بررسی‌ها نشان می‌دهد علی‌رغم تقریبا دوبرابر شدن تولید برق از سال ۱۳۸۴ تا سال ۱۳۹۹، سهم مصرف بخش‌های مختلف اقتصادی از کل انرژی الکتریکی تولید شده نیز از ۷۴ تا ۸۴ درصد رشد پیدا کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی مراکش در بازی امروز خود مقابل کره جنوبی توانست با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد. در این دیدار نهیله بنزینه ۲۵ ساله با حجاب حضور پیدا کرد و به نخستین بازیکن محجبه در جام جهانی تبدیل شد.
هدلایت‌های ترایمف جدید میزبان عدد ۲ و ۵ هستند که این لوگوی ۲۵ اشاره به بزرگداشت سالگرد تاسیس مرکز طراحی Makkina دارد و بسیار خلاقانه و البته نورانی این مناسبت را یادآوری می‌کنند.
مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی چوب کشی آقایان عصر دوشنبه (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ) در مجموعه آزادی سالن ۸۰ برگزار شد. رشته ورزشی چوب‌کشی با نام بین‌المللی «مس رستلینگ» یکی از رشته‌هایی است که تحت نظارت فدراسیون ورزش روستایی و عشایری و بازی‌های بومی محلی به فعالیت می‌پردازد.
تلاش کنید که همه ۲۵ اشتباه در تصویر را پیدا کنید. آنقدر‌ها هم که در نگاه اول به نظر می‌رسد آسان نیست، پس آماده شوید تا برای حل این معما شرلوک هلمز درونتان را بیدار کنید و راز را کشف کنید.
تخمین جمعیت علویان کاری سخت است و در ترکیه تخمین زده می‌شود که تا ۲۵ درصد جمعیت این کشور پیرو شاخه علویه هستند.
وحید قلیچ (زادهٔ ۲۵ آذر ۱۳۳۶ - تهران) دروازه‌بان پیشین پرسپولیس است. قلیچ در ۱۲ سال حضور خود در پرسپولیس در ۱۷۶ بازی به میدان رفته‌است. وی در بین دروازه‌بان‌ها بیشترین حضور را در باشگاه پرسپولیس داشته‌است.
سرباز آندری لینیچوک در تصویر ۱۶ فروند پهپاد اورلان ۱۰، ۱ فروند پهپاد شناسایی زالا و یک بالگرد کاموف Ka-۵۲ را سرنگون کرده است؛او در سن ۲۵ سالگی در جبهه باخموت کشته شد.
بر اساس تصویب اعضای شورای شهر تهران از اول اردیبهشت ۱۴۰۱ نرخ کرایه وسایل حمل و نقل عمومی ۲۵ درصد افزایش یافت و کرایه تاکسی میان مسافران تقسیم شد.
دایی در این تصویر زیر برج ایفل با علی لطیفی تصویری به یادگار انداخته. این عکس مربوط به حضور تیم ملی ایران در فرانسه برای مسابقات جام جهانی ۱۹۹۸ است. لطیفی در آن زمان یکی از بازیکنان جوان تیم ملی محسوب می‌شد که البته در جام جهانی به کار گرفته نشد.
با احتساب افزایش ۲۵ درصدی، شهروندان تهرانی از سال آینده باید برای هر سفر درون شهری با مترو تهران رقمی معادل ۳۱۲۵ تمان پرداخت کنند.
سارا خادم‌‌الشریعه، شطرنج‌باز ۲۵ ساله ایرانی در مسابقات جهانی شطرنج سریع در آلماتی قزاقستان بدون روسری حاضر شد و پس از ‌آن مسابقات به اسپانیا نقل مکان کرد اما گفت تابعیت خود را تغییر نداده است.
حسین سیاحی، پژوهشگر سیاست بین‌الملل گفت: «جمهوری اسلامی ایران که از سال ۲۰۱۳ حساب ویژه‌‌‌ای روی قرار داشتن نام خود در طرح «کمربند و جاده» چین باز کرده بود، قرارداد ۲۵ ساله را فرصتی بی‌‌‌نظیر در جهت جذب‌‌‌ سرمایه‌گذاری پکن در زیرساخت‌‌‌های کشور در نظر گرفت؛ قراردادی که دربرگیرنده طیفی از موضوعات اقتصادی و امنیتی بود و این تصور را به وجود آورده بود که تهران و پکن را به شرکای اصلی منطقه‌‌‌ای تبدیل خواهد کرد.»
اگر خبر ارسال لایحه بودجه ۱۴۰۲ به مجلس درست باشد و برنامه مالی سال آینده کشور سرانجام بعد از ۲۵ روز و بدون توجه به آیین و قانون تقدیم بودجه، به مجلس رفته باشد، با استناد به مفاد صریح قانون، لایحه در شرایط فعلی باید چنددوازدهم تصویب شود.
چارلز سوم پادشاه فعلی انگلیس در ژانویه ۱۹۷۴ وارد نیروی دریایی شد و تا تا اواخر سال ۱۹۷۶ در آنجا خدمت کرد.
‌کاخ باکینگهام اعلام کرد که ملکه الیزابت دوم، با سابقه‌ترین فرمانروای بریتانیا، پس از ۷۰ سال سلطنت در ۹۶ سالگی درگذشت. ملکه الیزابت دوم رکورددار بیشترین طول عمر و دوره سلطنت در میان فرمانروایان انگلستان طی هزار سال گذشته بوده است. او به طور غیر منتظره‌ای زمانی که ۲۵ سال داشت پس از مرگ پدرش جورج ششم، در سال ۱۹۵۲ به سلطنت رسید. در دوران سلطنت او بریتانیا و قلمروی مشترک‌المنافع شاهد تغییرات اجتماعی زیادی بودند. او پنج سال پیش از عهده‌دار شدن مقام سلطنت، با دوک ادینبورگ ازدواج کرد. حاصل این ازدواج، چهار فرزند، هشت نوه و هفت نتیجه است. با درگذشت ملکه الیزابت دوم، چارلز، پسر بزرگ او پادشاه جدید بریتانیا است.
تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی با نرخ سود ۵ درصد ۲۵ آبان سال گذشته در جلسه شورای عالی مسکن با حضور رییس جمهور به تصویب رسید، اما اجرای آن با گذشت چندین ماه با وقفه مواجه بود تا اینکه حالا در آستانه ورود به نیم سال دوم و سرد سال، ابلاغیه آن به ۹ بانک ارسال شده است.
گورباچف در آخرین ماه‌های ریاست جمهوری خود، شاهد جدایی و استقلال یکی پس از دیگری جمهوری‌های شوروی بود و در نهایت در ۲۵ دسامبر ۱۹۹۱ از ریاست جمهوری کناره‌گیری و یک روز پس از آن، اتحاد جمهوری‌های شوروی، به‌طور رسمی، فروپاشید.
گشت ارشاد خیلی به کشور خدمت کرد. در اواخر دولت آقای خاتمی دستورالعمل عفاف و حجاب در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید که طبق این دستورالعمل ۲۷ دستگاه در آن مسئول هستند. منتها از آن ۲۷ دستگاه، ۲۵ دستگاه که کار ایجابی باید می‌کردند، فعالیتی انجام ندادند و تنها ۲ دستگاه سلبی یعنی نیروی انتظامی و قوه قضاییه وارد شدند.
شورش ناگا طولانی‌ترین شورش در جنوب آسیا است. اما بزرگترین جناح مسلح ناگا، شورای ناسیونال سوسیالیست ناگالند (ایساک-مویوا) به مدت ۲۵ سال با دولت هند در آتش بس بوده است، زیرا مذاکرات صلح بر سر موضوع استفاده از پرچم ناگا و قانون اساسی به بن بست رسیده است.
نظر به این که تفاهم صورت گرفته با چین از نظر شکلی یک "برنامه جامع" همکاری بلند مدت بین دو کشور محسوب می‌شود و در حقیقت یک نقشه راه همکاری است، لذا در سایر مراجع قانونی کشور بررسی شده است. بدیهی است در صورت تبدیل این "برنامه جامع" همکاری به "موافقتنامه" رسمی میان دو کشور، مطابق قانون اساسی باید به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد.
سخنگوی دولت گفت: صندوق بیمه حوادث طبیعی با تصویب هیأت وزیران احیا شد و ۲۵ هزار میلیارد ریال هم برای جبران خسارات ناشی از حوادث طبیعی در سال جاری اختصاص یافت.
سخنگوی دولت گفت: صندوق بیمه حوادث طبیعی با تصویب هیأت وزیران احیا شد و ۲۵ هزار میلیارد ریال هم برای جبران خسارات ناشی از حوادث طبیعی در سال جاری اختصاص یافت.
رییس سازمان هواپیمایی کشوری قیمت بلیت پروازهای حج را پنج میلیون و ۹۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: این قیمت همان نرخی است که دو سال پیش توافق شده بود و ایران‌ایر موافقت کرد که بر اساس همان قیمت امسال پروازهای حجاج را انجام دهد.
نقش مشاوران املاک در نابسامانی بازار مسکن معمولا نادیده گرفته می‌شود، در حالی که آمارهای رسمی و مشاهدات میدانی از نقش مخرب بسیاری از آنها در رشد قیمت مسکن حکایت دارد و ورود این بنگاه‌ها به عنوان خریدار مسکن و فروش به قیمت‌های بالا، علت اصلی رشد قارچ گونه آنها در سال‌های اخیر است.
علیرضا محجوب گفت: روال این بوده که دولت موافقت خود را با مصوبه هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی به‌طور صریح اعلام کند. اما اگر می‌خواهد در حق بیمه‌های پرداختی اعضای بیمه شده دخل و تصرفی صورت بگیرد، باید مصوبه ۲۵سال قبل خود برای غیردولتی کردن صندوق را باطل و با تصویب مجلس صندوق سازمان تامین اجتماعی را دوباره دولتی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ