آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ طلاق بعد از دریافت اقامت/ نجات نوزاد ۳ ماه از گورستان/ دستبرد به دسته چک!/ قتلی که با تمسخر لهجه مقتول کلید خورد/ ماجرای باند کثیف شیطان!/ انتقام ۲ برادر از وکیل دادگستری/ پرونده عامل آزار دانش آموزان دختر در مرحله تجدید نظر/ نامه سارق ألبوم عروسی به مالباخته
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نواک جوکوویچ یکی از بهترین بازی‌های اخیرش را در دیدار نهایی سینسیناتی برابر کارلوس آلکاراس انجام داد و فاتح این رقابت‌ها شد.
مدیرکل دفتر راهبری و نظارت بر انتقال و توزیع برق وزارت نیرو گفت: شدت مصرف انرژی در ایران ۲ برابر متوسط جهانی و ۴ برابر کشورهای توسعه یافته است.
تيم ملى كبدى ايران با شكست دوباره برابر هند به عنوان نايب قهرمانى آسيا بسنده كرد.
لهستان باخت دیروز خود برابر ژاپن را جبران کرد.
محمدعلى گرايى برخلاف برادرش در فينال درخشيد و به مدال طلاى مسابقات بين‌المللى قرقيزستان دست يافت.
تیم فوتبال استقلال با پیروزی برابر نساجی مازندران در مرحله نیمه نهایی رقابتهای جام حذفی به دیدار فینال راه یافت و باید منتظر حضور احتمالی پرسپولیس باشد تا انتقام شکست در دربی صدم را بگیرد.
من مقتول را نمی‌شناختم. اما قبلا شنیده بودم که معاون بانک برادری روحانی دارد. برای همین وقتی با معاون بانک درگیر شده بودم و مقتول وارد بانک شد، تصور کردم که وی همان برادر روحانی معاون بانک است. از طرفی آنقدر عصبانی بودم که کنترلم را از دست دادم و به تصور خودم تصمیم گرفتم با قتل برادر معاون بانک از او انتقام بگیرم.
توماس توخل نسبت به جبران شکست 3-0 بازی رفت برابر سیتی ناامید نیست و گفت که حاضرند جانشان را بدهند تا صعود کنند.
تیم ملی فوتسال ایران در دیدار فینال تورنمنت تایلند برابر ژاپن به پیروزی رسید و عنوان قهرمانی این تورنمنت را از آن خود کرد.
تیم ملی فوتسال ایران در دیدار فینال تورنمنت تایلند برابر ژاپن به پیروزی رسید و عنوان قهرمانی این تورنمنت را از آن خود کرد.
تیم‌ ملی فوتسال ایران که مهرماه امسال در فینال جام ملت‌های آسیا برابر ژاپن شکست خورده بود حالا یکبار دیگر فرصت بازی با این تیم را این بار در فینال تورنمنت تایلند پیدا کرده است.
دیدار حساس امشب آینتراخت فرانکفورت برابر ناپولی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان یک دوئل جذاب دارد؛ کولو موآنی برابر اوسیمن که هر دو گلزن و مثل یک دونده سریع هستند.
برادر بزرگتر خانواده محمدی نتوانست انتقام شکست برادرش را از کشتی‌گیر آذربایجانی بگیرد و ایران در این وزن صاحب دو نشان نقره و برنز شد.
فرهاد مجیدی می تواند امروز انتقام شکست در دیدار رفت برابر البطائح را بگیرد.
دیدار روز چهارشنبه شهرداری گرگان برابر الریاضی، فرصتی برای اینکه نماینده کشورمان ضمن جبران تنها شکست دور رفت، جایگاه خود در صدر جدول رده بندی گروه دوم مسابقات لیگ وابا را تثبیت کند.
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ اظهار داشت: یک زوج جوان به پلیس فتا پایتخت مراجعه و مدعی شدند فرد یا افرادی ناشناس در فضای مجازی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی آنان کرده و باعث بروز مشکلات زیادی در زندگی آن‌ها شده است.
استقلال در یک بازی تدارکاتی برابر هوادار، با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داد.
تیم ملی فوتبال ایران، سنگین‌ترین شکست تاریخش را با بهترین برد در ادوار جام‌جهانی جبران کرد و با سه امتیاز به رده دوم جدول گروه رسید تا برای نخستین صعود تاریخی، احتمالا به یک مساوی مقابل آمریکا نیاز داشته باشد.
تیم ملی فوتبال ایران سنگین ترین شکست تاریخش را با بهترین برد در ادوار جام‌جهانی جبران کرد و با سه امتیاز به رده دوم جدول گروه رسید تا برای نخستین صعود تاریخی، احتمالا به یک مساوی مقابل آمریکا نیاز داشته باشد
ایران ۲ - ولز صفر : انتقام سخت از برادر کوچک انگلیس! / کی‌روش نسخه گرت بیل و یارانش را پیچید
دیدیه دشان، مربی فرانسه، در نشست خبری بازی با دانمارک تاکید کرد که باید دو شکست اخیر برابر این تیم را جبران کنند.
بازی امشب بایرن برابر بارسا جدالی حیثیتی بین جمال موسیالا و گاوی نیز محسوب می شود. پدیده بایرن می خواهد ثابت کند که جوایز کوپا و پسرطلایی 2022 حق او بودند.
تیم ملی فوتسال ژاپن در دومین دیدار خود در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا برابر کره جنوبی پیروز شد.
مارک آندره تراشتگن اغلب خاطرات تلخی از رویارویی برابر بایرن دارد و مونیخی ها تاکنون 28 بار دروازه او را باز کرده اند. امشب شاید برای او شب متفاوتی باشد.
معاون ورزشی پرسپولیس پس از جذب مهاجم خارجی سکوتش را با چند جمله کنایه‌آمیز شکست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ