گشت ارشاد خیلی به کشور خدمت کرد. در اواخر دولت آقای خاتمی دستورالعمل عفاف و حجاب در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید که طبق این دستورالعمل ۲۷ دستگاه در آن مسئول هستند. منتها از آن ۲۷ دستگاه، ۲۵ دستگاه که کار ایجابی باید می‌کردند، فعالیتی انجام ندادند و تنها ۲ دستگاه سلبی یعنی نیروی انتظامی و قوه قضاییه وارد شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه طبق اسناد تا سال ۲۰۳۰ آمریکا قدرت جهانی را از دست می‌دهد، تصریح کرد: سال ۲۰۳۰ از نظر آمریکایی‌ها سرنوشت‌ساز است در حال حاضر شاهد افزایش چالش‌ها و تعارضات سیاسی و اجتماعی در داخل آمریکا هستیم که احتمال می‌رود در آستانه انتخابات ۲۰۲۴ به تعارض امنیتی تبدیل شود.
محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور گفت: در اغتشاشات سال گذشته آمریکایی‌ها ۴۰۰ میلیون دلار برای تقابل رسانه‌ای با ایران هزینه کردند.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: اگر آمریکایی‌ها می‌خواستند پیام ما را بگیرند که باید بعد از ۸ سال دفاع مقدس این پیام را می‌گرفتند.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: اگر آمریکایی‌ها می‌خواستند پیام ما را بگیرند که باید بعد از ۸ سال دفاع مقدس این پیام را می‌گرفتند.
رئیس پژوهشکده تاریخ معاصر گفت: حرکتی را که حضرت امام در سال ۴۲ آغاز کرد،برای صیانت از کشور و استقلال ایران بود زیرا بعد از تصویب کاپیتولاسیون، آمریکایی‌ها در ایران دست به هر جنایتی می‌زدند.
رئیس جمهور گفت: وضعیت سوریه تجربه مهمی است که پس از ۱۲ سال ایستادگی در مقابل فتنه‌گری‌های آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی شرایط آن کاملاً متفاوت شده است.
سرپرست مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت گفت: بارداری در هیچ سنی خطر ندارد، تنها در برخی شرایط نیازمند مراقبت بیشتر است و حتی طبق تحقیقات آمریکایی‌ها می‌گوید نوزاد مادر زیر ۱۸ سال و بالاتر از ۴۲ سال، نوزاد طلایی است.
یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که ۷۰ درصد آمریکایی‌ها، از جمله ۴۴ درصد جمهوری‌خواهان، نمی‌خواهند ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا دوباره در سال ۲۰۲۴ به کاخ سفید برگردد.
یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که ۷۰ درصد آمریکایی‌ها، از جمله ۴۴ درصد جمهوری‌خواهان، نمی‌خواهند ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا دوباره در سال ۲۰۲۴ به کاخ سفید برگردد.
جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه آمریکایی‌ها در تمام درگیری‌هایی که طی این ۴۴ سال با ما داشتند شکست خوردند، تاکید کرد: انجام حداقل تکلیف‌ها موجب شده ما مقتدر شویم و آن‌ها دائم در برابر ما مستاصل شوند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب به دشمنان ملت ایران، گفت: 44 سال شما هر گزینه‌ای را که دارید در سخت‌ترین شکلش علیه یک ملت یران به کار بردید. از همان روزهای اول انقلاب ناامنی و ترور؛ چقدرش را استفاده کرده‌اید. 17 هزار نفر از مردم ایران را به شهادت رساندید.
سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحن نظام گفت: آمریکایی‌ها می‌گفتند اگر این فرصت را از دست دهیم باید چند سال دیگر منتظر شویم و از تصور این موضوع هم وحشت زده هستیم.
سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: یکی از سخت‌ترین موارد جنگ است که آن را هم ۸ سال به ایران تحمیل کرد؛خود آمریکایی‌ها گفتند فشار حداکثری علیه ایران شکست فاحش خورد.
امیرآبادی فراهانی گفت: ایران یک ریال هم به عراق کمک نکرده است، صادرات نفت در عراق به ۴ میلیون بشکه نفت رسیده در نتیجه آن‌ها به کمک ما نیاز ندارند. اما مسئله سوریه متفاوت است؛ شما می‌بینید که اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها هربار چندین میلیارد دلار به اوکراین کمک می‌کنند.
رئیس فدراسیون کشتی در دیدار با رئیس اتحادیه جهانی موضوع دیسکالیفه شدن نماینده ایران در مسابقات آزاد زیر 23 سال جهان را مورد بررسی قرار داد.
امیررضا معصومی با ۱۸ سال سن نامی برای خودش در کشتی ایران دست و پا کرده و حالا صحبت از قهرمانی در جهان و المپیک می‌کند.
طائب افزود: بنابراین هم آمریکایی ها و هم اسرائیلی ها معتقدند که زمان محدودی در اختیار دارند و وقت ندارند، لذا تا قبل از سال ۲۰۳۰ باید بتوانند مسائل خودشان را که هم داخلی و هم چالش های بین المللی است، حل کنند.
آمریکایی‌ها در جستجوی تعاریف واژه‌های جدید در گوگل در سال جاری بودند. در این میان، یک بازی بسیار تاثیرگذار بوده و پاسخ‌های همان بازی باعث طرح واژه‌های ناشناخته‌ای شده که کاربران برای یافتن معنای آن جست و جو انجام داده‌اند.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: در طول ۴۴ سال گذشته شیاطین برای مبارزه با انقلاب اسلامی تلاش بسیاری کردند و حدود ۷۰ روز است دشمنی جدید به فرماندهی آمریکا بزرگ در درون و بیرون به دنبال شکل جدیدی از دشمنی هستند.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی‌ها در این ۴۴ سال نتوانستند حی یک پیروزی را برای خود رقم بزنند و اگر یک پیروزی داشتند، همه جهان را پر می‌کردند.
معاون سیاسی سپاه پاسداران با بیان اینکه یکی از اهداف دشمن تأثیرگذاری بر مذاکرات است و دشمن از طریق سوریه سازی به دنبال امتیاز گرفتن در مذاکرات بود، گفت: براساس برخی گزارش‌های نیروی تروریستی سنت‌کام، آمریکا به این نتیجه رسیده و طی گزارشی اعلام کرده که اگر تا ۲-۳ سال آینده نتوانند با ایران اسلامی مقابله کنند دیگر امکان مقابله با آن وجود ندارد و از تیرراس خارج می‌شود، به همین دلیل با برنامه‌ریزی منسجم به دنبال این بودند تا با یک حرکت سریع ایران را به‌هم بریزند و در برابر قوت‌های ایران اسلامی و مبتنی بر ضعف‌ها در حوزه‌های جوانان، زنان، دانشگاه‌ها، شایعه پذیری و امثال آن برنامه‌ریزی داشتند.
سردار تنگسیری گفت: در مدت یک سال و نیم درگیری مستقیم با آمریکایی‌ها توانستیم بیش از ۵۲ نفر تلفات بگیریم و در مقابل، ما ۹ شهید دادیم.
طائب گفت: بر اساس اجماع دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی از اردیبهشت ۱۴٠۱ آمریکایی‌ها، رژیم غاصب صهیونیستی و انگلیس دنبال بودند که سال ۱۴٠۱ را سال اغتشاش در ایران قرار دهند.
نقش مشاوران املاک در نابسامانی بازار مسکن معمولا نادیده گرفته می‌شود، در حالی که آمارهای رسمی و مشاهدات میدانی از نقش مخرب بسیاری از آنها در رشد قیمت مسکن حکایت دارد و ورود این بنگاه‌ها به عنوان خریدار مسکن و فروش به قیمت‌های بالا، علت اصلی رشد قارچ گونه آنها در سال‌های اخیر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ