رئیس‌جمهور ترکیه در چارچوب دیدارهای رسمی وارد شهر دوحه پایتخت قطر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور ترکیه قصد دارد در دیدار با رئیس‌جمهور روسیه آمادگی خود برای میانجی‌گری بین مسکو و کی‌یف را مطرح کند.
رئیس‌جمهور ترکیه امروز اعلام کرد: منتظر سفر «پوتین» به‌ترکیه در ماه جاری (آگوست) هستم.
ترکیه به دنبال آن است که نقش خود را به عنوان یک میانجی منطقه ای و بین المللی به نمایش بگذارد. اما شواهد نشان می دهد که دعوت ابومازن و نتانیاهو به آنکارا، انگیزه اقتصادی هم دارد.
رئیس جمهور ترکیه با اشاره اینکه کشورش طی 10 سال اخیر هدف توطئه‌های متعدد قرار گرفت، گفت که ترکیه به حدی از توان در همه عرصه‌ها دست یافته است که می‌تواند از خود در مقابل توطئه‌ها محافظت کند.
رئیس جمهور الجزایر امروز (جمعه) پس از پایان سفر چند روزه‌اش به چین بنا به دعوت رجب طیب اردوغان وارد ترکیه شد.
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه امروز دوشنبه طی سفری رسمی و در نخستین سفر خود به کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس، وارد جده عربستان شد.
رئیس‌جمهور ترکیه امروز طی سفری رسمی و در رأس یک هیئت بلندپایه وارد جده در عربستان سعودی شد.
علی‌رغم اینکه دولت روسیه گفته توافق غلات را به حالت تعلیق درآورده، رئیس‌جمهور ترکیه مدعی شد مطمئن است که مسکو این توافق را ادامه خواهد داد.
رئیس جمهور ترکیه می‌گوید که این کشور مذاکرات الحاق به اتحادیه اروپا را تسریع می‌کند.
رییس جمهور ترکیه امروز در کنفرانس مطبوعاتی پس از نشست سران کشورهای عضو ناتو در پایتخت لیتوانی گفت: حمله به مقدسات انسان ها، آزادی اندیشه نیست؛ بربریت، بدَویت و نوعی اقدام تروریستی است.
اردوغان برای پیوستن سوئد به ناتو، شرط جدید اعلام کرد
رئیس جمهور ترکیه با تاکید بر اقدام جمعی برای مقابله به اسلام‌هراسی کشورهای غربی، خواستار تلاش یکپارچه جهت جلوگیری از توهین به مقدسات مسلمانان شد.
رئیس جمهور ترکیه در سفری که به دعوت الهام علی اف همتای جمهوری آذربایجانی خود انجام شده، وارد باکو شد.
محمد مخبر پس از استقبال توسط وزیر امورخارجه ترکیه، وارد کاخ ریاست جمهوری این کشور شد و در جمع سران کشور‌های مدعو در مراسم تحلیف اردوغان حضور یافت.
رئیس‌جمهور ترکیه اعلام کرد که سوئد همچنان واجد شرایط پیوستن به ائتلاف نظامی ناتو نیست.
در حالی که محافل سیاسی در سوریه از توافق قریب‌الوقوع با آنکارا صحبت می‌کنند، دمشق اصرار دارد تا زمانی که ارتش ترکیه به‌عنوان نشانه‌ای از حسن نیت، از تمام سرزمین‌های تحت اشغالش عقب‌نشینی نکند، سوریه با همسایه شمالی خود وارد مذاکره نخواهد شد.
رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد که این کشور وارد مرحله تازه‌ای در مبارزه با تروریسم خواهد شد.
رئیس جمهور ترکیه، «رویکرد خصمانه یونان» در قبال مهاجران را به شدت مورد انتقاد قرار داد.
رئیس جمهور ترکیه امروز در مراسمی رسمی در مجتمع ریاست جمهوری این کشور از رئیس جمهور کوبا استقبال کرد.
رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد عملیات نظامی غیر قانونی این کشور در شمال سوریه و عراق می تواند وارد فاز درگیری زمینی شود.
رجب طیب اردوغان گفت: تایفون بلافاصله وارد دستور کار یونان و یونانی‌ها شد؛ و شما هنوز کجا هستید؟ بعد از آن چیز‌های بیشتری در راه است.
پیش از انتخابات سال ۲۰۲۳ میلادی ترکیه شش حزب اپوزیسیون متحد شده اند تا «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه را از قدرت برکنار کنند. با این وجود، ائتلاف اپوزیسیون هنوز درباره معرفی یک نامزد واحد تصمیم نگرفته است.
پیش از انتخابات سال ۲۰۲۳ میلادی ترکیه شش حزب اپوزیسیون متحد شده اند تا «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه را از قدرت برکنار کنند. با این وجود، ائتلاف اپوزیسیون هنوز درباره معرفی یک نامزد واحد تصمیم نگرفته است.
سفر سه روزه ابومازن رئیس تشکیلات خودگردان به ترکیه که به دعوت رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه انجام می شود، امروز دوشنبه آغاز خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ