یورگن لوکادیا از خریدهای ابتدای این فصل پرسپولیس به دلیل عدم توجه به تعهدات قراردادی و فسخ یک‌طرفه آن با شکایت باشگاه نزد فیفا روبه رو شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو مجری صدا و سیما روی آنتن زنده تلویزیون، لوکادیا، بازیکن سابق پرسپولیس، ماجرای شکایتش از این باشگاه و پستی که در فضای مجازی منتشر کرد را به باد تمسخر و استهزا گرفتند.
یورگن لوکادیا مهاجم فراری پرسپولیس به تازگی به تیم کانگژو ازکشور چین قرارداد بست.
در پی عقد قرارداد کانگژو با یورگن لوکادیا باشگاه پرسپولیس از باشگاه چینی هم به فیفا شکایت کرد.
پرسپولیس از باشگاه چینی لوکادیا شکایت کرد
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که امضای قرارداد کانگژو با یورگن لوکادیا را غیرقانونی می‌داند.
باشگاه پرسپولیس درخواست کانگژو برای ITC یورگن لوکادیا را رد کرد.
باشگاه پرسپولیس ۹ فروردین اعلام کرد که از یورگن لوکادیا مهاجم سابق هلندی خود به دلیل فسخ یک طرفه قرارداد به فیفا شکایت کرده است.
پرسپولیس بالاخره شکایت از لوکادیا را به فیفا برد
در شرایطی که چند روز پیش شایعات عجیب بازگشت لوکادیا به ایران شکل گرفته بود، باشگاه پرسپولیس از مهاجم هلندی سابقش شکایت کرد.
باشگاه پرسپولیس در ۱۰ روز آینده از مهاجم هلندی سابق خود شکایت خواهد کرد.
معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه اقدامات حقوقی برای شکایت از لوکادیا در حال انجام است، گفت: اسم مهاجم برزیلی مدنظر باشگاه را نمی‌دانم!
این فرصتی است تا پرسپولیس بدون شکایت با لوکادیا برای معاوضه ، توافق کند هرچند شهاب زاهدی بهیچ عنوان یک میلیون دلار نمی‌ارزد و قیمت این مهاجم ایرانی که در فصل جاری افت کرده است، در بهترین شرایط نیمی از قیمت لوکادیا در بازار نقل و انتقالات است
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت شکایت این باشگاه از مهاجم هلندی این تیم توضیح داد.
در روزهای اخیر باشگاه پرسپولیس با جمع آوری مدارک و مستندات آماده شکایت از لوکادیا شده است.
یورگن لوکادیا روزهای بعد از جدایی از پرسپولیس را در حالی سپری می‌کند که این باشگاه با یک لایحه حقوقی قصد شکایت از این بازیکن در فیفا را دارد.
مهاجم هلندی پرسپولیس که با دلایل غیرحرفه‌ای در آستانه دیدار مهم با استقلال ایران را ترک کرد، مرتکب اشتباهی شده که اگر قرارداد باشگاه محکم باشد، تبعات زیادی برای این بازیکن خواهد داشت.
لوکادیا ضمن بیان دلایل غیرفوتبالی و غیرمالی و رفتار غیرحرفه‌ای در نامه‌ای به باشگاه فسخ یک طرفه قرارداد خود را اعلام کرد.
باشگاه پرسپولیس در واکنش به اقدام «یورگن لوکادیا» برای فسخ یک طرفه قراردادش قصد دارد از این بازیکن به اتاق حل اختلاف فیفا شکایت کند.
اقدام لوکادیا در فسخ یک‌طرفه با پرسپوليس با شکایت این باشگاه همراه شده است.
با اعلام باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان از مهاجم هلندی خود شکایت می‌کنند.
باشگاه پرسپولیس در حساس‌ترین برهه زمانی‌اش در لیگ با مشکلی ناخوانده اما آشنا برای فوتبال ایران مواجه شد، مشکلی که در نهایت احتمالاً با داستان تکراری ماندن دست باشگاه در پوست گردو همراه خواهد شد.
تیم فوتبال پرسپولیس با وجود نمایشی نه چندان جذاب، توانست با برتری یک بر صفر برابر ملوان در صدر جدول لیگ برتر فوتبال ایران قرار بگیرد.
لوکادیا: پرسپولیس باید دنبال قهرمانی آسیا باشد
قیمت‌های مصرف‌کننده چین در ماه ژوئن ثابت ماند و تورم درب کارخانه برای ششمین ماه متوالی کاهش یافت زیرا تلاش‌های این کشور برای ترویج ازسرگیری تولید و تثبیت عرضه و قیمت‌ها به تدریج نتیجه داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ