دفتر رسانه ای اسرای فلسطینی امروز با صدور بیانیه ای اعلام کرد که دادگاه بررسی آزادی خلیل عواوده اسیر فلسطینی اعتصاب غذا کننده، فردا سه شنبه برگزار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادگاه عالی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که قصد دارد دادخواست‌های مطرح‌شده ضدقانون اصلاحات قضایی را در ماه سپتامبر مورد بررسی قرار دهد.
منابع صهیونیستی از بررسی دادخواست برکناری نخست وزیر رژیم صهیونیستی از پست خود، توسط دادگاه عالی این رژیم خبر دادند.
غریب آبادی درباره رسیدگی به پرونده ترور شهید سلیمانی و همراهان ایشان گفت: پیش از این کیفرخواست این پرونده صادر شد و باید فرآیند رسیدگی آغاز شود. اکنون قضات این شعبه تعیین شدند و ابلاغ ویژه از سوی ریاست محترم قوه قضاییه برای سه قاضی صادر شده و به زودی کار خودشان را آغاز خواهند کرد. جلسات دادگاه هم شکلی و هم محتوایی است و باید روند آن طی شود و کیفرخواست باید بررسی شود.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
همایش بین‌المللی حقوق بشر با حضور کارشناسان، اساتید دانشگاه برگزار شد و روند بازداشت و محاکمه حمید نوری در سوئد بررسی شد.
دادگاه عالی آمریکا در حال بررسی یک پرونده مربوط به آزادی بیان در شبکه های اجتماعی است تا مشخص شود مقامات اجازه بلاک کردن مردم عادی در این پلتفرم ها را دارند یا خیر.
انتقاد یکی از خانواده‌های شهدای سقوط هواپیمای اوکراینی به روند بررسی این پرونده در دادگاه را مشاهده می کنید.
جلسه اداری دادگاه رسیدگی کننده به پرونده حمید نوری سوئد به منظور بررسی آزادی یا گذراندن ادامه حبس او در ایران، برگزار شد.
خبرگزاری مهر در گفتگو با خانواده حمید نوری ایرانی زندانی در سوئد، آخرین اخبار، حواشی و نیز پرونده وی در دادگاه تجدید نظر را مورد بررسی قرار داد.
قاضی مهرانفر گفت: طی فرآیند تشکیل پرونده و بررسی آن، محتوای پرونده در اختیار وکلای شاکیان و متهمین بوده و آن‌ها از نزدیک در جریان موضوع هستند و پرونده را مطالعه کردند.
حکم بدوی توسط شعبه دوم دادگاه ویژه روحانیت ۱۵ روز پیش صادر شده بود که پس از اعتراض آقای فومنی، پرونده به شعبه ۲ دادگاه تجدیدنظر ویژه روحانیت ارسال شد و پس از بررسی همان حکم دادگاه بدوی تایید شد.
تصاویری از دادگاه متهمین قتل شهید بسیجی «روح‌الله عجمیان» را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
حکم قرار منع تعقیب برای فدراسیون چوگان از سوی دادسرای کارکنان دولت که با اعتراض شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی جهت بررسی به دادگاه ارجاع شده بود با تایید رای صادره همراه شد تا پرونده شکایت کیفری صورت گرفته به دلیل تصرف در اموال دولتی و کسب درآمد نامشروع، بسته شود.
سخنگوی هیئت منصفه دادگاه مطبوعاتی و سیاسی گفت: جلسه رسیدگی به ۲ پرونده در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کریمی برگزار شد.
قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: به دلیل نوشتن یک نامه به خریدار با محتوای اینکه «موضوع در دست بررسی است» من را به دادگاه کارکنان دولت احظار کردند.
رئیس فدراسیون جودو گفت: تلعیق جودو ایران در پی احترام به آرمان های انقلاب است و مشخص نیست چرا یک ایرانی پای حکم دادگاه حکمیت ورزش را امضا کرد.
یک قاضی فدرال درخواست رئیس جمهور پیشین آمریکا برای تعیین وکیل ویژه جهت بررسی اسناد کشف‌شده از عمارتش و تعویق تحقیقات اف‌بی‌آی را پذیرفت.
دادگاه فدرال عراق امروز با صدور بیانیه ای اعلام کرد که در روز چهارشنبه آینده درباره انحلال پارلمان تصمیم می‌گیرد.
دقایقی قبل دادگاه فدرال عراق نشست بررسی درخواست انحلال پارلمان را آغاز کرد.
منابع عراقی اعلام کردند که بررسی دعوای انحلال پارلمان عراق از سوی دادگاه فدرال این کشور به تعویق افتاده است.
دادگاه عالی فدرال عراق موعد بررسی دعوای انحلال پارلمان و برگزاری انتخابات زودهنگام را به تعویق انداخت.
سخنگوی هیئت منصفه دادگاه مطبوعاتی و سیاسی گفت: ۳ پرونده در دادگاه مطبوعات به ریاست محمدی کشکولی بررسی شد.
خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد که ایالات‌متحده معافیتی که به مسکو اجازه پرداخت بدهی سرمایه‌گذاران آمریکایی را با وجوه نگهداری شده در روسیه می‌دهد، پایان خواهد داد. اقدامی که می‌تواند کشور ولادیمیر پوتین را به نکول نزدیک‌تر کند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ