از روز گذشته (دوشنبه) بزرگترین اعتصاب پرستاران بیمارستان های خصوصی در آمریکا به مدت سه روز آغاز شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با ادامه فشارهای صهیونیست‌ها علیه اسرای فلسطینی در زندان‌های این رژیم، تدابیر اعتصابی اسرا همچنان ادامه دارد.
یک هزار اسیر فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی اعلام کردند که در واکنش به حملات وحشیانه و بی سابقه نظامیان این رژیم به اسرا، اعتصاب غذای نامحدود خواهند کرد.
یک هزار اسیر فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی اعلام کردند که در واکنش به حملات وحشیانه و بی سابقه نظامیان این رژیم به اسرا، اعتصاب غذای نامحدود خواهند کرد.
شمس آذر که در هفته ابتدایی شانس بزرگی برای کسب سه امتیاز ارزشمند و بیرون از خانه را از دست داده، اکنون امیدوار است برابر تیم هوادار در دیدار خانگی‌اش، به اولین برد دست یابد.
اعتصاب یک هفته ای تاکسی های آفریقای جنوبی مرگبار شد.
حداقل ۱۳ اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذا زده‌اند.
صدها تن از زندانیان سیاسی در بحرین برای دستیابی به حقوق اولیه خود برای دومین روز پیاپی اعتصاب غذا کردند.
انتشار اخبار نادرست از تحولات باشگاه استقلال در سه روز گذشته، یک اتفاق کم سابقه در این باشگاه است.
در ایران تاکنون دو گونه خشکی زی از این خانواده، یعنی مار کبری و کفچه مار به ثبت رسیده بود و با ثبت این گونه جدید تعداد مارهای خانواده کبری در کشور به سه مورد رسید که به شدت سمی بوده و همانند سایر اعضای هم خانواده خود سم آن از نوع موثر بر اعصاب است.
در فضای هواداری باشگاه پرسپولیس توجه چندانی به اعتصاب بازیکنان این تیم وجود ندارد.
در ایران تاکنون دو گونه خشکی زی از این خانواده، یعنی مار کبری و کفچه مار به ثبت رسیده بود و با ثبت این گونه جدید تعداد مارهای خانواده کبری در کشور به سه مورد رسید که به شدت سمی بوده و همانند سایر اعضای هم خانواده خود سم آن از نوع موثر بر اعصاب است.
اگر انگیزه‌ی رییسی در انتصاب داوود منظور به ریاست سازمان برنامه و بودجه ضرورت توجه به بحران سیاسی مبتنی بر بحران‌های اقتصادی کشور بوده که گریبان کشور را می‌فشارد و حکم یک ماه پیش رییسی برای داوود منظور مبتنی بر شرایط اورژانسی کشور صادر شده، بنابراین تاکید دوباره بر نقش رضایی در دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه آیا نمی‌تواند ناقض نیت اصلی مسئولان عالی‌رتبه نظام برای دستیابی به اهداف آرامش و توسعه کشور باشد؟
نایب رئیس مجلس دهم در خصوص ماموریت جدید داده شده به محسن رضایی از سوی رئیس جمهور. برای تاسیس دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه گفت: این انتصاب مشکل قانونی دارد، به دلیل اینکه شورای عالی هماهنگی سران قوا یک امر موقت و اضطراری بوده و مقارن با تحریم‌های شدید آقای ترامپ به وجود آمد، برای اینکه بتوانند بهتر و سریع‌تر تحریم‌ها را دور بزنند.
کلسیم تنها برای استخوان‌ها مفید نیست بلکه برای ارتقای سلامت اعصاب، قلب و ماهیچه‌ها نیز مفید می‌باشد. محصولات لبنیاتی مانند شیر و ماست نیز از منابع مهم این ماده معدنی هستند و همچنین در سبزیجات با رنگ تیره، غلات غنی شده و ماهی نیز کلسیم یافت می‌شود. حداقل سه وعده در روز ازاین منابع کلسیم دار استفاده کنید.
برخی منابع امروز سه شنبه اعلام کردند که رئیس جنبش النهضه تونس دست به اعتصاب غذا زده است.
امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی: خبر عروج رزمنده‌ی قهرمان، بزرگ‌مرد بی‌ادعای سال‌های حماسه و ایثار در ارتش جمهوری اسلامی ایران، جناب سرهنگ سید محمدعلی شریف‌النسب موجب تأسف و تألم خاطر شد. مرحوم شریف‌النسب از مبارزان ارتشی قبل از انقلاب بود که در تشکیل و حرکت فعالانه کمیته انقلاب ارتش در مبارزه با رژیم ستم‌شاهی و شناسایی و انتصاب افسران مومن و شایسته برای سه مقطع مهم پیروزی و تثبیت انقلاب و ماه‌های آغازین جنگ تحمیلی، نقشی تعیین کننده داشت.
منابع فلسطینی از برقراری اعتصاب کامل در جنین در پی شهادت سه جوان فلسطینی در ۲۴ ساعت اخیر، خبر دادند.
وزیر میراث فرهنگی طی حکمی معاون توسعه مدیریت و منابع، مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی و امور بین‌الملل همچنین مشاور وزیر در امور راهبردی را منصوب کرد.
مدیر کل فرودگاه های استان فارس گفت: پرواز شرکت هواپیمایی سپهران از شیراز به تهران به دلیل حضور سه مسافر دارای سابقه بیماری اعصاب و روان که قصد اخلال در پرواز را داشتند با تاخیر انجام شد.
در پی اعتصاب سه روزه کارگران راه آهن در بلژیک سه چهارم خدمات قطار‌ها در سراسر بلژیک لغو شده است.
اتحادیه خلبانان خطوط هوایی آلمان اعتصاب سه روزه خود را از روز دوشنبه اعلام کرد.
اتحادیه های کارگری فرانسه از فراخوان تظاهرات روز سه شنبه ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) به منظور مطالبه افزایش حقوق و حق اعتصاب خبر دادند.
امیدواریم تاج قانون شکنی گذشته در مورد تداوم غیرقانونی سرپرستی را تکرار نکند و تا سه ماه مهلت پیش رو، دبیرکل قطعی را بعداز تایید هیات رئیسه معرفی کند.
دفتر رسانه ای اسرای فلسطینی امروز با صدور بیانیه ای اعلام کرد که دادگاه بررسی آزادی خلیل عواوده اسیر فلسطینی اعتصاب غذا کننده، فردا سه شنبه برگزار خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ