لیورپول امروز خبرهای خوبی درباره ستاره مصدومش اندی رابرتسون دریافت کرد اما ‏هنوز مشخص نیست او به بازی با برایتون خواهد رسید یا نه. ‏
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چلسی فصل گذشته با لشکری مصدوم مواجه بود و درحالیکه یک هفته از فصل جدید گذشته پنج بازیکن مصدوم دارد که همه با مصدومیتهای جدی روبرو هستند.
درحالیکه فصل جدید لالیگا از چند روز دیگر آغاز می‌شود بارسلونا با مشکلات مهمی روبرو است که باید هر چه سریعتر برای آنها راه‌حل پیدا کند.
برنامه منچستریونایتد برای فصل نقل و انتقالات با یک مشکل غیرمنتظره روبرو شده است.
بازار داغ نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران به باشگاه پرسپولیس رسید تا قهرمان فصل گذشته با انواع و اقسام اتفاقات روبرو شود.
مدیران منچسترسیتی با معضلی جدی برای پخش مسابقات این تیم در فصل آینده در کشور امارات روبرو هستند.
روبن لوفتوس چیک، بازیکن فصل گذشته چلسی، به میلان پیوست.
با رسمی شدن انتقال روبن نوس به الهلال در فصل آینده شاهد جدال او و دوست صمیمی‌اش کریستیانو رونالدو در دربی ریاض بین الهلال و النصر خواهیم بود.
وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، در فصل آینده با چالشی هیجان انگیز در دوران حرفه‌ای خود در این باشگاه روبرو خواهد شد.
گفته می‌شود که النصر در تور پیش فصل تابستانی، با اینتر روبرو خواهد شد.
گفته می شود که النصر در تور پیش فصل تابستانی، با اینتر روبرو خواهد شد.
آرین روبن و فرانک ریبری، زوج طلایی سابق بایرن مونیخ، تماشاگر شکست بی موقع این تیم در بازی ماقبل پایانی فصل بودند.
با تایید فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، بن‌چیلول و مارک کوکوریا، به دلیل مصدومیت فصل را از دست دادند و به این ترتیب آبی‌ها با بحران در پست دفاع چپ روبرو هستند.
دوشان ولاهوویچ، ستاره یوونتوس، که به دلیل آمار ضعیف گلزنی در این فصل با انتقادهایی روبرو است، صفحه‌اش در اینستاگرام را حذف کرد.
دوشان ولاهوویچ، ستاره یوونتوس، که به دلیل آمار ضعیف گلزنی در این فصل با انتقادهایی روبرو است، صفحه‌اش در اینستاگرام را حذف کرد.
یورگن لوکادیا از خریدهای ابتدای این فصل پرسپولیس به دلیل عدم توجه به تعهدات قراردادی و فسخ یک‌طرفه آن با شکایت باشگاه نزد فیفا روبه رو شد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، تایید کرد که محمد صلاح نسبت به چند فصل گذشته با افت قابل توجهی روبرو شده است.
تبریز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی آمادگی ۶۵۰دستگاه برف روبی در جاده‌های آذربایجان شرقی طی فصل زمستان خبرداد.
فاصله امتیازی ایجاد شده در صدر جدول رده‌بندی لیگ پرتغال هواداران پورتو را برای قهرمانی در این فصل با تردید جدی روبرو کرده است.
رئیس سازمان مدیریت بحران گفت: در شرایط بحران و حوادث طبیعی تمامی ملت‌ها حس انسان دوستانه و مهربانی دارند و اگر بخواهند کمک کنند با قوانین تحریم روبرو می‌شوند و این موضوع باید حل و فصل شود.
بازی کردن در ترکیب این فصل استقلال خیلی سخت شده است به این خاطر که استقلال در همه خطوط با ترافیک بازیکن اسمی روبرو است.
بایرلورکوزن فصل جدید را خوب شروع نکرده است و به نظر می‌رسد که به صورت جدی با مشکل گلزنی روبرو است.
عین‌اللهی گفت: برآورد ما از رفتار ویروس این است که در فصل سرما با خطر بیشتری روبرو است و لذا با توجه به در پیش بودن فصل سرما و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌های توصیه می‌شود که شهروندان برای کنترل بیماری نسبت به تزریق دز یادآور اقدام کنند.
محمد یکی از هواداران استقلال که فصل گذشته هم چندین بار مهمان تمرین این تیم بود، امروز در جمع آبی‌پوشان پایتخت حاضر شد و با استقبال گرم ریکاردو ساپینتو و شاگردانش روبه رو شد.
رئالی ها در اولین بازی فصل مقابل آلمریا با استقبال گرمی از تیم حریف روبرو شدند.
روبن دیاس، مدافع میانی منچسترسیتی، مدعی شد شرایط برای ارلینگ هالند در ادامه فصل بهتر خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ