دروازه‌بان آلومینیوم در نخستین جلسه تمرینی خود با تیم ملی روحیه بالایی داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ورود افراد و تجهیزات نظامی جدید به پایگاه عین الاسد و آغاز مجدد جاسوسی زمینی نظامیان آمریکایی در استان الانبار از جدیدترین اخبار مربوط به تحرکات این نظامیان در عراق است.
سخنگوی وزارت کشور عراق در موضع گیری جدید خود درباره اربعین گفت: درباره ایران باید بگوییم که هر فردی که گذرنامه نداشته باشد، سند ویژه ای خواهد داشت که مجوز ورود به خاک عراق محسوب می‌شود.
پیشکسوت فوتبال ایران در جدیدترین اظهارات جنجالی خود به دو بازیکن فصل گذشته پرسپولیس ورود کرده است.
پیشکسوت فوتبال ایران در جدیدترین اظهارات جنجالی خود به دو بازیکن فصل گذشته پرسپولیس ورود کرده است.
حسین کنعانی تاخیر چندین ساعته راهی باشگاه پرسپولیس شد.
وزارت کشور عراق روز سه شنبه بیانیه ای درخصوص ورود اتباع خارجی به این کشور در مراسم پر ازدحام و میلیونی مانند اربعین صادر کرد.
وزارت کشور عراق روز سه شنبه بیانیه ای درخصوص ورود اتباع خارجی به این کشور در مراسم پر ازدحام و میلیونی مانند اربعین صادر کرد.
جدیدترین کاروان تجهیزات نظامی آمریکا طی ماه میلادی جاری، از طریق عراق وارد پایگاه‌های نامشروع ائتلاف آمریکایی در شرق سوریه شد.
انتظار می‌رود که قوه قضائیه در راستای احقاق حقوق پذیرفته‌شدگان آزمون وکالت و همچنین اجرای کامل قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب‌وکار که منجر به امیدآفرینی و افزایش نرخ اشتغال جوانان و همچنین باعث بهبود شرایط دسترسی مردم به وکیل می‌شود، ورود جدی‌تری به این فرایند‌های کارآموزی داشته باشد. مشخص است که این وقفه‌ها که کم‌کم عمر آن‌ها به یک سال نیز می‌رسد، نباید تبدیل به رویه و عادت متولیان امر شود تا پذیرفته‌شدگان هرسال، برای ورود به شغل وکالت، معطل درب ورودی نهاد‌های متولی تربیت وکیل نمانند.
هر دو تیپ ۲ و ۳ که قرار است وارد ایران شوند، دارای امکانات استاندارد مثل سنسور نور، سنسور دنده عقب، دوربین دنده عقب، آینه تاشو برقی با گرمکن، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، نمایشگر ۱۰ اینچی، تنظیم دستی صندلی‌های جلو، فرمان برقی، ترمز پارک برقی، دو ایربگ، کروز کنترل، اتوهلد، کنترل سرعت در سرازیری، کمکی حرکت در سربالایی و... است.
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس راه اندازی سامانه‌های نظارتی در دستگاه‌های مختلف را گامی موثر در مبارزه با فساد خواند و گفت: باید مجلس و دولت ورود جدی‌تری برای مبارزه با فساد داشته باشند؛ به طوری که مردم آن را در زندگی روزمره‌شان احساس کنند.
بسیاری از افراد می‌دانند که سالمونلا می‌تواند در مرغ نهفته باشد، اما آیا می‌دانستید که این باکتری در پیاز و هلو نیز وجود دارد؟ این موارد تنها برخی از نکات یادآوری شده غافلگیر کنده در فهرست غذا‌های مرتبط با جدی‌ترین شیوع بیماری‌ها در ایالات متحده هستند.
صفا می‌گوید: براساس قانون مناطق آزاد، خودرو‌هایی که ۱۰ سال از عمر تولید آن‌ها می‌گذرد اجازه تردد در جزیره ندارند؛ براساس این قانون، خودرو ۱۱ ساله در کیش دیده نمی‌شود. در حال حاضر جدیدترین خودرو‌ها در کیش برای سال ۲۰۱۵ است و به دلیل عدم ترخیص و ورود خودرو‌های جدید خارجی شاهد خودرو‌هایی با عمر تولید جوان‌تر نیستیم.
با ادامه ماجرای مسمومیت‌ها از یک سو، فرضیات مطرح شده پیرامون چرایی آن‌ها و از سوی دیگر، ورود مسئولان به ماجرا، ابعاد جدی‌تری به خود گرفت. در مهم‌ترین سطح این سخنرانی رهبر انقلاب و موضع‌گیری شفاف ایشان پیرامون ماجرای مسمومیت‌ها بود که در محافل رسانه‌ای و در سطوح ارشد تصمیم‌گیری اثرگذار بود
ویتنام جدیدترین کشوری است که از تکنولوژی داور ویدیویی در لیگ برتر استفاده می‌کند.
ارتش سری، جدیدترین محصول شبکه نمایش خانگی که در قالب «رئالیتی شو» ساخته شده، با حمایت «۰۹۰۰» ایرانسل و همکاری «ویستامدیا»، برای نمایش آنلاین به مخاطبان عرضه شده است.
مسکو با گسترش تحریم ها علیه آمریکا، در جدیدترین اقدام ورود ۷۷ آمریکایی به روسیه را ممنوع کرد.
شوش- نماینده مردم شوش در مجلس با انتقاد از وضعیت کُند روند اجرای نهضت ملی مسکن در این شهرستان گفت: شورای مسکن به ویژه مسئولان متولی باید توجه جدی‌تری به این امر داشته باشند.
اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش بی‌نظمی است. اگر وجود بی‌نظمی یا بحران پذیرفته نشود، هر گونه اعتراض نیز به رسمیت شناخته نخواهد شد. بنابراین، گام اول در مسیر آغاز هر گونه انجام اصلاحات در کشور این است که مسئولان بپذیرند جامعه ایرانی، در ابعاد مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی با ضعف‌ها و مشکلاتی مواجه است
تصاویر جدیدی از ورود مهاجم تروریست به حرم شاهچراغ  را ببینید.
فرمانده کل انتظامی کشور جدیدترین آمار ورود و خروج زائران اربعین را تشریح کرد و گفت: معطلی در مرزها کم شده است.
رئیس ساتاد مرکزی اربعین حسینی گفت: تا نیم ساعت پیش حدود دو میلیون و ۸۵۰ نفر از زائران از مرزهای کشور خارج شده‌اند و همچنین ۹۰۰ هزار زائران به کشور بازگشتند.
رئیس سازمان گذرگاههای مرزی عراق به مجموع زائران اربعین امام حسین(ع) که تا روز گذشته وارد این کشور شده و زائرانی که عراق را ترک کرده اند، اشاره کرد.
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل گفت: جدی‌ترین دموکراسی در مجموعه جهان عرب در عراق وجود دارد و این کشور در طی تاریخ اسلام مبدا تاریخ، سیاست و علم بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ