این گیاه از درمان‌های سنتی التهاب ورید، لخته‌های خون و تراکم غدد لنفاوی پشتیبانی می‌کند، به عنوان مثال، زمانی که شبدر شیرین به صورت خارجی اعمال می‌شود می‌تواند باعث بهبودی کبودی‌ها شده و تورم هموروئید را کاهش دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاخص کل بورس در انتهای معاملات امروز با رشد ۶۹۴۰ واحدی مواجه شده و به جایگاه ۲ میلیون و ۱۷۳ هزار واحد رسیده است، نمادهای کگل، نوری، شستا، شبندر، نوری بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.
در آخرین گزارش سالانه پالایشی‌ها شاهد افزایش درآمدهای عملیاتی هستیم اما برخی از نمادها با کاهش حاشیه سود مواجه شدند.
مارکوس شودر، نخست وزیر ایالت باواریا در آلمان، با اظهار نظرش درباره کورس قهرمانی بوندس لیگا بین بایرن مونیخ و دورتموند جنجال به پا کرد.
زنی اهل ویسکانسین آمریکا، توانست با جمع‌آوری ۱۱۸هزار و ۷۹۱ برگ چهارپر شبدر نام خود را در کتاب رکورد‌های گینس ثبت کند.
امروز افزایش عرضه در نمادهای شاخص ساز به ویژه نمادهای فولاد، شستا، شتران، شبندر و کگل مشهود بود.
صبح امروز (شنبه ۶ اسفند ماه) نشست علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۱۰  و با حضور ۲۳۴ نماینده آغاز شد.در این روز نمایندگان مجلس در ۳ شیفت صبح ، عصر و شب جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ را در بخش درآمدی تا تبصره ۶ بررسی نمودند.
امروز مطالبی همچون  نرخ دلار در آخرین روز هفته کاهشی شد، قیمت این خودرو به ۶۴۰ میلیون تومان رسید، افزایش سرمایه فملی در چه مرحله‌ای است؟، خبر بد برای اقتصاد انگلیس، کدام خودروسوار‌ها باید مالیات پرداخت کنند؟، هر اونس طلا چند دلار شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون افزایش قیمت دلار در بازار توافقی/ یورو قد کشید، خرید طلای کارکرده به صرفه تر است یا طلای نو؟، کدام خودرو گران تر شد؟، کدام خودرو گران تر شد؟، تحلیل| شبندر چه روندی را طی خواهد کرد؟، پیش بینی قیمت طلا و بیت کوین، زمان واریز سود سهامداران ۱۵ نماد بورسی و فرابورسی، قطعی گاز روی شرکت ها بورسی چه تاثیری دارد؟، ارزش سهام عدالت در آخرین روز معاملاتی هفته؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
این انفجار کنترل شده جهت تسریع در ساخت معابر اصلی و تکمیل شبکه‌های زیر ساخت و در نهایت اتمام آسفالت در تقاطع شبدری خیابان شماره یک، امروز بین ساعت ۱۴ الی ۱۷ بعد از ظهر، توسط اکیپ‌های متخصص انجام می‌شود.
برخی از کاربران سایت نبض بورس در بخش صدای سهامدار درباره زمان سود شبندر و همچنین نحوه واریزی آن پرسیده بودند. در این مطلب به سئوالات آن ها پاسخ داده شده است.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شبندر به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شبندر در روزهای آینده بورس است.
گزارش عملکرد شرکت‌ها در سال جاری در حال بارگذاری بر روی سایت کدال است. در این مطلب به گزارش عملکرد پنج نماد پالایشی پرداخته ایم. شراز، شتران، شاوان، شبریز و شبندر در ۶ ماهه چقدر سود ساختند؟
عضو گروه پژوهشی مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی گفت: از سرشاخه‌های گل‌دار شبدر سفید در طب گیاهی، در بیماری برونشیت و به‌عنوان تصفیه‌کننده خون نیز از آن استفاده می‌شود. برای درمان سرفه‌های سخت، همراه با عسل مصرف می‌شود و در افراد مبتلا به سرطان گلو نیز به‌صورت غرغره مفید است.
امروز مطالبی همچون پیش بینی قیمت دلار / بیش از ۶ میلیون دلار در بازار توافقی دادوستد شد، پیش بینی بورس فردا دوشنبه ۳۱ مرداد + فیلم، تحلیل تکنیکال شبندر + فیلم، تحلیل نماد فرابورس | برجام فرابورس را به بالا پرتاب کرد؟، چه خبر از بزرگان بورس | بازگشایی فولاد، سبز پوشی فراکاب‌ها و تعلیق وسالت!، آیا قیمت بیت کوین هنوز به کف نرسیده است؟، خبر مهم برای بورسی ها؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
عسل یک تسکین دهنده طبیعی با چسبندگی بالاست که قادر است سطح غشای مخاطی تحریک شده را بپوشاند و آن را تسکین بدهد. به دلیل وجود آنزیم‌های طبیعی در عسل این ماده خاصیت ضد باکتریایی دارد. این مسئله موجب کوتاه‌تر شدن دوره سرفه‌هایی می‌شود که ریشه در مشکلات باکتریایی دارند.
سهامداران در هفته های قبل چندبار شاهد بروز اختلال در این سامانه بودند. اتفاقی که مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس دلیل آن را سخت افزاری دانسته است.
بیش از ۱۳۵۲میلیارد انواع اوراق بهادار از ابتدای امسال تا پایان دیماه، طی ۲۰۰روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار معامله شده است.
شرکت سیمان سفید شرق با سرمایه ۱۰۰ میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات فرابورس درج شد تا در صف عرضه اولیه ۱۵ درصدی سهام بایستد.
مسئولان وعده داده بودند که سود سهام عدالت سال ۱۳۹۹، ۲۱ اسفند ماه پرداخت می‌شود، آیا این وعده فردا محقق خواهد شد؟ و مبلغ دقیق سود هر نفر چقدر است؟
ویروسی که ۹۰ درصد بزرگسالان جهان را مبتلا می‌کند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ