معنی واقعی برخی ایموجی‌ها می‌تواند گیج کننده باشد. از آنجایی که هزاران ایموجی برای انتخاب و استفاده در شبکه‌های اجتماعی وجود دارد، جای تعجب نیست که بعضی اوقات سوء برداشت‌هایی شود و سوءتفاهم‌هایی رخ دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میلر گفت که قطرات آب به «ردیاب حرکت هوا» تبدیل می‌شوند. به این معنا که هوا میلیون‌ها قطره را به مسیر خود می‌ریزد و ابر مرئی را تشکیل می‌دهد. اما این فقط سقوط و برخاستن همزمان نیست. در حالی که ابر‌ها در ارتفاع نسبتاً ثابتی ظاهر می‌شوند، با ترکیب شدن هوای بالارونده با قطرات در حین متراکم شدن و تبخیر شدن، نوسان می‌کنند. میلر گفت: «آن‌ها در واقع با سرعتی در حال شکل گیری و تبخیر هستند که باعث می‌شود کمی ساکن به نظر برسند.»
ستاره تیم بسکتبال بوستون سلتیکس با عقد قراردادی سوپرمکس، پنج‌ساله با تیمش تمدید کرد.
هواپیما به معنای واقعی کلمه در صد‌ها قطعه، بلکه بیشتر، متلاشی شده است. هر بخش اصلی، از کابین خلبان گرفته تا موتورها، باید حذف شود. حتی اگر هواپیما بازسازی می‌شد، احتمالاً برای پرواز تأیید مجدد نمی‌شد، زیرا ممکن است قطعات بزرگ‌تر آسیب پنهانی داشته باشند، به‌ویژه در اثر قرار گرفتن در معرض گرما، که می‌توانست آن‌ها را ضعیف کرده و یکپارچگی ساختاری هواپیمای بازسازی‌شده را به خطر بیندازد.
واقعیت این است که مسئولان ورزش ایران یا دست‌کم آن‌هایی که تصمیم‌گیرنده در امور دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هستند، دل در گرو پروژه «ایرانیزه‌شدن» دارند؛ به این معنی که نیمکت این تیم را به دست یک مربی ایرانی بسپارند. دلیل هم برای انجام این کار وجود دارد. بعد از موفقیت یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس و کسب جام‌های مختلف به‌همراه این تیم، مسئولان به دنبال تعریف‌کردن چنین پروژه‌ای برای استقلال هم هستند.
وزارت خارجه روسیه امروز اعلام کرد: آمریکا اداره ستاد برنامه‌ریزی جنگ ترکیبی علیه مسکو را برعهده دارد؛ کشورهای عضو گروه- ۷ هم به معنای واقعی کلمه در پی رویارویی همه جانبه با روسیه هستند.
کارشناسان دانشگاه ایالتی اوهایو می‌گویند عکس‌های سلفی «مفهوم مهم‌تر از یک لحظه را ثبت می‌کنند» و معتقدند ما فقط به‌دلیل خودشیفتگی یا تبلیغ خود سلفی نمی‌گیریم.
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: تغییر قیمت به معنای گران شدن محصول نیست زیرا گرانی هنگامی است که کالایی بیش از ارزش واقعی باشد.
بر اساس تحقیقات انجام شده، پروژه ۱۰ طبقه TallWood، به معنای واقعی کلمه هم ارتفاع زیادی دارد و هم نکات طراحی سازه‌ها در آن رعایت شده است. به توصیف پی، در هسته این ساختمان نیز از سیستم‌های چوبی انبوه استفاده شده است، به این معنی که لایه‌هایی از چوب به شکل پنل‌های جامد در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند، که می‌توان آن‌ها را به شکل دلخواه در کنار هم قرار داد. در حالی که این مدل فقط برای میز لرزان ساخته می‌شود، امیدواریم که در صورت موفقیت، بتوانیم این طرح را در دنیای واقعی نیز بسازیم.
یک باور نادرست شایع وجود دارد مبنی بر اینکه مو قرمز‌ها منقرض خواهند شد، زیرا تعدادشان بسیار کم است. اگر چه مو قرمز‌ها درصد بسیار کوچکی از جامعه جهانی را تشکیل می‌دهند، نوع ژن‌ها برای همیشه باقی خواهد ماند، زیرا افراد بسیاری هستند که ژن موقرمزی را به شکل نهفته حمل می‌کنند.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اظهاراتی خلاف واقع، مدعی شد که این کشور از طریق عراق هیچ پیامی مبنی بر آمادگی واشنگتن برای مذاکره بر سر توافق هسته‌ای را به ایران ارسال نکرده است!
فرمانده کل ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش همواره به معنی واقعی کلمه، مردمی، از مردم، با مردم و در کنار مردم بوده و برای تحقق اهداف مردم در راستای منویات امامین انقلاب حرکت کرده است.
هافبک تراکتور در نیمه اول بازی با مس یک موقعیت طلایی را از دست داد که باید آن را بزرگترین موقعیت سوزی هفته نامید.
حق داشتن محیط زیست سالم امروز دیگر صرفا یک ایده‌آل و آرزوی دست‌نیافتنی نیست، بلکه در پرتو مجاهدت و تلاش مستمر سازمان‌های غیردولتی، سازمان‌های بین‌المللی و مجامع علمی و دوستداران محیط‌زیست، این حق جایگاه واقعی خود را یافته و به‌عنوان حقی بشری در سطوح بین‌المللی، منطقه‌ای و ملی شناخته می‌شود. اعلامیه استکهلم (١٩٧٢)، منشور جهانی طبیعت (١٩٨٢) و اعلامیه ریو از جمله این تلاش‌ها هستند.
علی رغم برخی فضاسازی ها مبنی بر عقب نشینی دولت از وعده ساخت یک میلیون مسکن در سال، محاسبات کارشناسی نشان میدهد این رقم، کف نیاز واقعی بازار مسکن کشور است.
پائولو بنتو، سرمربی کره جنوبی وعده داد که تیمش در دال با پرتغال نمایش متفاوتی را ارائه خواهد داد.
وضعیت رختکن یکی از مدعیان قهرمانی جام جهانی به معنی واقعی کلمه اسف بار شده است.
وریا غفوری در متنی به توضیح درباره حاشیه اخیری که درباره خودش پیش آمد، پرداخت.
درست ۲۴ ساعت پس از اظهار نظر معاونت حقوقی باشگاه استقلال درباره لیست مازاد باشگاه یکی از مسئولان این باشگاه در این رابطه، هرگونه لیست مازادی را غیر واقعی عنوان کرده و معتقد است چون لیستی وجود ندارد پس از اظهار نظر در این باره هم معنی ندارد.
رئیس جمهور در دیدار با دبیرکل سازمان ملل با تأکید بر اهمیت جایگاه این سازمان گفت: سازمان ملل باید به معنی واقعی سازمان ملت‌ها باشد نه سازمان قدرت ها.
مهرداد عبدی می گوید به عنوان مدافع عنوان قهرمان جام حذفی از اعتبار خود مقابل استقلال دفاع می کنند.
ابوذر ندیمی با اشاره به موئلفه‌های تعیین نرخ تورم، آماری که از سوی دولتی‌ها ارائه می‌شود را غیرواقعی دانست اما تاکید کرد که این به معنی دروغ گفتن دولت نیست.
دفتر اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری لبنان گزارش‌های منتشر شده توسط وبگاه شبکه‌های «الحدث» و «العربیه»، مبنی بر این که رییس جمهور عون با صدور حکمی، به زینب سلیمانی، دختر قاسم سلیمانی، فرمانده پیشین نیرو‌های قدس تابعیت لبنانی اعطا کرده را رد کرد.
ممکن است پس از بیدار شدن به دنبال توضیح یا معنی یک رویای عجیب، اما واقعی بوده باشید. یک مطالعه جدید نشان می‌دهد هرچند آنچه در رویای خود دیده اید ممکن است معنایی نداشته باشد، اما می‌تواند به ساماندهی مغز شما کمک کند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ