اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور ترکیه قصد دارد در دیدار با رئیس‌جمهور روسیه آمادگی خود برای میانجی‌گری بین مسکو و کی‌یف را مطرح کند.
رئیس‌جمهور ترکیه امروز اعلام کرد: منتظر سفر «پوتین» به‌ترکیه در ماه جاری (آگوست) هستم.
ترکیه به دنبال آن است که نقش خود را به عنوان یک میانجی منطقه ای و بین المللی به نمایش بگذارد. اما شواهد نشان می دهد که دعوت ابومازن و نتانیاهو به آنکارا، انگیزه اقتصادی هم دارد.
رئیس جمهور ترکیه با اشاره اینکه کشورش طی 10 سال اخیر هدف توطئه‌های متعدد قرار گرفت، گفت که ترکیه به حدی از توان در همه عرصه‌ها دست یافته است که می‌تواند از خود در مقابل توطئه‌ها محافظت کند.
رئیس‌جمهور ترکیه در چارچوب دیدارهای رسمی وارد شهر دوحه پایتخت قطر شد.
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه امروز دوشنبه طی سفری رسمی و در نخستین سفر خود به کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس، وارد جده عربستان شد.
رئیس‌جمهور ترکیه امروز طی سفری رسمی و در رأس یک هیئت بلندپایه وارد جده در عربستان سعودی شد.
علی‌رغم اینکه دولت روسیه گفته توافق غلات را به حالت تعلیق درآورده، رئیس‌جمهور ترکیه مدعی شد مطمئن است که مسکو این توافق را ادامه خواهد داد.
رئیس جمهور ترکیه می‌گوید که این کشور مذاکرات الحاق به اتحادیه اروپا را تسریع می‌کند.
چرخش در سیاست‌ خارجه رجب طیب اردوغان و همچنین دست رد ناتو بر سینه اوکراین برای پیوستن به آن در کنار پروژه «شامِ جدیدِ» امارات، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
چرخش در سیاست‌های خارجه رجب طیب اردوغان و همچنین دست رد ناتو بر سینه اوکراین برای پیوستن به آن در کنار پروژه «شامِ جدیدِ» امارات، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
رییس جمهور ترکیه امروز در کنفرانس مطبوعاتی پس از نشست سران کشورهای عضو ناتو در پایتخت لیتوانی گفت: حمله به مقدسات انسان ها، آزادی اندیشه نیست؛ بربریت، بدَویت و نوعی اقدام تروریستی است.
صدراعظم آلمان با شرط جدید دولت ترکیه برای موافقت با عضویت سوئد در ناتو مخالفت کرد.
دفتر ریاست‌جمهوری ترکیه از رایزنی امروز میان رؤسای جمهور ترکیه و آمریکا درباره جنگنده‌های اف-۱۶ و پیوستن سوئد به ناتو خبر داد.
رئیس‌جمهور ترکیه امروز در سخنانی اعلام کرد: هنوز نمی‌توانیم پیوستن سوئد به ناتو را تأیید کنیم؛ زیرا استکهلم از تروریست‌ها حمایت می‌کند.
رئیس‌جمهور ترکیه بار دیگر بر شرط موافقت با عضویت سوئد در ناتو تاکید کرد.
«ینس استولتنبرگ» با بیان اینکه روسیه حق ندارد با گسترش ناتو مخالفت کند، گفت همه متحدان موافق پیوستن اوکراین به ناتو هستند و بهتر است اردوغان بداند که الحاق سوئد به نفع این ائتلاف نظامی است.
رئیس‌جمهور ترکیه اعلام کرد که سوئد همچنان واجد شرایط پیوستن به ائتلاف نظامی ناتو نیست.
رئیس‌جمهور ترکیه همزمان با تحویل سوخت هسته ای نیروگاه اتمی «آکویو»، اعلام کرد که کشورش به جمع کشورهای دارای انرژی هسته‌ای پیوسته است.
رئیس جمهور ترکیه امروز به موضع‌گیری درباره پیوستن فنلاند به ناتو پرداخت.
رئیس جمهور ترکیه گفت: تا زمانی که قرآن کریم در مقابل چشمان پلیس سوئد به آتش کشیده می‌شود، با پیوستن این کشور به ناتو موافقت نخواهیم کرد.
رئیس جمهور ترکیه در دیدار با دبیرکل ناتو پیرامون موضوع اوکراین، یونان و پیوستن فنلاند و سوئد به ناتو رایزنی کرد.
دبیرکل ناتو ضمن ابراز خرسندی از همکاری ترکیه و سوئد برای پیوستن استکهلم به این سازمان نظامی، از سفر قریب الوقوع خود به این کشور برای دیدار با اردوغان خبر داد.
رئیس جمهور ترکیه گفت که سوئد متعهد شده است ۷۳ نفر را که در فعالیت‌های تروریستی شرکت داشتند به ترکیه تحویل دهد، اما این تعهد هنوز انجام نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ