رئالی ها در اولین بازی فصل مقابل آلمریا با استقبال گرمی از تیم حریف روبرو شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسئول امور داخلی اتحادیه اروپا اعلام کرد که تحقیقاتی برای بررسی مسئولیت تیم‌های گارد ساحلی یونان در واژگونی قایق حامل مهاجران غیرقانونی آغاز شده است.
امیر علی اکبری در یکی از مهمترین مبارزه های خود در سازمان وان چمپیون شیپ 24 تیرماه برابر فایتر کانادایی قرار می گیرد.
فرمانده کل فراجا گفت: گارد ملی فدراسیون روسیه شباهت‌هایی با سازمان یگان ویژه، نیرو‌های ویژه ضد تروریسم و رهایی گروگان فراجا دارد و یگان‌های رزمی را هم شامل می‌شود که آن یگان‌ها هم شباهت‌هایی با یگان تکاوری فراجا دارد.
بازیکنان چلسی پیش از دیدار امروزشان مقابل منچسترسیتی، قهرمان لیگ برتر، برای بازیکنان این تیم گارد افتخار تشکیل داده و تشویق‌شان کردند.
روزنامه واشنگتن پست فاش کرد که اواخر ماه گذشته یک فرد ناشناس به راحتی با عبور از لایه محافظتی وارد منزل مشاور امنیت ملی آمریکا شده است.
بازیکن سابق استقلال و عضو هیات مدیره این باشگاه در مصاحبه امروز خود علیه یکی از گزینه های مطرح برای سرپرستی این باشگاه موضع گرفت.
کاربران عرب زبان در توئیتر با انتشار پست‌های مختلفی به شهادت تعداد زیادی از فلسطینی‌ها طی ماه مارس به دست اشغالگران صهیونیست در سایه سکوت جهانی اشاره کردند.
با نوک زدن این‌گونه به صورت فعال‌نمایی یا پیشرفت‌نمایی به حمل و نقل عمومی تهران نه مشکل آلودگی هوا و نه ترافیک بدون داشتن آلترناتیوی موثر برای مردم حل نمی‌شود و اگر ادعای عرضه وجود دارد، لازم است حرکت موثرتری در تصویب بودجه و اعتبار درازمدت بر تکمیل مترو انجام شود. با این‌گونه شنبه‌ها شاید ۱۰۰ سال طول بکشد که مشکل آلودگی هوا و ترافیک حل شود. خوب است سری به گلستان سعدی زده شود و حکایت اندر احوال بی‌عرضگی حکمرانان مورد توجه قرار گیرد.
توماس مولر که دیشب در دیدار بایرن مونیخ و ولفسبورگ در رکورد بازی‌ برای بایرن مونیخ به گرد مولر رسید می‌گوید قرار گرفتن نامش کنار اسطوره‌های بزرگ بایرن را افتخاری بزرگ می‌داند.
سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان اعلام کرد که گارد راس خارجی تیم می‌تواند در بازی با ذوب‌آهن حضور داشته باشد.
محمد جمشیدی با وجود مصدومیت و بستن گارد روی صورت و بینی خود امتیازآورترین بازیکن گرگانی ها در دیدار با نفت عراق بود.
لیونل مسی امرزو برای اولین بار پس از اتمام جام جهانی در تمرین پی اس جی حاضر شد و برای او گارد افتخار تشکیل دادند.
سرخیو آگوئرو که به تازگی فوتبال را کنار گذاشته هم در کنار سایر بازیکنان روی سکوی قهرمانی حاضر شد و فرصت لمس این جام و بالا بردنش را از دست نداد.
علیرضا بیرانوند که در بازی ایران مقابل انگلیس از ناحیه بینی دچار شکستگی شده بود، در تمرین امروز تیم ملی پس از دو روز غیبت شرکت کرد. بیرانوند در این تمرین با محافظ روی صورت و کلاهی بر سرش شرکت کرد تا با این شرایط احتمال حضور خود در بازی با ولز را افزایش دهد.
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران با کلاه قرمز رنگ و گارد ویژه در تمرین امروز حضور یافت تا شایعه درباره بازی کردنش قوت بگیرد.
رسانه ها از وقوع حمله به گارد مرزی انگلیس در جنوب این کشور با استفاده از چند بمب دست ساز خبر می دهند.
رسانه ها از وقوع حمله به گارد مرزی انگلیس در جنوب این کشور با استفاده از یک بمب دست ساز خبر می دهند.
انس دومین روز پیاپی وضعیت صعودی خفیف دارد.
انس هم اکنون با صعود نسبت به قیمت بسته شده دیروز در قیمت ۱۶۵۵ دلار قرار دارد.
حجت الاسلام رئیسی در بدو ورود به کرمان در جمع خبرنگاران گفت: شهید سلیمانی نماد مقاومت است و این شهید بزرگوار علاوه بر کرمان برای کشور و جهان اسلام باعث افتخار است و رهبری از او به عنوان مکتب یاد کرده‌اند که همواره باید مورد توجه قرار گیرد.
سرپرست فدراسیون وزنه برداری مدیر روابط عمومی این فدراسیون را منصوب کرد.
انصاف نیست اینگونه مورد تهاجم قرار گیرد. ایشان امروز نماینده فوتبال ایران در کنفدراسیون فوتبال آسیا محسوب می شود و افتخار فوتبال کشور در مجامع بین المللی است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ