من مثل آدمی بودم که سال‌ها با دردی در جسمش ساخته و با درمان‌های خانگی ساکتش کرده بود، اما حالا دکتر گفته بود باید جراحی کند. این مسئله وحشت من را چند برابر می‌کرد. یک ترنس باید ساعت‌ها زیر تیغ جراحی باشد، ماه‌ها دوران نقاهت را با تمام دردهایش پشت سر بگذارد و با نگاه دیگران سر کند. همه‌ی این‌ها حال من را خراب می‌کرد.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پسری ۱۹ ساله که به اتهام آزار دو دختر دستگیر شده می‌گوید تحت تاثیر سحر و جادو مرتکب این جرم شد.
دختر و پسر جوانی که در یک پارک محلی در ستارخان تهران برای خانواده‌ها ایجاد مزاحمت می‌کردند، از سوی پلیس بازداشت شدند.
دختر و پسر جوانی که در یک پارک محلی در ستارخان تهران برای خانواده‌ها ایجاد مزاحمت می‌کردند، از سوی پلیس بازداشت شدند.
مردی پس از متوجه شدن روابط غیرمتعارف دخترش با یک پسر، وی را با ضربات به سر و خفه کردن به قتل رساند.
ظاهرا راننده پژو که مردی جوان بود از سر لجبازی و اینکه ثابت کند برنده مسابقه سرعت شده، پس از یک کورس خیابانی جلوی خودروی تویوتا که سرنشینان آن ۲ دختر بودند پیچیده و همین موجب تصادف میان آن‌ها شده بود.
در ابتدای جلسه وکیل اولیای دم به دفاع پرداخت و گفت: متهمان سکوت کرده‌اند تا مشخص نشود کدام یک قاتل اصلی است. در این سال‌ها ۴ متهم رضایت پدر قربانی را جلب کرده‌اند. مادر قربانی نیز به متهمان ردیف دوم تا چهارم رضایت داده، اما برای هادی که متهم ردیف اول است قصاص خواسته و اعلام کرده حاضر به گذشت نیست.
دومین روز از مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جاده آسیا با کسب دو عنوان هفتمی برای نمایندگان ایران در رده سنی جوانان پیگیری شد.
دومین روز از مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جاده آسیا با کسب دو عنوان هفتمی برای نمایندگان ایران در رده سنی جوانان پیگیری شد.
تا به خودم آمدم دیدم قربانی هوسرانی شده‌ام و گوهر پاکدامنی‌ام را از دست داده‌ام، داد زدم و شروع به زدن او کردم که گفت نترس من باهات ازدواج می‌کنم، آتشی در درونم شعله می‌زد و دنیا در مقابل چشمانم تار شده بود؛ گریه می‌کردم خودم را می‌زدم حالم آنقدر بد شد که به ناچار پس از مدتی دانشگاه را رها کردم هیچ یک از اعضای خانواده‌ام نمی‌دانستند که قصه چیست؟!
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دختر و پسری که در جریان یک رابطه عاشقانه سه ضلعی مرتکب جنایت شده بودند، خبر داد.
زن جوان می‌گوید: من وقتی ۱۴ ساله بودم از خانه فرار کردم. با پسری به اسم رضا که دوستش داشتم صیغه کردیم و باردار شدم. در واقع خانواده‌ام من را طرد کردند و من هم با عشقم رفتم. وقتی باردار شدم رضا من را ترک کرد، گفت بچه را هم نمی‌خواهد. من هم دلم نیامد بچه را سقط کنم. یکه و تنها دخترم را به دنیا آوردم.
در حالی که پزشکی قانونی آزار و اذیت وحشیانه دختر جوان را تایید کرده بود برای پسر شیطان صفت کیفرخواست صادر و پرونده اش به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. وی پشت در‌های بسته و غیرعلنی از خود دفاع کرد. در پایان جلسه قضات دادگاه با توجه به مدرک‌های موجود و نظر پزشکی قانونی، آرش را به اعدام محکوم کردند.
شهرام بعد از چند روز دوباره با من تماس گرفت و با یادآوری فیلم ضبط شده و تهدید از من خواست به او پول بدهم.
وقتی پرونده برای رسیدگی به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد در ابتدای این جلسه دختر جوان درخواست اشد مجازات کرد و گفت: این مرد حتی به دوستش هم رحم نکرد و با اینکه می‌دانست من و بابک قصد ازدواج داریم باز هم دست به خیانت زد.
تساوی سهم ارث بین پسر و دختر همواره یکی از چالش‌های تقسیم ارث بوده است. برخی بر این باورند که در سال ۱۴۰۱ سهم ارث پسران و دختران برابر شده است، که البته این سخن درست نیست. به عبارت دیگر قانون ۱۴۰۱ تقسیم ارث بین دختر و پسر، همان قانون مدنی است که به موجب آن ارث پسر دو برابر دختر است. این قانون را از زبان وکیل انحصار وراثت بخوانید.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ پسری در تله زن جوان!/ سرقت تلفن همراه با اسلحه و تهدید به مرگ/ سارقان میلیاردی ظروف مسی به دام افتادند/ دانشجوی نخبه از اتهام قتل عمد تبرئه شد/ زورگیری خشن با شگرد پرسیدن نشانی در شیراز/ سرقت خودرو برای اثبات عشق/ طلاق صوری برای دریافت مستمری!/ قصاص مجازات قاتل دختر ایرانی
اردیبهشت سال گذشته گزارش مرگ مشکوک دختربچه‌ای ۱۰ ساله در یکی از بیمارستان‌های شرق تهران به پلیس اعلام شد. در ادامه مأموران با حضور در بیمارستان و تحقیقات اولیه متوجه شدند که دختربچه‌ای به نام سحر بر اثر مسمومیت جان باخته است. پس از آن با دستور قضایی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و کارشناسان این سازمان اعلام کردند که وی بر اثر استعمال قرص برنج فوت کرده است.
جمهوری اسلامی نوشت: ما هم مهسا را دختر ایران می‌دانیم. به سوگش عزادار شدیم. دل‌مان برایش سوخت، اما در سوگ آرمان هم آتش به دل داریم. آیا کسی به ما تسلیت می‌دهد؟ باشد و باشید و باشیم تا ببینیم چه خواهند کشید آنانی که «پسرِ ایران» را کشتند!
ماموران با اطلاعات به‌دست‌آمده، به تحقیقات ادامه دادند تا این‌که دیروز در جریان تحقیقات متوجه شدند ماجرای این آدم‌ربایی، ساختگی بوده و دختر جوان از یک سال قبل از طریق اینستاگرام با پسری آشنا شده و قصد داشته با او ازدواج کند، اما خانواده‌اش مخالف این ازدواج بودند. همین باعث شده از خانه فرار کند و همراه پسر مورد علاقه‌ا‌ش با سفر به جزیره کیش دور از چشمان خانواده با هم ازدواج کنند.
شروین با شکایت دختری جوان بازداشت شده و متهم است دختر را آزار داده است، اتهامی که قبول ندارد و آن را یک اخاذی می‌داند.
پرونده این دختر جوان ۲۱ مرداد سال ۹۳ به جریان افتاد. آن روز گزارش مرگ پسری جوان به بازپرس جنایی تهران اعلام شد و به دستور وی تیمی از کارآگاهان جنایی تهران راهی محل حادثه شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد که مقتول مهمان خانه دختری به نام سمانه در یکی از محله‌های غرب تهران بوده و در آنجا با ضربه چاقو به قتل رسیده است.
بعد از رسانه‌ای شدن این خبر که پسر انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در کانادا زندگی می‌کند، کاربری در توئیتر درباره اینکه احسان نوحی بزنجانی،‌ فرزند کبری خزعلی،‌ رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز در آمریکا زندگی می‌کند، افشاگری کرد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ بخاطر گوشی با مادرم درگیر شدم/ کلاهبرداری ۵۰ میلیون تومانی با پرنده/ باند سارقان مسلح طلا در دام پلیس/ نقض حکم پسری که متهم به فریب دختر دانشجو بود/ محموله شیشه با پراید سرقتی به مقصد نرسید/ نقض حکم پسری که متهم به فریب دختر دانشجو بود/ قاتل افسر فراجا پای چوبه دار/ افشای راز قتل مرد گچ‌کار پس از ۳ سال
دختر دانشجو گفت: مدتی قبل با پسر جوانی در خیابان آشنا شدم. او مدعی بود که قصد ازدواج با من را دارد پس از اینکه شماره تماس مرا گرفت چند روز بعد با هم در یکی از خیابان‌های شرق تهران قرار ملاقات گذاشتیم، اما وقتی سوار خودروی او شدم به سمت ورامین رفت و بعد هم با تهدید چاقو من را مورد آزار و اذیت قرار داد و از من فیلم سیاه تهیه کرد. پس از آن هم من را مورد ضرب و شتم قرار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ