اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیگ ملت‌های والیبال سال 2023 پس از برگزاری 208 مسابقه در دو گروه مردان و زنان با قهرمانی مردان لهستان و زنان ترکیه به پایان رسید.
غیبت یوجی نیشیدا یکی از عوامل باخت ژاپن مقابل لهستان قدرتمند بود.
در نیمه نهایی لیگ ملت‌های والیبال دو تیم لهستان و ژاپن به مصاف یکدیگر رفته اند.
دومین تاریخ سازی ژاپن در لیگ ملتهای والیبال اتفاق خواهد افتاد.
تیم‌های آمریکا، ایتالیا، ژاپن و لهستان با شکست حریفان خود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های والیبال سال 2023 در گروه مردان صعود کردند.
لهستان با برتری برابر برزیل به جمع چهار تیم نهایی لیگ ملتهای والیبال راه یافت.
تیم ملی هندبال بانوان ایران در مسابقات جهانی با تیم های آلمان، لهستان و ژاپن همگروه شد.
پنجمین روز هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال با پیروزی ژاپن و آمریکا برابر حریفانشان آغاز شد.
سومین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها با شش دیدار پیگیری و تیم‌های ژاپن، ایتالیا، کانادا، صربستان، لهستان و اسلوونی مقابل حریفان به برتری رسیدند.
دومین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها با شش دیدار پیگیری و تیم‌های ژاپن، ایتالیا، آمریکا، اسلوونی، لهستان و آرژانتین مقابل حریفان به برتری رسیدند.
تیم ملی والیبال کشورمان در اولین دیدار خود مقابل ژاپن با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد اما لهستان در اولین دیدار خود مقابل فرانسه با نتیجه ۳ بر ۱ به پیروزی برسد.
تیم ملی والیبال کشورمان که نخستین دیدار خود در لیگ ملت ها را به ژاپن واگذار کرده بود، در دومین دیدار برابر لهستان در شرایطی بازنده شد که دو ست اول را برنده شده بودند.
تیم ملی والیبال کشورمان که نخستین دیدار خود در لیگ ملت ها را به ژاپن واگذار کرده بود، در دومین دیدار به مصاف تیم قدرتمند و عنوان دار لهستان رفت.
تیم ملی والیبال کشورمان که نخستین دیدار خود در لیگ ملت ها را به ژاپن واگذار کرده بود، در دومین دیدار به مصاف تیم قدرتمند و عنوان دار لهستان رفت.
ایران در پی جبران شکست بازی اول و تکرار اتفاق شگفت انگیز سال گذشته لیگ ملتها مقابل لهستان است.
جلسه آنالیز لهستان امروز صبح به وقت ژاپن برگزار شد و ملی‌پوشان ‌والیبال ایران با نقاط ضعف و قوت حریف قدرتمند خود آشنا شدند.
تیم ملی والیبال ایران بعد از قبول شکست برابر ژاپن، در دومین دیدار خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال امروز در دیداری سخت به مصاف تیم لهستان می‌رود.
محمدجواد معنوی‌نژاد گفت: امیدوارم مقابل لهستان و دیگر حریفانمان در ژاپن نمایش خوبی داشته باشیم و دل مردم را با شکست حریفان شاد کنیم.
سرمربی تیم ملی والیبال لهستان گفت: مسابقه با ایران قطعا بازی سختی برایمان خواهد بود، بازیکنانم تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا پیروز این دیدار باشند.
تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه هفته نخست خود در لیگ ملت‌ها برای سی‌امین بار در تاریخ برابر لهستان قرار خواهد گرفت.
تیم شمشیربازی اسلحه سابر ایران با قبول شکست برابر ژاپن از صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی لهستان بازماند.
تیم‌ ملی شمشیربازی سابر ایران در جام‌جهانی لهستان برابر ژاپن شکست خورد و از صعود به یک چهارم نهایی بازماند.
ژاپن و لهستان مدعیان اصلی گرفتن میزبانی رقابت‌های قهرمانی جهان در سال 2026 هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ