یک کارشناس روش‌های افزایش طول عمر افراد را توضیح داد. سن هر فردی وابسته به متغیرهای زیادی است که می‌تواند بر آن تاثیر بگذارد. در ویدئوی زیر یک کارشناس طب سنتی راهکارهایی را که می‌تواند به افزایش طول عمر افراد منجر شود، بیان کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
ربات یا انسان؟ نمایش ربات های فوق واقعیِ انسان نما در پایتخت چین را ببیند.
در ویدئویی که اخیرا در فضای مجازی وایرال شده و در اغلب شبکه های خبری جهان پوشش داده شده، یک هیولای غول پیکر عجیب در رودخانه ای در ایسلند مشاهده شده است.
توکل 50 ساله که شهرت زیادی به خاطر آشپزی در روستای شیرین کشور آذربایجان به دست آورده است، در این ویدئو یک بره کامل را به شکلی متفاوت زیر بشکه کباب می کند.
یک وانت با بار خربزه در اتوبان دچار حریق شد، ولی آتشنشانی عملکرد ضعیفی در خاموش کردن خودرو داشتند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به وقوع حریق در دو کارخانه شهرک صنعتی ایوانکی با چهار مصدوم گفت: عملیات اطفای حریق در کمتر از دو ساعت انجام شد.
مصطفی میرسلیم نماینده مجلس، وضعیت حجاب در جامعه را غیرقابل قبول می‌داند، او مقصر را «مسئولان» معرفی می‌کند، اما راهکارهایش برای بازگرداندن حجاب به وضعیت سابق، متفاوت با دیدگاه اکثریت کارشناسان است.
ارزشمندترین گنجینه‌ها لزوما در سایت‌های باستانی یافت نمی‌شوند؛ آن‌ها گاهی در جا‌هایی کاملا غیرمنتظره مخفی شده‌اند. این نکته‌ای است که اخیرا یک کشاورز ذرت‌کار اهل ایالت کنتاکی به خوبی آن را درک کرده است.
حسن عباسی گفت: سازمان سیا اعلام کرد همانطور که دلیل هبوط آدم (ع) این بود که ابلیس رفت سراغ حوا، ما هم اگر خواستیم جمهوری اسلامی را سرنگون کنیم، باید برویم سراغ دختران و زنان آن جامعه!
معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران با بیان این‌که این اقدام در جهت قبح‌شکنی از ارزش‌های اخلاقی جامعه صورت گرفته است، گفت: به‌منظور حفظ حقوق شهروندان این دفتر پلمب و فرد مشاور املاک نیز بازداشت شده است.
یکی از هواداران النصر فیلمی را مستند کرد که در آن لحظه فریاد زدن او بر سر ولید عبدالله، دروازه بان النصر عربستان را نشان می‌دهد و او را متوجه پاس رو به عقب‌ هم‌تیمی خود می‌کند. النصر با ستاره‌های گران‌قیمت خود دومین باخت را در لیگ عربستان این بار مقابل التعاون تجربه کرده است.
در ادامه این مطلب دیدنی می توانید روند تهیه و تولید آب انبه طبیعی را در کارخانه مشاهده کنید. در ادامه نیز بسته بندی آبمیوه ها را در اشکال مختلف خواهید دید.
در این ویدئو می توانید مهارت شگفت انگیز و تماشایی یک آشپز کره ای در برش زدن ماهی تن غول پیکر 600 پوندی را ببینید.
رامین رضاییان ستاره این روزهای لیگ برتر فوتبال ایران که معمولا در فضای مجازی با حواشی زیادی همراه است، بعد از اجرای پیانو این بار با انتشار ویدیویی از خود در کنار یک ببر وحشی، واکنش فضای مجازی را برانگیخت.
در روزهای پایانی یک فصل سخت حال ملوانیها از بقا در لیگ خوب است و قوی سپید سرحال به نظر می‌رسد.
در روزهای گذشته انتشار کلیپی از معلم قائمشهری در فضای مجازی بحث برانگیز شده است. در ادامه اولین واکنش او را پس از انتشار کلیپش را که باشگاه خبرنگاران منتشر کرده؛ می‌بینید:
تصاویری از بارش شدید باران بعد از روزهای متوالی آلودگی هوا در تهران را ببینید.
یوونتوس که روزهای پرنوسانی را سپری می‌کند، مقابل لچه به بردی مهم دست پیدا کرد.
تنها زمین گلف کره شمالی که در پیونگ یانگ پایتخت این کشور درحال فعالیت است، این هفته میزبان مسابقاتی برای علاقه مندان به این بازی بود. خبرگزاری دولتی کره شمالی روز جمعه گزارش داد که فینال مسابقات گلف پاییزی در روزهای 19 و 20 اکتبر در زمین گلف پیونگ یانگ برگزار شد و برندگان جوایز و گواهینامه دریافت کردند. این مسابقه آخرین نمونه از تبلیغ کره شمالی در طول همه گیری کووید-19 است، که از سال 2020 علیرغم بسته شدن مرزهای بین المللی، زمین گلف پیونگ یانگ را برای خارجی ها تبلیغ می کنند.
در باب علل به خشونت‌ گراییدن اعتراضات در کشور طی روزهای گذشته بسیاری از صاحب‌نظران ابراز عقیده کرده‌اند.عماد افروغ، جامعه‌شناس و استاد دانشگاه شیوه حکمرانی نادرست و عدم آموزش حقوق مدنی را علت اصلی خشونت در اعتراضات می‌داند
رپایی اعتراضات در تهران و برخی دیگر از شهرها واقعیت غیر قابل انکار این روزهای کشور  است. فارغ از محدود یا گسترده بودن، ضرورت بررسی ابعاد و پیامدهای اعتراضات اخیر بر  همگان آشکار است
مهدی طارمی ستاره ایرانی باشگاه پورتو که در روزهای اخیر با برخی انتقادات مواجه شده بود، در دیدار پورتو - چاوز در همان دقیقه سوم بازی با یک ضربه سر دقیق و تماشایی گل اول تیمش را به ثمر رساند.
فرهنگ سازی‌های غلط توسط بلاگرهای مذهبی این روزهای اینستاگرام که در این ویدیو به برخی حقایق زندگی آن ها پرده شده است. منبع: فارس

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ