برخی از افراد که از مخالفان برجام و FATF بودند، وقتی که قدرت در دولت را در دست گرفتند و با تنگنا‌های بانکی و اقتصاد خارجی کشور مواجه شدند، سعی کردند برخی از این تنگنا‌ها به ویژه مسئله FATF را حل کنند، اما باز هم زور آن‌ها به این موضوع نرسید. متاسفانه مافیای تحریم و تنش در ایران به هم تنیده شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
​رئیس دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سال گذشته ۱۰۳ هزار فرصت شغلی در حوزه مشاغل خانگی در کشور ایجاد شده است.
وزیر فرهنگ و ارشاد گفت: برآوردهای دقیق ما بر اساس سامانه‌های ثبت حضور افراد نشان می‌دهد، در بهار نزدیک به ۲۵ میلیون ایرانی در برنامه‌های فرهنگی شرکت کرده‌اند.
در راستای تحقق گام دوم طرح تحول کیفیت در حوزه تامین و در چارچوب ابلاغیه استراتژیک گروه صنعتی ایران‌خودرو، اهم برنامه‌های کیفی شرکت ساپکو در حوزه تامین در سال ۱۴۰۲ در قالب ۹ محور اصلی تشریح و ابلاغ شد.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از ارائه ۹۵۰۵ خدمت امدادونجات در سوانح جوی و اقلیمی، در طرح نوروزی ۱۴۰۲ خبر داد.
حوزه موشکی در سال ۱۴۰۱ یکی از دوره‌های باشکوه خود را سپری کرد، در این سال چند موشک استراتژیک و نقطه زن مانند «هایپرسونیک»، «پاوه» و موشک بالستیک «رضوان» رونمایی شد.
رئیس جمهور در پیامی فرارسیدن نوروز و آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی را به سران کشورهای حوزه تمدن نوروز تبریک گفت.
رئیس جمهور در پیامی فرارسیدن نوروز و آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی را به سران کشورهای حوزه تمدن نوروز تبریک گفت.
رئیس جمهور در پیامی فرارسیدن نوروز و آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی را به سران کشورهای حوزه تمدن نوروز تبریک گفت.
۱۴۰۱، اولین سال قرن پانزدهم هجری شمسی به ویژه نیمه دومش، آن قدر حادثه و رویداد داشت که گزینش رویدادهای طول سال، به سادگی امکان‌پذیر نیست. با این حال تلاش شده خبرسازترین رویدادهای این سال در حوزه سیاسی در این مجموعه گردآوری شود.
سخنگوی دولت گفت: مطابق آخرین آمار در حوزه اقتصادی رشد اقتصادی ۵.۳ درصدی در فصل پاییز رقم خورد.
مراسم گرامیداشت مرحوم «صلاح الزواوی» سفیر پیشین فلسطین در ایران عصر جمعه (۵ اسفند ۱۴۰۱) با حضور تعدادی از شخصیت‌های سیاسی، مذهبی و فعالان حوزه فلسطین در مسجد امیرالمومنین (ع) دزاشیب برگزار شد. سلام الزواوی سفیر فلسطین و دختر صلاح الزواوی در این مراسم از شرکت کنندگان استقبال کرد.
«کارگاه آموزشی آشنایی با فناوری‌های کوانتومی» ۱۳ تا ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.
دادستان کل کشور با بیان اینکه تاکنون ۱۰۳ عنوان در حوزه حقوق عامه استخراج شده است، گفت: وقتی حقی از شهروندی ضایع می‌شود و مدعی خاصی ندارد، دادستان‌ها باید ورود کنند.
مدیر اکتشاف ایمیدرو گفت: در ۹ ماهه امسال در حوزه اکتشافات سنگ آهن، زغال سنگ، پلی متال، بوکسیت و غیره، ۷ هزار و ۸۳۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال سرمایه گذاری شد که رشد ۱۴۰ درصدی را نشان می دهد.
بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) نشان می دهد، درآمدهای حوزه فاوا نسبت به قانون بودجه سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۲۲ درصد افزایش می یابد.
لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ در حوزه علم و فناوری نشان می‌دهد در این حوزه بودجه خاصی به منظور حمایت از دانش بنیان‌ها اختصاص داده شده است.
بر اساس لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور، دستگاه‌ها مجازند تا دو درصد از اعتبارات خود را برای هزینه در حوزه فرهنگ هزینه کنند.
امروز ۲۰ دی ماه ۱۴۰۱ خبر‌های بسیاری در حوزه اقتصادی، سیاسی و بورسی در رسانه‌ها منتشر شد که این ده خبر می‌توانند برای بورس فردا مهم باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را ببینید و بخوانید.
نشست مشترک فعالان حوزه قطعه‌سازی خودرو استان مرکزی با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو در محل اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی برگزار شد.
رشد اقتصادی بخش کشاورزی کشور در تابستان سال ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳.۲ درصد و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه کشاورزی در ۹ ماهه نخست امسال، ۴۵ درصد افزایش یافت.
فرمانده کل ارتش از تحویل۲۳ هزار باب مسکن سازمانی و ۱۳ هزار مسکن شخصی به کارکنان ارتش خبر داد و گفت: با تحویل مسکن های طرح مهر ولایت تا سال ۱۴۰۳ دیگر هیچ مشکلی در حوزه ساخت مسکن نداریم.
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر درباره سهم حوزه فرهنگی و اجتماعی در بودجه سال ۱۴۰۲ توضیحاتی داد.
دیروز ۱۷ مهرماه ۱۴۰۱ خبر‌های مهمی در حوزه اقتصادی، سیاسی و البته بورس منتشر شد. در بین این خبرها، ده خبر شاید از اهمیت بیشتری برخوردار بودند. از جمله این خبر‌ها می‌توان به افزایش سرمایه یک نماد بانکی و عرضه اولیه زیرمجموعه یک نماد بورسی اشاره کرد.
یکشنبه ۱۰ مهرماه ۱۴۰۱ خبر‌های مهمی در حوزه اقتصادی، سیاسی و البته بورس منتشر شد. در بین این خبرها، ده خبر شاید از اهمیت بیشتری برخوردار بودند. از جمله این خبر‌ها می‌توان به عرضه اولیه جدید فرابورس اشاره کرد، که مربوط به زمان عرضه اولیه وطوبی می‌باشد.
امروز (یکشنبه ۱۵ اسفند‌ماه) بخشی از سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال از طریق افزایش سرمایه از محل صرف سهام و به‌صورت پذیره‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نویسی آغاز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ