دکتر محمد حسین نجفی، متخصص قلب و فوق تخصص آنژیوپلاستی با تاکید بر اینکه رژیم مدیترانه‌ای که اساس اش بر مصرف سبزبجات و فیبر‌ها است مورد توافق متخصصین قلب و عروق است، می‌گوید:رژیم کتوژنیک که مبنایش کاهش مصرف کربوهیدرات‌ها و گرفتن انرژی از چربی هاست باید تحت مطالعه بیشتری از حیث عوارض قلب و عروق بخاطر افزایش چربی ال دی ال خون قرار بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گوشه‌ای از جنایات رژیم بعث عراق علیه مردم مظلوم ایران، به اسارت گرفتن نوجوانان کشورمان بود. تعداد بیشماری از اسرای ایرانی جنگ ایران و عراق افراد کم سن و سال بودند.
تجاوزات نظامیان صهیونیست به جنین در کرانه باختری همچنان ادامه دارد و آمار شهدا به چهار نفر و مجروحان به ۴۵ نفر افزایش یافته است. تداوم درگیری‌ها در جنین، باعث شده است صهیونیست‌ها از جنگنده‌های آمریکایی اف ۱۶ استفاده کنند. منبع: تسنیم
حضور رحمان و رحیم در ورزشگاه آزادی در حاشیه دیدار استقلال - نساجی در چارچوب جام حذفی ایران
دکتر محمد هاشمی، بیر انجمن علمی پیشگیری و درمان چاقی ایران می‌گوید: رژیم غذایی اصولی که مبتنی بر مصرف همه گروه های غذایی و عدم حذف وعده های غذایی اصلی در کنار داشتن برنامه تحرکی روزانه است ، کاهش وزن متعادلی بین نیم تا ١ کیلو در هفته را بدنبال خواهد داشت . کاهش وزن سریع و در مدت کوتاه با رژیم های غذایی کم کالری با عوارضی از جمله بروز سوء تغذیه، تحلیل ماهیچه ها و از همه مهم تر، افت سطح متابولیسم بدن همراه است. به این ترتیب نه تنها در ادامه به سختی می توان از رژیم های غذایی نتیجه گرفت بلکه شخص با افزایش وزنی به مراتب بیش از گذشته نیز مواجه خواهد شد. منبع: خبرآنلاین
شب گذشته پیش از اعلام برقراری آتش بس، پهپادهای ارتش رژیم صهیونیستی، یک جوان دوچرخه سوار فلسطینی را که در حال حرکت در رفح واقع در جنوب نوار غزه بود، با راکت هدف قرار دادند.
در مناظره با موضوع راهبرد ایران در قبال فلسطین و رژیم جعلی صهیونیست، زیباکلام گفت: اسرائیل هیچ گاه برای ایران تهدید نیست چون هیچ گاه نگفته می خواهیم ایران را نابود کنیم. در میدان فلسطین تایمر نابودی اسرائیل را گذاشته اند، بعد می گویید که ما کی گفته ایم اسرائیل را نابود خواهیم کرد.
یک استاد دانشگاه در موصل می‌گوید کاخ‌های صدام حسین تاریخ عراق را بازگو می‌کنند. چه طرفدار و چه مخالف رژیم صدام حسین باشیم، این دورانی است که جمهوری عراق آن را سپری کرده است.
مرحله یک چهارم نهایی کشتی فرنگی قهرمانی زیر ۲۳ سال اروپا در وزن ۵۵ کیلوگرم بین کاراپت مانولیان ارمنستانی و رحیم حسنوف آذربایجانی با حرکت غیرورزشی به پایان رسید.
به دنبال جنایت جدید رژیم صهیونیستی در نابلس که منجر به شهادت ۱۱ نفر و مجروح شدن بیش از ۱۰۰ نفر شد، تمام استان‌های کرانه باختری امروز دست به اعتصاب گسترده زدند. این اعتصاب تمام ابعاد زندگی را مختل نموده چرا که طی آن تمام مدارس، دانشگاه‌ها، بانک‌ها و اماکن تجاری تعطیل شده است و در عین حال برای افزایش سطح تقابل با صهیونیست‌ها و برگزاری تظاهرات خشم فراخوان گسترده‌ای داده شده است.
رسانه‌های اسرائیل تصاویری از درگیری در نشست کمیته قانونگذاری کنست این رژیم منتشر کردند. تصاویری که رسانه‌های اسرائیلی منتشر کردند درگیری بین اعضای کمیته قانونگذاری کنست را نشان می‌دهد که در آن، نمایندگان مخالف علیه کابینه ائتلافی بنیامین نتانیاهو فریاد می‌زدند: «ننگ». این درگیری در پی تلاش نمایندگان وابسته به کابینه ائتلافی نتانیاهو برای تغییر در قوانین قضایی اسرائیل آغاز شد. تغییراتی که کابینه نتانیاهو قصد دارد در قوانین قضایی ایجاد کند، به کنست اجازه می‌دهد با رای اکثریت نمایندگان، احکام قضایی دادگاه عالی اسرائیل را باطل کند. مخالفان می‌گویند این تغییرات، فساد را بیشتر می‌کند.
سخنگوی وزارت خارجه درباره نقش ایران در کشته شدن دو افسر اسرائیلی گفت: رژیم صهیونیستی باید به فهرست جنایات خود علیه ملت‌های مختلف توجه کند و انتظار داشته باشد از سوی ملت‌های مختلفی مورد اقدام متقابل قرار بگیرد.
رسانه‌های فلسطینی امروز دوشنبه گزارش دادند که نظامیان رژیم اسرائیل منزل دو شهید فلسطنی را در شهرک کفر دان در غرب شهر جنین با دینامیک تخریب کردند. خبرگزاری شهاب فلسطین، نظامیان صهیونیست برای تخریب منزل خانواده شهیدان احمد ایمن ابراهیم عابد و عبدالرحمن هانی صبحی عابد که حدود سه ماه و نیم پیش عملیاتی علیه نظامیان صهیونیست در پست ایست و بازرسی در الجلمه انجام داده بودند، به شهرک کفر دان واقع در غرب جنین حمله کردند.
نظامیان رژیم صهیونیستی در یورش بامدادی به شهر جنین در کرانه باختری که در آن حتی امدادگران فلسطینی را هدف قرار دادند، یکی از اعضای ارشد جنبش حماس را بازداشت کردند.
نظامیان رژیم صهیونیستی در یورش بامدادی به شهر جنین در کرانه باختری یکی از اعضای ارشد جنبش حماس را بازداشت کردند.
منابع فلسطینی از افزایش شمار شهدای یورش صهیونیست ها به شهر نابلس به شش نفر خبر دادند و رژیم اشغالگر مدعی شد که یکی از فرماندهان گروه «عرین الاسود» را در این شهر به شهادت رسانده است.
مبارزان مقاومت با یورش بامدادی نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی به منطقه ای در غرب نابلس مقابله و به سوی آنها تیراندازی کردند.
گروهی از داوطلبان چچنی که در کنار نیرو‌های اوکراینی با نیروهای ارتش روسیه و چچنی‌های حامی آنها می‌جنگند، پوتین را دشمن بشریت می‌دانند و امیدوارند جنگ اوکراین به رژیم پوتین پایان دهد.
رژیم صهیونیستی دستور بسته شدن اراضی اشغالی فلسطین را به مناسبت عید یهودی غفران صادر کرد.
منابع فلسطینی از یورش زمینی محدود نظامیان رژیم صهیونیستی به شرق نوار غزه و پرواز یک پهپاد ارتش این رژیم بر فراز مسجد الاقصی خبر دادند.
نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به اردوگاه «الفارعه» در جنوب شهر طوباس در کرانه باختری یک جوان فلسطینی را به شهادت رساندند.
در یورش صبح امروز نظامیان رژیم صهیونیستی به جنوب جنین در کرانه باختری، یکی از اعضای گردان های قدس بازداشت شد و ۱۱ فلسطینی زخمی شدند.
برای نخستین بار پس از سال ۱۹۶۷ نظامیان رژیم صهیونیستی به شهرک نشینان اجازه دادند تا از طرف باب الاسباط به مسجد الاقصی یورش ببرند.
در هفته چهارم لیگ برتر انگلیس، چلسی با درخشش رحیم استرلینگ مقابل لسترسیتی برنده شد.
بخش رسانه‌ای الاعلام الحربی فیلمی هشدارآمیز از مختصات میدان‌های گازی و سکوهای استخراج رژیم صهیونیستی در طول ساحل فلسطین اشغالی منتشر و اعلام کرد: (همه اینها) در تیررس قرار دارد... بازی با زمان، بی‌فایده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ