زمان بی‌رحم است؛ در گذشته اگر از کریستیانو رونالدو انتقاد می‌کردید با مخالفت‌‌های زیادی مواجه می‌شدید، اما حالا او دیگر بهترین بازیکن پرتغال هم نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در افسانه‌های هندو، الهه‌های برهما و شیوا به ترتیب در شکل اژدها و فیل با هم مبارزه می‌کردند. اژدها فیل را گاز می‌گیرد و خون او را می‌نوشد. اما فیل در حال سقوط روی زمین اژدها را له می‌کند و خون آن‌ها با هم مخلوط و شیره قرمز درخت را تشکیل می‌دهد.
میلر گفت که قطرات آب به «ردیاب حرکت هوا» تبدیل می‌شوند. به این معنا که هوا میلیون‌ها قطره را به مسیر خود می‌ریزد و ابر مرئی را تشکیل می‌دهد. اما این فقط سقوط و برخاستن همزمان نیست. در حالی که ابر‌ها در ارتفاع نسبتاً ثابتی ظاهر می‌شوند، با ترکیب شدن هوای بالارونده با قطرات در حین متراکم شدن و تبخیر شدن، نوسان می‌کنند. میلر گفت: «آن‌ها در واقع با سرعتی در حال شکل گیری و تبخیر هستند که باعث می‌شود کمی ساکن به نظر برسند.»
نخست وزیر مجارستان امروز اعلام کرد: جایگاه آمریکا در جهان حال سقوط است.
سرخیو ریکو، گلر اسپانیایی پی اس جی، که پس از سقوط از روی اسب به کما رفته بود، به تدریج در حال ریکاوری است اما در این مدت 20 کیلو کاهش وزن داشته است.
رشت- رئیس آتش نشانی رشت از سقوط یک آتش نشان در عملیات مهار آتش خبر داد و گفت: حال عمومی این آتش نشان خوب بوده و در بیمارستان بستری است.
بر اثر سقوط بیلبورد بر روی خودروهای در حال تردد بر روی پل اکتبر در مرکز قاهره، در پی وزش باد شدید و توفان شن ۱ نفر کشته و ۲ نفر زخمی شدند.
هافبک جوان تیم فوتبال مس کرمان می‌گوید پس از شکست مقابل سپاهان و سقوط به لیگ آزادگان، تحمل فضای رختکن بسیار دشوار بوده است.
اورژانس ۱۱۵ قم گفت: بدلیل وقوع تندباد و سقوط جرثقیل بر روی پژو ۲۰۶، راننده حدودا ۳۰ ساله به بیمارستان منتقل شد. حال عمومی فرد مصدوم مناسب است، اما با توجه به ضربه وارد شده به ناحیه کتف و کمر، برای بررسی‌های تکمیلی به بیمارستان منتقل شده است.
یکی از تیم های در حال سقوط در لیگ برتر پرتغال سانتاکلارا است. تیمی که با محمد محبی طرف قرارداد است.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با پیروزی برابر نساجی به ماندن در لیگ برتر بیش از گذشته امیدوار شد.
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا گفت: دولت جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا با سیاست‌های داخلی و خارجی‌اش، این کشور را به مرز فروپاشی کشانده است. آمریکا یک کشور در حال سقوط و رو به زوال است.
در حالی که درخت زیتون «Vouves» اکنون محافظت می‌شود، اما تنها درخت باستانی جهان نیست. یک درخت کاج بزرگ زبرمیوه غربی (Pinus longaeva) در کالیفرنیا وجود دارد که ۴۸۵۴ ساله است. این یعنی که بذر آن در سال ۲۸۳۲ قبل از میلاد جوانه زده است، درحالی که تمدن‌های اولیه بین‌النهرین در حال ساخت شهر‌ها و تجارت بودند و مصر در حال آغاز سلسله دوم بود.
ترنت الکساندر آرنولد، مدافع لیورپول، می‌گوید شکست این تیم برابر بورنموث قعر جدولی غیرقابل قبول است.
وزیر امور خارجه با حضور در بیمارستان از وزیر ورزش و جوانان که در حادثه سقوط بالگرد در شهرستان «بافت» استان کرمان دچار صدماتی شده است، عیادت کرد.
چند روز پیش بود که هلیکوپتر حامل وزیر ورزش و همراهانش در حال فرود در شهر بافت دچار سانحه شد و همین اتفاق تلخ باعث فوت اسماعیل احمدی و مجروح شدن چندین نفر از جمله حمید سجادی وزیر ورزش شده است. اما هلیکوپتر Mi-۱۷ که آقای وزیر سوار بر آن بود، چه هلیکوپتری است؟ ساخت کدام کشور است؟ چه قابلیت‌هایی دارد و درچه مواردی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد؟
سخنگوی اورژانس کشور اعلام کرد:حال دو نفر از حادثه دیدگان سقوط بالگرد مساعد نیست
ویدئوی در حال انتشار است که نشان می‌دهد مردی از روی پله هواپیمای حامل بایدن در لهستان سقوط می‌کند. برخی کاربران معتقدند بایدن از روی پله‌های هواپیما سقوط کرده است.
یکی از رهبران شورای انتقالی جنوب یمن وابسته به امارات به سقوط آخرین مراکز وابسته به این شورا در عدن در جنوب یمن اشاره کرد.
آناتولی کارپوف ستاره سابق شطرنج جهان در حال حاضر در بیمارستان به سر می‌برد.
فرمانده کل سپاه گفت: کارتان به جایی رسیده است که به صهیونیست‌ها که خود در حال سقوط هستند تکیه کرده‌اید؛ آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها هم باید از این شکست درس بگیرند و تکرار نکنند چراکه ما در هر چالشی قدرتمندتر شدیم؛ جنگ که شد با کلاشینکف به میدان رفتیم اما با موشک 700 کیلومتر برد سربلند بیرون آمدیم.
به نظر می‌رسد سرمربی لورکوزن دیگر از نظر قبلی خودش مبنی بر نامفهوم بودن جنگ بقا برگشته است.
علیرغم کمک‌های بشر دوستانه زندگی در افغانستان به پایین‌ترین حد خود رسیده است در گزارش سازمان ملل آمده است که بحران اقتصادی آن کشور در حال تعمیق است. آزاد شدن دارایی‌های مسدود شده افغانستان از سوی دولت امریکا می‌تواند به بهبود اقتصاد افغانستان کمک کند، اما با توجه به موضع همراه با ناسازگاری اخیر طالبان تحقق این امر بعید به نظر می‌رسد.
دو تیم نفتی لیگ برتر این روزها حال و روز خوشی ندارند و هر دو تیم شرایط بدی را تجربه می‌کنند.
کریستا میکونن، وزیر کشور فنلاند، در جریان یک کنفرانس زنده تلویزیونی درباره حادثه نورد استریم ۲ غش کرد. او هنگام سقوط در انتهای ردیفی از سکو‌ها دور از دید دوربین‌ها ایستاده بود، اما دوربین ناگهان چرخید و لحظه‌ای را که دو نفر از همکارانش به او کمک کردند تا روی پاهایش بایستد را ثبت کردند. هنوز هیچ خبری در مورد علت غش خانم میکونن منتشر نشده است. او بعداً در توییتر اعلام کرد: به دلیل غش کردن مجبور شدم جلسه شورای دولتی را ترک کنم. من در حال حاضر خوبم.
وزارت دفاع دولت موقت طالبان اعلام کرد که یک بالگرد در حال پرواز آموزشی ، که در محوطه دانشگاه نظامی در کابل بوده بر اثر مشکل فنی سقوط کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ