نخستین کاری که هنگام مصرف شیرینی جات و تنقلات انجام می‌دهید این است که در نظر داشته باشید تا حد امکان میزان آن‌ها را کاهش دهید. مثلاً اگر هوس خوردن یک شیرینی خاص کرده‌اید؛ مصرف مواد غذایی حاوی قند زیاد را کاهش دهید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیدی هامان، ستاره سابق تیم ملی آلمان، معتقد است بسیاری از بازیکنانی که مجبور به بازی مقابل جود بلینگام بودند، از جدایی این بازیکن ناراضی نیستند.
سلول‌های پیر همیشه چیز خوبی نیستند. آن‌ها ترکیبی از پروتئین‌های التهابی را ترشح می‌کنند که می‌توانند به سلول‌های مجاور برسند.
ریحان یکی دیگر از گیاهان محبوب در آشپزی است که رایحه قوی، آن را به یکی از اجزای اصلی غذا، از ایتالیایی تا تایلندی، تبدیل می‌کند. اگر می‌خواهید پستو درست کنید، یا می‌خواهید پشه‌ها را دور نگه دارید کافی است یک گلدان ریحان داشته باشید. جالب اینکه حتی مجبور نیستید بین استفاده از برگ‌ها در آشپزی یا خرد کردن آن‌ها برای از بین بردن پشه‌ها انتخاب کنید چرا که ریحان در تمام تابستان برگ‌های تازه می‌دهد و کافی است آن‌ها را بچینید تا گیاه به تولید خود ادامه دهد.
کابل‌های USB و دستگاه‌هایی وجود دارند که تمام انتقال داده‌های USB را مسدود می‌کنند، اما احتمالا گزینه‌های ایده‌آل‌تری نیستند، صرفا به این دلیل که باید به خاطر داشته باشید که به جای کابل USB استاندارد خود، یک کابل مخصوص همراه داشته باشید؛ و اگر مجبور به اتصال به یک پورت USB عمومی هستید، مراقب گوشی هوشمند خود باشید.
احتمال دارد کمیته داوران فدراسیون فوتبال قانون منع قضاوت افراد بالای 45 سال در لیگ برتر را بردارد.
فرزاد آشوبی به بازیکنان پرسپولیس توصیه می‌کند تنها در صورتی که از خارج از کشور پیشنهاد داشتند، این تیم را ترک کنند.
با توجه به نرسیدن تاتنهام به چهار رده اول جدول لیگ انگلیس، این باشگاه اجباری در خرید دائمی کولوسفسکی نخواهد داشت.
مکتب فکری دیگری می‌گوید: برای اینکه در خرید کلاه مرتکب خطا نشده باشید، اصلاً نیازی نیست که از گواهی باخبر باشید. درحالی‌که می‌توانید زیرچشمی نگاهی به برگۀ گواهی بیندازید، مجبور نیستید که چنین کاری انجام دهید تا بتوانید کلاه را بخرید. گواهی نقش مدرکی را بازی می‌کند که می‌گوید فردی متخصص امضا را اصیل تشخیص داده، و تا زمانی که مدرک چنین تشخیصی وجود دارد، می‌توانید بدون نگرانی کلاه را بخرید. زمانی که اصالت تأیید شد، شرایط برای شما آماده است که خریدی مسئولانه انجام دهید. مگر کار متخصصینِ تشخیص اصالت همین نیست؟
هافبک ازبکستانی استقلال از هواداران این تیم خداحافظی و جدایی خود را رسما اعلام کرد.
سرمربی پاری‌سن‌ژرمن به دفاع از رویکرد دفاعی تیمش در بازی با بایرن مونیخ پرداخت.
ملی‌پوش وزن 60 کیلوگرم کشتی فرنگی در بلگراد تاکید کرد که برادرش با وجود کری زیادی که برای او می‌خواند، مجبور به تغییر وزن شد و از این پس در 63 کیلوگرم کشتی خواهد گرفت.
گوگل طبق رای دادگاه باید به سازندگان دستگاه ها در هند اجازه دهد اپلیکیشن های خاص خود را به طور پیش فرض نصب و همچنین به کاربران این امکان را بدهد تا موتورجستجوی پیش فرض خود را انتخاب کنند.
گوگل باید ۹.۵ میلیون دلار برای تسویه شکایت دادستانی کل واشنگتن دی سی پرداخت کند.
ما مجبور نیستیم همیشه اجتماعی باشیم؛ گاهی اوقات لازم است از فضای خودمان لذت ببریم، اما همه مردم به تعاملات اجتماعی نیاز دارند. به همین دلیل است که مردم دوست می‌شوند و برای حفظ آن دوستی‌ها تلاش می‌کنند و دوستی‌های با کیفیت برای همه کسانی که درگیر هستند مفید خواهد بود.
کشور‌های دیگر نیز بنابر منافع شان انتخاب‌هایی داشته اند. آنان لزوما مجبور نیستند تنها در صف واشنگتن قرار گیرند و این وضعیتی است که ما باید به آن عادت کنیم و ۲۰۲۲ آغازی برای فاش شدن این موضوع بود.
علیرغم باور اشتباه عمومی، مهمانداران هواپیما مجبور نیستند مانند مدل‌ها باشند. حداقل قد آن‌ها باید ۱۵۷ سانتیمتر باشد و طول دستان شان باید به ۱۵ تا ۲۳ سانتیمتر برسد. آن‌ها باید بتوانند چمدان‌ها را داخل قفسه‌های هواپیما قرار دهند. وزن بر اساس شاخص توده بدنی محاسبه می‌شود که باید بین ۱۸/۵ تا ۲۴/۹ باشد. مقررات در اینباره ممکن است در هر شرکت هواپیمایی متفاوت باشد.
اپل تصمیم دارد اجازه نصب فروشگاه های اپلیکیشن جایگزین در آیفون و آی پدهایش را در اتحادیه اروپا صادر کند.
اردوغان در حالیکه نیروهایش با نقض قوانین بین المللی مشغول تجاوز به خاک دمشق هستند، ادعا کرد: از کسی اجازه نمی‌ گیریم و به کسی هم حساب پس نمی‌ دهیم؛ احدی از عملیات نظامی ما ناخرسند نباشد.
نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم از صنعت خودروسازی راضی نیستند و چرا آنان باید مجبور باشند از ارابه‌های مرگ استفاده کنند.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، پس از پیروزی برابر بایرلورکوزن به شایعات روزهای اخیر واکنش نشان داد.
یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، به انتقاد از عملکرد تیمش برابر ناپولی پرداخته است.
آزمایشگاه‌ها: مجبور به تهیه کیت قاچاق هستیم
دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره لغو انتخابات این نهاد حقوقی گفت: کمیته بدوی به نامه های بسیار زیادی که به دستمان رسیده بود توجهی نمی کرد و مساله اصلی در این راستا کدهای اخلاقی فیفا بود
دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره لغو انتخابات این نهاد حقوقی گفت: کمیته بدوی به نامه های بسیار زیادی که به دستمان رسیده بود توجهی نمی کرد و مساله اصلی در این راستا کدهای اخلاقی فیفا بود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ