وزیر کار: طبق آنچه قانون تصویب کرده است در فروردین ماه باید افزایش حقوق بازنشستگان اعمال شود. در مورد بازنشستگان لشکری موضوع دست ما نیست و قطعا هرچه قانون باشد اجرا می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای حفظ سلامت خود و پیشگیری از ابتلا به سرطان پوست، تا حد امکان از ساعت ۸ صبح تا ۶ بعد از ظهر از حضور در فضای باز و در معرض تابش نور خورشید خودداری کنید.
خطرات از آن جهت ایجاد می‌شود که مکانیسم دفاعی بدن برای مقابله با گرمای هوا از طریق افزایش تعریق است که بسیار انرژی می‌برد و فشار زیادی را به قلب وارد می‌کند.
با افزایش ناگهانی قیمت رجیستری موبایل در ترکیه از ۶ هزار لیره به ۲۰ هزار لیره بسیاری از شهروندان شهر‌های مرزی ترکیه، به کشور‌های اطراف از جمله گرجستان و آذربایجان رفتند تا موبایل خریداری کنند.
ورزش اسنوکر از زمانی که حسین وفایی در رنکینگ جهانی در سال ۲۰۲۲ در شهر لستر انگلیس به مقام قهرمانی رسید، در ایران رو به گسترش است.
شبکه تلویزیونی الجزیره از آتش زدن واگن‌ها در حومه جنوبی پاریس و ادامه تنش‌ها در شهر‌های دیگر خبر داد.
سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه می‌گوید ممکن است برد موشک هایپرسونیک را تا ۲۰۰۰ کیلومتر افزایش دهیم. او در اسفندماه سال گذشته گفته بود ما اکنون قادر هستیم تا فاصله دو هزار کیلومتری ناو‌های هواپیمابر آمریکایی را هدف قرار دهیم. البته این فاصله به احترام اروپایی‌ها روی عدد ۲ هزار کیلومتر نگه داشته ایم و امیدواریم اروپایی‌ها احترام خود را نگه دارند.
دکتر محمد حسین نجفی، متخصص قلب و فوق تخصص آنژیوپلاستی با تاکید بر اینکه رژیم مدیترانه‌ای که اساس اش بر مصرف سبزبجات و فیبر‌ها است مورد توافق متخصصین قلب و عروق است، می‌گوید:رژیم کتوژنیک که مبنایش کاهش مصرف کربوهیدرات‌ها و گرفتن انرژی از چربی هاست باید تحت مطالعه بیشتری از حیث عوارض قلب و عروق بخاطر افزایش چربی ال دی ال خون قرار بگیرد.
فاطمی امین وزیر صمت در دفاعیه خود در جلسه استیضاح مجلس: دیروز اولین سری از خودرو‌ها از گمرک ترخیص شد و تا الان ۱۰۰ هزار خودرو ثبت سفارش شده است. /یکی از کار‌ها برای ثبات بازار خودرو عرضه خودرو در بورس بود. /در سال گذشته هفت میلیون خودرو شماره گذاری شده است. /با عرضه خودرو در بورس کالا قیمت کاهش پیدا کرد و اگر ادامه پیدا میکرد مرجعی برای قیمت گذاری خودرو‌های کار کرده بود که این ابزار را از ما گرفتند. /وضعیت فعلی بازار خودرو مقصران پنهانی دارد که ضربه‌ها را زدند و قایم شدند.
درگیری‌های شدید بین نیرو‌های ارتش و نیرو‌های پشتیبانی سریع در اطراف کاخ ریاست جمهوری و فرماندهی ارتش در مرکز شهر خارطوم و نیز دو منطقه کویر و الوابورات در این شهر از سرگرفته شده است. همزمان اتحادیه پزشکان سودان صبح امروز از افزایش آمار قربانیان درگیری‌های مسلحانه در این کشور و رسیدن آن به ۹۷ کشته و ۹۴۲زخمی خبر داد.
با وجود افزایش تعداد زائران، سعودی‌ها بخشی از فضای مطاف را محدود کرده و برای نزدیک شدن به کعبه نیز محدودیت‌هایی اعمال می‌کنند؛ به طوری که ساعاتی قبل وقتی یک بانوی زائر قصد نزدیک شدن به کعبه و لمس خانه خدا را داشت، با برخورد مأموران سعودی مواجه شد و آن‌ها از نزدیک شدن این زائر به کعبه ممانعت کردند.
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: با تایید مجلس، حقوق کارکنان وظیفه افزایش پیدا کرد و در حال بررسی و پیگیری آن هستیم که طول مدت خدمت سربازی کاهش داشته باشد. سرلشکر محمد باقری این خبر‌ها را در مراسم بیستمین دوره رزم مقدماتی نخبگان کشوری (ذخیره‌های نظام) بیان کرد.
واکنش سید ابراهیم رئیسی به افزایش قیمت سکه به ۱۷ میلیون تومان را ببینید، رئیسی در هنگام ضبط این ویدیو رئیس قوه قضائیه بود، امروز و در حالی که وی رئیس جمهور است، قیمت سکه ۳۰ میلیون تومان را رد کرده است.
خدایی، نماینده کارگران در شورای عالی کار گفت: اگر قیمت‌ها به شهریور ۱۴۰۰ بازگردد، افزایش حقوق سال قبل کارگران را به دولت پس می‌دهیم.
قالیباف با اشاره به افزایش قیمت ارز در روز‌های اخیر بیان کرد: مدیریت قیمت ارز اهمیت زیادی برای کنترل ثبات در همه عرصه‌های اقتصادی دارد؛ مجلس در جلسه نظارتی خود راه حل‌های زیرساختی و کوتاه مدت مدیریت بازار ارز را ارائه کرده بود، ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته از وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی می‌خواهم تا به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.
در حال حاضر تنها می‌توان ۳۰ تصویر یا ویدیو را به‌طور همزمان از طریق واتساپ ارسال کرد. این تعداد در آپدیت جدید این پیام‌رسان به صد عدد افزایش خواهد یافت. این قابلیت جدید هم‌اکنون در فاز تست بتا قرار دارد.
یک کارشناس روش‌های افزایش طول عمر افراد را توضیح داد. سن هر فردی وابسته به متغیرهای زیادی است که می‌تواند بر آن تاثیر بگذارد. در ویدئوی زیر یک کارشناس طب سنتی راهکارهایی را که می‌تواند به افزایش طول عمر افراد منجر شود، بیان کرده است.
هزاران نفر در فرانسه بعد از ظهر سه شنبه در پاریس در اعتراض به اصلاحات بازنشستگی تظاهرات کردند.
دوربین ایسنا در میدان آزادی تهران تصاویری از ناپدید شدن برج میلاد همزمان با افزایش آلاینده‌ها و شدت‌گرفتن آلودگی هوا را ثبت کرد که تا لحظاتی قبل قابل رویت بود!
دوربین ایسنا در میدان آزادی تهران تصاویری از ناپدید شدن برج میلاد همزمان با افزایش آلاینده‌ها و شدت‌گرفتن آلودگی هوا را ثبت کرد که تا لحظاتی قبل قابل رویت بود!
رئیس‌جمهور در نظارت ستادی وزارت صنعت، معدن و تجارت: افزایش بی‌رویه قیمت‌ها به‌شدت به مردم آسیب می‌زند. اگر کاری کنیم که مردم تصور کنند نظارتی در بازار وجود ندارد، اصلا خوب نیست. اگر افزایش قیمت‌ها توجیه دارد، باید به مردم توضیح دهید، اما اگر گرانی بی‌دلیل است باید جلوی آن را گرفت.
تصاویر ماهواره‌ای Maxar از شهر ماریوپول در شرق اوکراین، که در مارس ۲۰۲۲ و نوامبر ۲۰۲۲ گرفته شده است، تغییرات متعددی را نشان می‌دهد که از زمان محاصره این شهر توسط روسیه در ماه مارس و خسارات گسترده ناشی از هفته‌ها حملات هوایی و توپخانه‌ای رخ داده است. بر اثر بمباران‌ها در سرتاسر شهر، ده‌ها ساختمان بلندمرتبه تخریب شده یا آسیب‌دیده است. یک مجتمع نظامی جدید روسیه در مرکز شهر ساخته شده است و قبرستان اصلی شهر گسترش قابل توجهی در تعداد قبر‌های خود داشته است.
منابع فلسطینی از افزایش شمار شهدای یورش صهیونیست ها به شهر نابلس به شش نفر خبر دادند و رژیم اشغالگر مدعی شد که یکی از فرماندهان گروه «عرین الاسود» را در این شهر به شهادت رسانده است.
منابع فلسطینی از افزایش شمار شهدای یورش صهیونیست ها به شهر نابلس به پنج نفر خبر دادند و رژیم اشغالگر مدعی شد که یکی از فرماندهان گروه «عرین الاسود» را در این شهر به شهادت رسانده است.
وزیر ارتباطات گفت: زیرساخت‌های اینترنتی کشور در بعضی حوزه‌ها ۱۰ سال است که نوسازی نشده و بخشی از مشکلات به خاطر این است. برای افزایش سرعت و کیفیت اینترنت برنامه‌های میان مدت و بلند مدت داریم.
نرخ ناتوانی حرکتی در یمن زیاد است. قبل از جنگ در سال ۲۰۱۵، نرخ رسمی ناتوانی حرکتی حدود ۳ درصد بود و عدد بسیار بالایی محسوب می‌شد. اکنون ارقام موجود نشان می‌دهد که بیش از ۱۰ درصد یمنی‌ها از آسیب‌های حرکتی رنج می‌برند که یکی از بالاترین میزان‌ها در جهان نیز محسوب می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ