در فضای هواداری باشگاه پرسپولیس توجه چندانی به اعتصاب بازیکنان این تیم وجود ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فولاد در فصل نقل و انتقالات پر‌کار بوده اما سرمربی این تیم معتقد است ۲-۳ بازیکن دیگر برای تکمیل تیمش نیاز دارد.
جام ملت‌های آسیا به عنوان دومین تورنمنت مهم در دسترس بازیکنان ایرانی در پیش است و گلرهای حاضر در لیگ برای حضور در این مسابقات، رقابتی نفس‌گیر خواهند داشت.
به نظر می رسد انتقال سامان فلاح به مثلث قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر منتفی شده و باید شاهد حضور او در تراکتور یا گل گهر باشیم.
با اعلام رسمی باشگاه تراکتور، سه دستیار اسپانیایی به کادرفنی این تیم اضافه شدند.
برخلاف ادعای پیشین، اسناد جدید سازمان لیگ نشان می‌دهد که پرسپولیس، استقلال و سپاهان کمتر از مجموع 13 باشگاه دیگر هزینه کرده‌اند.
رضا عنایتی در شروع کار خود در تیم امید باید درباره کاپیتان تیم خود تصمیم بگیرد.
آنالیز نتایج لیگ و تعداد گل های به ثمر رسیده نشان می دهد که لیگ بیست و دوم، لیگ کم گلی بوده است.
بعد از برتری در دیدار روز گذشته مقابل پیکان، ذخیره‌های یحیی در جدالی تدارکاتی مقابل حریف دسته دومی نیز به برد سه گله دست یافتند.
جلال چراغپور کارشناس فوتبال کشور معتقد است یحیی گل‌محمدی به دلیل شناخت بیشتری که نسبت به تیمش دارد، در جنگ قهرمانی دست بالاتر را نسبت به مورایس و ساپینتو دارد.
یک روزنامه اسپانیایی مدعی شد سه مصدوم بزرگ بارسلونا به تمرین این تیم بازگشتند و این خبر در آستانه دیدار هفته آینده مقابل اتلتیکو مادرید برای بارسا بسیار خوشحال‌کننده است.
استقلال، سپاهان و پرسپولیس سه تیم مدعی قهرمانی لیگ برتر بيست و دوم هستند که در چهار هفته مانده به پایان مسابقات شانس فتح جام دارند اما بررسی ۴بازی باقیمانده نشان می‌دهد تقابل‌های سپاهان آسان‌تر از دو رقیب تهرانی است
بازیکنان شاخص استقلال در مقطع اخیر در کنار یکدیگر عکسی به یادگار گرفتند.
استقلال خوزستان در شرایطی مقابل شهرداری آستارا قرار می گیرد که سرمربی و 3 مربی این تیم محروم هستند!
محمد محبی می‌گوید بعد از مصدومیتی که از ناحیه کمر داشته، به شرایط ایده‌آلی رسیده است.
رقابت‌های لیگ برتر جوانان با برتری پرسپولیس در دربی و برد تیم کیا جذاب‌تر شده است.
تراکتور با توجه به خارجی‌های فعلی که عملکرد خوبی داشتند، توان جذب بیش از یک بازیکن غیر ایرانی را ندارد. سهمیه آسیایی تراکتور هم با هافبک عراقی پر شده است.
استقلال که امیدوار بود با پیروزی برابر مس رفسنجان سه امتیاز مهم دیدار خانگی را کسب کند، هر چند با تساوی برابر این تیم بیست و چهار ساعت صدرنشین بود اما اتفاقات هفته آنطور رقم نخورد که ساپینتو و شاگردانش انتظار داشتند.
هفته چهاردهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال که رقابت نزدیک چهار تیم برای قرار گرفتن در صدر جدول بود با یکه تازی سرخپوشان همراه شد تا این تیم خیلی زود صدرنشینی را از استقلال پس بگیرد.
هفته هشتم لیگ برتر فوتبال زنان با برتری قاطع سپاهان، خاتون و شهرداری سیرجان به اتمام رسید.
ستاره سابق تیم ملی هلند و باشگاه بارسلونا معتقد است سه تیم برزیل، فرانسه و اسپانیا مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲  به شمار می روند.
پیروزی شش گله مقابل ایران نشان داد که انگلیس با توپ پر وارد جام جهانی شده است.
طبق اخبار رسیده، رضایی در حال حاضر سه پیشنهاد لیگ برتری خوب دارد.
فدراسیون فوتبال در حالی تا هجدهم مردادماه فرصت دارد تکلیف نامزدهای نهایی انتخابات فدراسیون فوتبال را مشخص کند که یکی از بندهای اساسنامه ممکن است باعث تغییر معادلات این انتخابات بشود.
علیرضا جهانبخش در مصاحبه با سایت فیفا در خصوص جام جهانی قطر صحبت کرد و از امیدواری به صعود از مرحله گروهی گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ