سلول‌های پیر همیشه چیز خوبی نیستند. آن‌ها ترکیبی از پروتئین‌های التهابی را ترشح می‌کنند که می‌توانند به سلول‌های مجاور برسند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز کنترل کیفی آزمایشگاه‌های سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: برخی داروهای مخدر که با مجوز وزارت بهداشت در داروخانه ها عرضه می‌شود، باید با نسخه معتبر پزشک در اختیار متقاضی قرار گیرد.
داروخانه مرکزی و داروخانه تهرانپارس جمعیت هلال احمر در تیرماه سال جاری علاوه بر تأمین داروی بیماران شیمی درمانی، ۴۱ هزار و ۷۰۰ نسخه را نیز پذیرش کردند.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف بیش از ۳۰۰ بسته انواع داروی قاچاق و نایاب در محله گاندی تهران خبر داد.
محققان آلمانی موفق به تولید نانوذراتی شدند که می‌توانند غلظت بسیار بالایی از آنتی بیوتیک‌ها را برای درمان سل به ریه برسانند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از دستگیری قاچاقچی داروهای ترک اعتیاد خبر داد.
رئیس پلیس پایتخت از شناسایی و دستگیری چهار نفر پشتیبان بازارهای سیاه مجازی داروهای غیرمجاز و کمیاب در تهران بزرگ خبر داد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از ارسال داروهای مورد نیاز زائران ایرانی به مدینه خبر داد.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر با اشاره به این که هلال احمر در تلاش است تا داروی بیماران دیابتی را تولید کند، از ساخت دو میلیون و ۴۱۲ هزار قرص متفوربت در هفته گذشته خبر داد.
چند وقتی است که مزون دار‌های شمال شهر لباس‌های دست دوم مارک دار را با قیمت‌های عجیب و غریب به برند پوش‌ها می‌فروشند و عجیب‌تر آنکه این افراد ترجیح می‌دهد لباس مارک دار تاناکورا را با افتخار بخرند.
محققان دانشگاه تهران از طریق شبیه‌سازی عددی به بررسی رفتار قطره‌های واردشده به دستگاه تنفسی پرداختند.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف بسته‌های داروهای مکمل دپو شده و قاچاق در جنوب تهران خبر داد.
رنگ نرمال و طبیعی ادرار یک رنگ زرد روشن است و به این معنا است که شما به اندازه کافی آبرسانی داشته اید؛ اما رنگ خیلی پررنگ ممکن است نشان دهنده کم ابی باشد؛ زیرا رنگدانه‌ها و ترکیبات از مواد غذایی و دارو‌ها به ادرار رنگ غیرمعمول می‌دهند. حتی شاید خوردن موادی مثل لبو یا تمشک باعث شود که ادرار رنگ قرمز روشن داشته باشد و مصرف بعضی از دارو‌های بدون نسخه باعث یک زرد خاص یا آبی متمایل به سبز در ادرار شود.
دادستان تهران از کشف داروی قاچاق تاریخ مصرف گذشته خبر داد و گفت: در محل دپو داروها در یک منزل مسکونی مقادیر قابل توجهی داروی سقط جنین، قاچاق و تاریخ مصرف گذشته کشف شد.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی از تولید داروهای جدید دیابت در سال آینده توسط هلال احمر خبر داد.
وزیر بهداشت در خصوص روند توزیع داروهای خاص مانند انسولین گفت: داروهای خاص را به طور سهمیه بندی توزیع می‌کنیم.
مسئول امور بین الملل وزارت بهداشت دولت نجات ملی یمن اعلام کرد: داروهای مربوط به نارسایی کلیه در انبارهای وزارت بهداشت در اواخر سال جاری میلادی در آستانه اتمام است.
مسئول امور بین الملل وزارت بهداشت دولت نجات ملی یمن اعلام کرد: داروهای مربوط به نارسایی کلیه در انبارهای وزارت بهداشت در اواخر سال جاری میلادی در آستانه اتمام است.
نایب رییس انجمن داروسازان ایران گفت: قاچاق چمدانی دارو، به ویژه دارو‌های تزریقی، واکسن‌ها و ... بسیار فاجعه‌بار است؛ چراکه قطعا محصول در حمل و نقل خراب می‌شود.
آنتی بیوتیک‌ها و سوسپانسیون‌های خوراکی باید به اندازه نیاز بیمار تجویز شوند اما گاهی می‌بینیم ظرفیت و اندازه شیشه‌های شربت یا بسته‌های قرص بیش از اندازه نیاز بیمار است، به گونه‌ای که معمولاً حجم زیادی از داروهای نسخه شده یا داروهای بدون نسخه پس از بهبودی علائم بیماری دور ریخته می‌شوند.
تاثیر منفی داروهای ضد التهابی بر التهاب زانو
کارشناس مسئول بیماری‌های قلب و عروق اداره بیماری‌های غیرواگیر وزارت بهداشت اعلام کرد: گاهی جوان‌تر‌ها از دارو‌ها یا موادی که غیرقانونی است استفاده می‌کنند. این مواد شامل ال اس دی، شیشه، کوکائین و... است که می‌تواند سبب بروز ایست قلبی و یا سکته مغزی شود. در مورد دارو‌های بدن‌سازی، برخی اسید‌های آمینه مصرف می‌کنند که این اسید‌های آمینه می‌تواند آریتمی قلبی خطرناک ایجاد کند؛ بنابراین تاکید می‌کنیم جوانان کمتر از این دارو‌ها استفاده کنند و بیشتر سعی کنند پروتئین‌های سالم مانند تخم مرغ و گوشت مصرف کنند.
زن ۱۹ ساله گفت: یک روز پیشنهاد عجیب گلناز افکارم را به شدت مشغول کرد. چند روز به پیشنهاد سقط جنین فکر می‌کردم که گلناز معتقد بود مرا از این شرایط روحی رها می‌کند و می‌توانم نزد خانواده ام بازگردم. او بعد از مدتی دارو‌های سقط جنین را از طریق غیرقانونی تهیه کرد.
در ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی شهر مهمترین این حوادث را بخوانید.
رئیس کل دا گستری استان تهران از ترخیص داروهای مرتبط با بیماری کرونا از گمرک فرودگاه امام خمینی(ره) با ورود دستگاه قضایی خبرداد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ