هزاران هوادار تراکتور حاضر در ورزشگاه از لحظات شیرین برد بزرگ تیم‌شان فیلمبرداری می‌کردند و جو خاصی را در یادگار به وجود آوردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیده شده است که افراد با کوله پشتی به منزل متقاضی مراجعه می‌کنند و به صورت اقساطی برای آن‌ها تزریق ژل و بوتاکس انجام می‌دهند و کسی هم از آن‌ها سؤال نمی‌کند که از کجا مدرک گرفتید؟ گاهی نیز پای پزشکان قلابی در میان است، مثل پزشکی قلابی در غرب تهران که با فریب ۶۰ بیمار آن‌ها را زیر تیغ جراحی زیبایی برد، اما بیمارانش با بروز عوارض از او شکایت کردند.
این واحد صنفی به دلیل عدم رعایت مقررات و ضوابط انتظامی عمومی (کشف حجاب و پخش فیلم‌های آن در شبکه‌های اجتماعی) توسط پلیس نظارت بر اماکن عمومی با دستور قضائی پلمب و افراد متخلف به مرجع قضائی معرفی شدند.
پلیس امنیت عمومی فراجا از پلمب یک سالن زیبایی به دلیل عدم رعایت مقررات و ضوابط انتظامی عمومی خبر داد.
روز گذشته مراسم افتتاحیه سالن زیبایی ساره بیات بازیگر سینما برگزار شد و یکی از مهمانان این مراسم محمدرضا گلزار بود.
اینتر حریفی دست و پا بسته در فینال نیست و پپ گواردیولا به خوبی این را می داند.
امان از دست این کورتیزول! وقتی استرس داشته باشید و سطح ترشح این هورمون بالا برود قندخون‌تان هم بالا خواهد رفت. بر اثر این اتفاق فرایندی پیش می‌آید که پزشکان آن را تحت عنوان «گلیکیشن» می‌شناسند. گلیکیشن باعث از بین رفتن کلاژن و الاستین می‌شود، دو فیبر پروتئینی که پوست را نرم و بدون چین و چروک نگه می‌دارند.
جراحان زیبایی امروزی با انجام جراحی برای زنانی مانند مدونا برای مشکلات ظاهری زیبایی شناختی‌شان، در تلاش برای پایبندی به معیار‌های زیبایی شناختی‌ای باشند که قدیسان قرون وسطایی مانند راهبه در صومعه و ویلگفورتیس برای برانداختن آن تلاش می‌کردند.
سرمربی صنعت نفت آبادان پاسخ ادعای رقیب تیمش را با ادبیاتی کنایه آمیز و جالب داد.
دختران امروزی برای عمق بخشیدن به چشمان خود از لنز یا برنامه‌های ویرایش عکس استفاده می‌کنند. در گذشته زیبارویان طبقه‌ی اشراف از روش خطرناکی برای این منظور استفاده می‌کردند. آن‌ها عصاره‌ی گیاه بلادونا را درون چشمان خود می‌ریختند که بسیار سمی است.
این پزشک متخصص با بیان اینکه حتما افراد از محلول هایی که همزمان با لنز تجویز می شود استفاده کنند گفت: لنز را درون محلول نگهداری بگذارند و به عمر مفید لنز هم توجه داشته باشند چرا که لنز ها پس از مدتی کیفیت خود را از دست می دهند و باید حتما تعویض گردند.
نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: درحال حاضر شهروندان امروز شاهد تحول در زیبایی بصری تهران هستند.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران با ابراز خرسندی از راهیابی پنج کشتی گیر وزن نخست به دیدار فینال گفت: صعود هر پنج نماینده روز اول ایران به فینال اتفاق زیبایی را رقم زد.
استفانو پیولی، سرمربی میلان بعد از تساوی غیرمنتظره مقابل سالرنیتانا تاکید کرد که شاگردانش می توانستند بازی بهتری انجام دهند.
دختر مازیار زارع چهره ویژه امروز تمرین ملوان بود.
سرمربی فوتبال سپاهان معتقد است که بازی این تیم مقابل پرسپولیس زیبا بوده است.
اهواز - فرمانده انتظامی دزفول با تکذیب خبر سرقت مسلحانه کلینیک زیبایی، از دستگیری سرکرده باند خبر داد.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: لایحه پاکت حجمی منجر به بهبود کیفیت فضای زندگی اعم از فضای بیرونی و درونی تأثیر گذار است و منجر به زیبایی و بهبود وضعیت چهره شهر می‌شود.
دکتر پوست و زیبایی کلاهبردار حرفه ای بود!
رودریگو، ستاره رئال در دربی مادرید بود و گل اول تیمش را زد. او گفت که به خاطر وینیسیوس باید پیروز می شدند و به هدف‌شان نیز رسیدند.
نگاهی به تبلیغات اقدامات زیبایی روی در و دیوار شهر و همچنین در فضای مجازی و تبلیغات اینستاگرامی، نشان می‌دهد که اوضاع تا چه حد در حوزه جراحی‌ها و اقدامات زیبایی نابه‌سامان است؛ به طوری که برخی افراد بدون اندک تجربه یا تخصصی به راحتی و حتی بعضا به صورت شبکه‌ای اقدام به اعمال زیبایی اعم از تزریق ژل، بوتاکس، چربی و ... در آرایشگاه‌ها یا محل‌های غیر استاندارد کرده و بدون کمترین امکانات بهداشتی این اقدامات را بر روی مردم انجام می‌دهند.
بعضی از افراد برای رسیدن به صورت‌های اینستاگرامی نیاز به یک تیغ جراحی دارند، کافی است با یک کلیک ساده عنوان «جراحی زیبایی» را در گوگل سرچ کنید و با انبوهی از جراحی‌های صورت، بینی، پیکرتراشی، لیفت و... مواجه شوید که هر کدام شیوه‌های عجیبی را برای رسیدن به زیبایی پیشنهاد می‌دهند.
سیدناصر عمادی، متخصص پوست و عضو هیأت علمی علوم‌پزشکی تهران هر روز با بیمارانی روبه‌روست که از عوارض این اقدامات زیبایی در مراکز غیرقانونی رنج می‌برند. به‌گفته او، روزانه بین ۷ تا ۲۰ نفر با عوارض شدید پوستی به مرکز درمانی رازی مراجعه می‌کنند و تعداد زیادی از این بیماران برای همیشه دچار نقص‌های غیرقابل جبران می‌شوند.
افرادی که در بینی، پلک، گونه، لب، ابرو و‌... تغییرات زیادی ایجاد کرده‌اند و پس از صرف هزینه‌های گزاف و تحمل درد و خطر جراحی‌های متعدد در نهایت به چهره‌ای نامأنوس و نازیبا رسیده‌اند، احتمالا نارضایتی‌های عمیق و بنیادی از خود و زندگی دارند و با تغییر در ظاهر به دنبال کسب هویتی جدید و سبک متفاوتی از زندگی هستند. اما کسانی که با جراحی فقط یکی، دو نقص را در جهت داشتن چهره‌ای طبیعی‌تر و زیباتر انجام داده‌اند، معمولا مشکل روان‌شناختی نداشته یا دست‌کم این عمل‌ها دال بر اختلال در حوزه روان نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ