رئیس پلیس فتا تهران بزرگ اظهار داشت: یک زوج جوان به پلیس فتا پایتخت مراجعه و مدعی شدند فرد یا افرادی ناشناس در فضای مجازی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی آنان کرده و باعث بروز مشکلات زیادی در زندگی آن‌ها شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، نیمار به زودی با قراردادی تا 2025 به الهلال خواهد رفت در حالی که برخی منابع ادعا کرده بودند او سپس از این باشگاه سعودی قرضی به بارسا می رود.
اسپورت امروز نوشت که منچسترسیتی برای فروش ژوائو کانسلو به بارسا رقم بالایی درخواست کرده و حتی انتقال قرضی او نیز با دشواری همراه خواهد بود.
انتقال موسی دیابی از لورکوزن به استون ویلا به زودی رسمی خواهد شد.
رقم انتقال ببر برزیلی بارسا که از سال آینده به این باشگاه اضافه خواهد شد، ممکن است به 200 میلیون یورو نیز برسد.
72 ساعت عجیب و جهنمی: این لحظات برای همیشه در حافظه فوتبال ایران خواهد ماند.
هنوز مشخص نیست که حضانت بچه آن‌ها با چه کسی باشد، ولی آنچه پیداست، همسر اول مرد چینی به ثروت قابل توجهی از این طریق رسیده است.
هواداران آرسنال معتقدند که الکساندر زینچنکو عمدا و به قصد انتقام ضربه ایستگاهی خود را به صورت بازیکن حریف زده است.
رئیس فدراسیون، دبیر کل فدراسیون فوتبال، اعضای هیئت رئیسه، خزانه دار نفری ۲۰ هزار دلار پاداش گرفتند. اعضای هیئت رئیسه، دبیرکل، خزانه دار روزانه ۲۰ دلار پول تو جیبی دریافت کردند! مدیر اداری، مترجم ۶۰ درصد مبالغ تعیین شده پاداش دریافت کردند. مسئول رسانه‎ای، تدارکات و ماساژور ۳۰ درصد مبلغ تعیین شده پاداش پرداخت شده است.
ستاره ایرانی بایر لورکوزن دیدار مقابل موناکو را از روی نیمکت آغاز می‌کند.
فلیکس ماگات، سرمربی سابق بایرن مونیخ، با انتقادی بی‌سابقه از نیمار، ستاره برزیلی پی‌اس‌جی، می‌گوید نیمار هر چه باشد فوتبالیست نیست.
با نگاهی به بازتاب این مسابقات متوجه می‌شویم که کمیت مسابقات با کیفیت آن همخوانی ندارد و معلوم نیست برگزار کنندگان این رقابت‌ها دقیقاً چه هدفی را دنبال کرده‌اند؛ زیرا در نتایج نهایی نام هیچ ورزشکار ایرانی مشاهده نمی‌شود و همه در همان مرحله مقدماتی حذف شده‌اند و فقط یک ورزشکار ایرانی به مرحله دوم صعود کرد که آن هم در این مرحله حذف شد!
"سرمربی بهترین ترکیب تیمش را نمی شناسد." این یک انتقاد معمولی است که متوجه هر سرمربی‌ای خواهد بود که مرتباً در یک تیم در حال کنکاش برای ترکیب برنده تغییراتی ایجاد می کند.
تیم فوتبال اتحاد کلباء در دیداری عجیب و با دو ضربه پنالتی، پیروزی 2 بر صفر را با تساوی 2 – 2 عوض کرد.
یک رسانه ایتالیایی می‌گوید انتقال 100 میلیون یورویی مودریک به چلسی باعث تورم بازار اروپا شده و قیمت‌گذاری ناپولی روی ویکتور اوسیمن اولین نمونه این تورم عجیب است.
یادگار امام گفت: انتقادی به روحانیون وارد است و می گویند، «مردم هزار مشکل دارند و شما راجع به این صحبت می کنید که اگر به کره ماه رفتیم به سمت کدام طرف نماز بخوانیم؟!» این سخن یعنی راجع به مسائل فرضی صحبت می کنید. البته یک وقت هست که بیان اینها برای این است که قدرت علمی خود را به کسی نشان بدهید که در آن صورت عیب ندارد، ولی وقتی کسی می خواهد پژوهش کند، پژوهش باید راجع به درد امروز جامعه باشد.
تماشاگران حاضر در ورزشگاه‌های قطر معتقدند که سیستم‌های تهویه هوا باعث شده این ورزشگاه‌ها بسیار سرد شوند.
تماشاگران حاضر در ورزشگاه‌های قطر معتقد هستند که سیستم‌های تهویه هوا باعث شده این ورزشگاه‌ها بسیار سرد شوند.
بعد از سال ها، امشب لیونل مسی در مراسم اهدای جایزه توپ طلا غایب خواهد بود.
بعد از سال ها، امشب لیونل مسی در مراسم اهدای جایزه توپ طلا غایب خواهد بود.
رافائل فن‌ درفارت، ستاره سابق هلند و رئال مادرید، از سه بازیکن لیورپول به عنوان بازیکنی معمولی یاد کرده و می‌گوید یورگن کلوپ یک مربی متوسط است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری باند بزرگ جعل و کلاهبرداری لیزینگ خودرو/ پارچه‌های شیشه‌ای در فرودگاه لو رفت/ ماجرای عاشقی که انتقام جو شد!/ بازداشت سازنده مشروبات الکلی بعد از مرگ ۲ زن/ دستگیری مدیر گروه‌های واتساپی حامی قاچاق/ اجیر کردن ۲ مرد مسلح برای انتقام/ قاتلی با سرگذشت عجیب/ شلیک مرگبار به سارق گاوصندوق
مدیر شرکت حمل و نقل ریلی فرانسوی SNCF است که در توییتی از بازیکنان پی اس جی به خاطر این که برای بازی مقابل نانت در لیگ فرانسه به جای راه آهن از هواپیما استفاده کرده اند، به شدت انتقاد کرد.
همسر آنخل دی‌ماریا با انتقاداتی تند از فضای شهر منچستر در انگلیس می‌گوید ستاره آرژانتینی هشت سال پیش فقط به خاطر پول به منچستریونایتد منتقل شده بود.
ستاره سابق لیورپول در صحبت‌هایی جنجالی درباره کاسمیرو، خرید جدید منچستریونایتد، می‌گوید این ستاره برزیلی هرگز فوتبالیست بزرگی نبوده و یونایتد او را بیش از حد گران خریده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ