​رئیس دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سال گذشته ۱۰۳ هزار فرصت شغلی در حوزه مشاغل خانگی در کشور ایجاد شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کلیپی در فضای مجازی منتشر شده که چند نفر از اراذل و اوباش در یک ساختمان در محدوده جردن (حوزه کلانتری ۱۰۳ گاندی) به دو نفر حمله کرده و به‌شدت آنان را مورد ضرب شتم قرار داده‌اند. در این فیلم یکی از ضاربین می‌گوید من برای ۲۰۰ هزار تومان آدم می‌کشم و یک نفر دیگر می‌گوید بکش. ضاربین بعد از درگیری و ضرب و شتم، به‌صورت عادی از ساختمان خارج شدند. گفته می‌شود فرد مضروب از مرگ نجات یافته و در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان بستری شده است و ضاربین هنوز دستگیر نشده‌اند. منبع: برنا
مدیرعامل شرکت بازرگانی گاز گفت:سرمایه گذار باید بتوانند ۱۵ هزار بخاری راندمان پایین را در ماه تعویض و بخاری راندمان بالا را نصب و راه اندازی کند.
براساس بیانیه این مرجع قانونی که در نروژ با نام Datatilsynet شناخته می‌شود، نقض قوانین توسط متا چنان آشکار بوده است که این کشور لازم دیده که همین حالا دست به مداخله بزند. این حکم پس از آنکه دادگاهی در اروپا متا را از گردآوری اطلاعاتی مثل موقعیت مکانی، رفتار و اطلاعات مورد استفاده درزمینه تبلیغات منع کرده بود، منتشر می‌شود.
کرمان- وزیر نیرو در بم گفت: از ۱۰ هزار روستای دارای تنش آبی در کشور مشکلات مردم سه هزار روستا تاکنون حل شده و رفع مشکل بقیه هم در دستور کار است.
هسته‌های این ستارگان بسیار داغ‌تر از هسته‌هایی هستند که امروزه در ستارگان می‌بینیم، و دانشمندان پیشنهاد می‌کنند که می‌تواند به دلیل سوختن بیش از حد هیدروژن در دمای بالا باشد.
شرکت سازنده چت جی پی تی جوایزی به مبلغ ۱۰۰ هزار دلار به افرادی اعطا می کند که ایده هایی برای نظارت بر هوش مصنوعی ارائه دهند.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: روزانه بیش از ۵۰ هزار نفر وارد پنجره واحد الکترونیک قوه قضاییه می‌شوند و بیش از ۱۰۰ هزار خدمت دریافت می‌کنند.
رییس سازمان داوطلبان از توزیع ۱۰۳ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان در قالب پویش هلال رحمت خبر داد.
مقامات آمریکایی برآورد کرده‌اند که از آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین، بیش از ۱۰۰هزار نفر از نیروهای اوکراینی کشته شده‌اند.
سرهنگ احمد نگهبان فرمانده انتظامی مشهد هم از کشف مواد محترقه غیرمجاز خبر داد و گفت: ۱۰۳ هزار عدد انواع مواد آتش زا در بازرسی از یک منزل در این کلانشهر توسط مأموران پلیس کشف شد. مأموران پلیس امنیت عمومی پس از شناسایی مخفیگاه این فرد در خیابان ابوطالب و اطمینان از صحت موضوع با کسب مجوز‌های لازم قضایی وارد عمل شدند و در بازرسی از محل ۱۰۳ هزار عدد انواع مواد آتش زا را کشف کردند و متهم به مرجع قضایی معرفی شد.
وزارت خارجه قطر از ارسال ۱۰ هزار خانه سیار به مناطق زلزله زده ترکیه و سوریه خبر داده است.
رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: از ۳۰ سال پیش تا به امروز ۶۲ هزار رای ماده ۱۰۰ اجرا نشده داریم.
هزینه اوراق مسکن نسبت به اواسط آذرماه کمی کاهش داشته است و متاهل‌های تهرانی برای اخذ این وام باید بیش از ۱۰۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان پرداخت کنند.
حمیدرضا سهرابی از اجرای ۱۰۸ هزار واحدمسکن شهری توسط آن بنیاد در شهرهای تحت مسئولیت خبر داد.
مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: در حال حاضر تمامی معابر اصلی و فرعی تهران در مناطقی که با بارش برف و باران مواجه هستند شن‌پاشی شده‌اند.
اصفهان- وزیر آموزش و پرورش گفت: حدود یکصد هزار کلاس درس در کشور وجود دارد که از این تعداد حدود ۳۴ هزار کلاس نیازمند تخریب و بازسازی و مابقی نیازمند مقاوم سازی است.
توزیع بخش زیادی از کالاهای اساسی و غیراساسی در هفته ای که گذشت مختل شد زیرا بارندگی و بارش برف بخشی زیادی از راه های کشور را مسدود کرده بود.
۱۰۰هزار بلیت رونمایی رونالدو در النصر فروش رفت
هزینه اوراق مسکن نسبت به اواسط آذرماه کمی کاهش داشته است و متاهل‌های تهرانی برای اخذ این وام باید بیش از ۱۰۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان پرداخت کنند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۱۰۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۷۵ تن از ایشان وخیم است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۷ آذر ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۷ میلیون و ۱۰۳ هزار تومان رسید. البته حباب این سکه ۲ میلیون و ۱۶۶ هزار تومان است.
اصفهان- رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: ۱۰ هزار دانش آموز در کلانشهر اصفهان متقاضی استفاده از سرویس مدرسه هستند.
رئیس سازمان نظام پرستاری کشور گفت: بیکار شدن نیرو‌های طرحی پرستاری که زحمات زیادی در دوران همه‌گیری کرونا به دوش کشیدند، رفتار درست و شایسته‌ای نیست و باید دست اندرکاران مربوطه به اهمیت حرفه پرستاری که رهبر معظم انقلاب نیز تاکید زیادی دارند، توجه کنند.
طبق اعلام شرکت بازرگانی دولتی ایران، دو کشتی اقیانوس‌پیمای حامل کالاهای اساسی به وزن ۱۰۳ هزار تن وارد بندر امام (ره) شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ