در مصاف با آلومینیوم اراک نیز بار دیگر تغییرات ترکیب سپاهان با صلاحدید کادر فنی تیم ادامه پیدا کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با بیان اینکه کمبود سوخت نداریم و مردم به شایعات توجهی نکنند، گفت: تمام شایعات مطرح شده در خصوص بنزین صحت ندارد و هیچ تغییری در سهمیه سوخت ایجاد نشده است.
«باید عزم سیاسی برای مواجهه با بحرانی که این روز‌ها گریبان جامعه و نظام اقتصادی سیاسی را گرفته داشته باشیم، چرا که در غیر این صورت در سیاه چاله اقتصادی قرار می‌گیریم و از تمامی کشور‌های منطقه خلیج فارس در حوزه توسعه اقتصادی دانش بنیان عقب خواهیم ماند. در وضعیت فعلی همه شاخص‌های اقتصادی و جمعیتی ما در شرایط هشدار قرار دارند. شرایط فعلی در اقتصاد ما بسیار شکننده است و نیاز به تصمیمات جدی دارد. مسئولان باید نگران باشند و توجه کنند جامعه به تغییرات ریشه‌ای نیاز دارد.
بخش نگران‌کننده این گزارش، اما هشدار درباره فرارسیدن ابربحرانی است که پیش‌تر کارشناسان فراوانی در شیپور هشدار آن دمیده بودند؛ خشک‌شدن دریاچه‌ای که ده‌ها کیلومتر اطراف آن باید خالی از سکنه شود و نمک آن به چشم هر جنبنده‌ای در شمال غرب ایران خواهد رفت. گزارش می‌گوید «ویژگی طبیعی تمامی تالاب‌ها و دریاچه‌ها تغییرات درون‌سالی پیکره آبی آنهاست. دریاچه ارومیه نیز از این قاعده مستثنی نبوده و همه‌ساله تراز این دریاچه بین روز‌های مختلف سال متغیر بوده است.»
اولین اظهارات رائفی‌پور از عربستان: من تمام قوانین عربستان را رعایت کردم. خیلی امر و نهی می‌کنند/ این مسئله باید حل بشود که هر ایرانی که وارد عربستان بشود، تن و بدنش بلرزد. چنین مسائلی در عراق حل شد. نوبت عربستان است/ در عربستان تغییراتی آغاز شده و برخی در برابر این تغییرات دارند شیطنت و مقاومت می‌کنند.
اولین اظهارات رائفی‌پور از عربستان: من تمام قوانین عربستان را رعایت کردم. خیلی امر و نهی می‌کنند/ این مسئله باید حل بشود که هر ایرانی که وارد عربستان بشود، تن و بدنش بلرزد. چنین مسائلی در عراق حل شد. نوبت عربستان است/ در عربستان تغییراتی آغاز شده و برخی در برابر این تغییرات دارند شیطنت و مقاومت می‌کنند.
ذوب‌آهن فصل را با رتبه تک رقمی نهمی تمام کرد، اما به نظر می‌رسد مدیران باشگاه قصد دارند تغییراتی را در راس کادر فنی این تیم ایجاد کنند.
تیم فوتبال چوکای تالش همچنان درگیری مشکلات مدیریتی و سرمربیگری است و معلوم نیست این تیم متعلق به کدام شخص یا ارگان است.
سلطانیان درباره نحوه ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمرات توضیح داد: تمام افرادی که دیپلم خودشان را قبل از سال ۱۳۸۴ دریافت کرده و فارغ‌التحصیل بوده یا افرادی که در گذشته و یا اکنون در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش به دلیل اینکه امتحانات نهایی نداشتند، تحصیل و یا کسانی که در دوره پیش دانشگاهی فارغ‌التحصیل شده و زمان فراغت از تحصیل آن‌ها قبل از سال ۱۳۹۱ است، فاقد سوابق تحصیلی هستند.
مسئولان نظام جمهوری اسلامی باید به این نکته توجه کنند که برای حفاظت از نظام جمهوری اسلامی، چاره‌ای غیر از ایجاد تغییرات در سیاست‌های خود ندارند. حوادث سال ۱۴۰۱ نشان داد نارضایتی از سیاست‌ها و عملکرد‌ها زیاد است و مسئولان حتی برای ماندگاری خودشان هم که باشد چاره‌ای غیر از ایجاد تغییرات در این سیاست‌ها ندارند. هیچ ایرانی غیرتمندی دوست ندارد حوادث سال ۱۴۰۱ تکرار شود. همه دعا کنیم سال ۱۴۰۲ سال گشایش در تمام امور باشد.
در پی اختلافات پیش آمده میان مدیرعامل و حامی مالی تیم چوکا مالکیت چوکا از سرهنگیان به امید قهوه منتقل شد.
معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: در لایحه بودجه ۱۴۰۲ قرار است کودهای وارداتی با قیمت تمام شده توزیع شوند و اوره نیز با قیمت بورس کالا به بازار ارائه خواهد شد.
امید نورافکن به معنای واقعی یک فوتبالیست حرفه‌ای به شمار می‌رود که تمام تلاشش را برای تطابق سبک بازی‌اش با تفکرات مربی به کار می‌گیرد.
تصور تمام تغییراتی که در طول دویست سال اخیر رخ داده‌اند باورنکردنی است چه رسد به اینکه تصور کنید عمرتان به درازای همین دویست سال باشد و با چشمان خودتان شاهد تمام آن وقایع بوده باشید، درست مثل جاناتان؛ کهن‌سال‌ترین حیوان خشکی کل دنیا!
امروز بانک مرکزی سقف عرضه ارز به متقاضیان دارای کارت ملی را از ۲۰۰۰ به ۵۰۰۰ یورو افزایش داد. همچنین سایت بازار متشکل ارزی با تغییراتی همچون حذف بخش دلار و یورو توافقی همراه شد؛ روندی که نشان از پایان سیاست دلار توافقی داشت.
شورای عالی امنیت ملی امارات که هدف از آن تحقق امنیت ملی و سلامت کشور در تمامی جنبه‌های امنیتی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، زیست محیطی و غیره است، هر سه ماه یکبار یا در موارد ضروری به دعوت رئیس آن تشکیل جلسه می‌دهد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تغییرات و تعویض‌های ساپینتو مقابل نفت به سود استقلال تمام شد گفت: به خاطر احتیاط تیم‌ها، فقر گلزنی در لیگ برتر به وجود آمده است.
رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست با اشاره به اینکه چراغ‌های قرمز وضعیت تأمین آب کشور روشن شده است، گفت: تغییر اقلیم تمام زیرساخت‌های کشور و کل جهان را تحت‌تأثیر قرار داده است.
بجز استادیوم خلیفه، تمامی ورزشگاه های میزبان جام جهانی شاهد تغییرات بزرگی خواهند بود.
بازیکنانی هم هستند که تغییرات در کادرفنی تیم ملی کاملا به ضرر آنها تمام شد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تغییراتی که در مدیریت استقلال صورت گرفت عجیب بود گفت: امیدوارم این اتفاق به سود استقلال تمام شود.
دبیرخانه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در خصوص پذیرش متقاضیان ورود به دانشگاه‌ها در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی اطلاعیه‌ای صادر کرد.
معاون رئیس شورای امنیت روسیه می‌گوید آینده جنگ در اوکراین این‌گونه خواهد که مسکو به تمام اهدف نظامی خود دست خواهد یافت یا تغییراتی در اوکراین رخ می‌دهد که این اهداف به رسمیت شناخته می‌شوند.
مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: به واسطه خشکسالی‌ها و تغییرات اقلیمی عده قابل توجهی از روستاها به حاشیه شهرها مهاجرت کردند و این مسئله چالش کمبود فضای آموزشی را در حاشیه شهرها به وجود آورد.
نماینده ویژه آمریکا در امور تغییرات اقلیم، معتقد است لغو مذاکرات دو جانبه در موضوع تغییرات آب و هوایی از سوی چین به زیان دیگر کشورهای جهان تمام می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ