار سنگین بیماری مرتبط با این نوع از هموفیلی را تجربه می‌کنند.
خیره شدن به تست‌های بارداری منفی، درمان‌های باروری و دل شکستگی سقط جنین: تلاش برای بچه دار شدن می‌تواند بسیار استرس‌زا باشد.
بررسی‌های دانشمندان برزیلی نشان داد که اسید آمینه تورین می‌تواند در درمان‌های ضد پیری عملکرد مناسبی را از خود به نمایش بگذارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ