تصور تمام تغییراتی که در طول دویست سال اخیر رخ داده‌اند باورنکردنی است چه رسد به اینکه تصور کنید عمرتان به درازای همین دویست سال باشد و با چشمان خودتان شاهد تمام آن وقایع بوده باشید، درست مثل جاناتان؛ کهن‌سال‌ترین حیوان خشکی کل دنیا!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسید چرب اشباع در کره لبنی است که کلسترول بد خون را بالا می‌برد. همان‌طور که می‌دانیم کلسترول اضافی با رسوب در عروق بدن باعث تنگی شریان‌ها می‌شود و خون‌رسانی به اعضای بدن را مختل می‌کند؛ بنابراین اگر به کلسترول بالا مبتلا هستید، مصرف کره لبنی را فراموش کنید و ترجیحاً کره مارگارین مصرف کنید.
جاناتان در تمام دوران زندگی ملکه الیزابت در سنت هلن زندگی کرده‌است. دوران زندگی او با رویدادهای مهم زندگی انسان گره خورده است. از شروع جنگ‌های داخلی آمریکا در سال ۱‍۸۶۱ گرفته تا جنگ جهانی اول،‌ جنگ جهانی دوم، انفجار دو بمب اتم در هیروشیما و ناکازاکی دوران جنگ سرد آمریکا و شوروی، تا حادثه چرنوبیل.
دانشمندان اعلام کردند بقایای نهنگی را کشف کرده‌اند که نزدیک به ۴۰ میلیون سال پیش میزیسته است، به گفته آن‌ها این نهنگ احتمالا سنگین‌ترین جانوری است که تا به حال روی زمین زندگی کرده است. مدت‌ها بود که نهنگ آبی به عنوان بزرگترین و سنگین‌ترین حیوان تاریخ شناخته می‌شد. گفته می‌شد این موجود حتی از تمام دایناسورهای غول پیکر که در گذشته‌های دور زندگی می‌کردند نیز سنگین‌ وزن‌تر است./خبرفوری
آمبرای فریدم يكى از اسب هاى شناخته شده كه آخرين قهرمانى اش به 20 سال قبل برمى گشت، درگذشت.
ولی اکنون داریم به جایی می‌رسیم که احتمالاً به قطب طب سنتی تبدیل شویم و با حمایتی که ضمنی برخی از اصحاب سیاست از شبه‌علم و خرافات انجام می‌دهند، دیر یا زود باید به جای شیمی درمانی و جراحی قلب و... شاهد تجویز روغن بنفشه و فضولات حیوانی باشیم.
این باور رایج وجود دارد که فیل‌ها از موش‌ها می‌ترسند. درست است؛ همان حیوانی که در حالت ایستاده قدی حدودا سه متری دارد و وزنش تقریبا چهار تن است ظاهرا از موجودی می‌ترسد که طولش تنها به ۱۰ سانتیمتر می‌رسد.
مردی که با شادی هر چه تمام در حال آزار یک سگ بود که در آخر عاقبت خوشی برایش نداشت.
تب خونریزی دهنده کریمه کنگو یکی از بیماری‌های ویروسی قابل انتقال از حیوان به انسان است. این بیماری در تمام فصول سال ممکن است مشاهده شود، اما در فصل بهار و تابستان شایع‌تر است. با توجه به فرا رسیدن عید قربان و افزایش ذبح گوسفند به این مناسبت، لازم است افراد نکاتی را برای مبتلا نشدن به این بیماری رعایت کنند. در این اینفوگرافیک توصیه‌های لازم برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری توضیح داده شده است./منبع: ایسنا گرافیک: پدرام آقایی
مردم ژاپن بر این باورند که: «ماهی بزرگ «نامازو» که زمین بر پشت اوست، با تکان دادن دمش زمین‌لرزه بار می‌آورد...» پائولادلسول در طالع‌بینی چینی در این خصوص می‌نویسد: «۱۲ حیوان به افسانه قدیمی برمی‌گردند. آن‌ها می‌گویند یک روز بودا در شروع سال نو، تمام حیوانات را دعوت کرد. از میان آن‌ها تنها ۱۲ حیوان به دعوت او پاسخ می‌دهند، بودا هم مقدر می‌کند که سرنوشت جهان به دست آن ۱۲ تا باشد.»
کروکودیل‌ها و تمساح‌ها هم علی رغم پیشینه‌ی تکاملی طولانی شان، تفاوت‌های مشخصی با یکدیگر دارند. یکی از تفاوت‌های چشمگیر آن‌ها شکل پوزه شان است. تمساح‌ها پوزه‌ی پهن و U شکلی دارند، اما پوزه‌ی کروکودیل‌ها باریک‌تر و V شکل است.
دم وشق‌ها کوتاه است و یک دسته مو سیاه بر روی نوک گوش‌های آن‌ها قرار دارد. پنجه‌های بزرگی دارند که برای راه رفتن روی برف طراحی شده است. سیبیل‌های این حیوان نیز بلند است. زیر گردن آن‌ها نوار‌هایی مانند پایپون وجود دارد که معمولا مشکی بوده و رنگ این جانور قهوه‌ای مایل به طلایی یا بژ و یا سفید است. لکه‌های قهوه‌ای تیره به خصوص در پا‌های این حیوان نیز دیده می‌شود. روی شکم آن‌ها خز سفید وجود دارد که تمام امتداد سینه و شکم را گرفته است.
رئیس موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی از تولید گوشت آنالوگ به عنوان جایگزین پروتئین‌های حیوانی در موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی خبر داد.
۱۲ میلیارد تومان طلا زیر فضولات حیوانی!
زمانی که صحبت از گیاه خواری به میان می‌آید اصول اولیه مشابه هستند که شامل خوردن غذا‌های گیاهی به دلایل زیست محیطی، اخلاقی، بهداشتی یا مذهبی است. با این وجود، در حالی که گیاه خواران از نوع وجترین عمدتا گوشت را حذف می‌کنند وگان‌ها از رژیم غذایی بسیار محدودتری پیروی می‌کنند و تمام محصولات حیوانی از جمله شیر، تخم مرغ و عسل را نیز حذف می‌کنند.
گورکن عسل خوار شجاع پس از جدالی تمام عیار با تمساح پیروز می‌شود و این حیوان قدرتمند را شکار می‌کند.
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی، نسبت به باور اشتباه مردم در خصوص استفاده از روغن حیوانی به عنوان چربی مفید، هشدار داد.
ساعت حدود چهار می‌شود که آقای نیک‌فرجام تصمیم خودش را می‌گیرد: به شدت نگران توله‌ها بودم، آن منطقه هم آنتن ندارد و امکان تماس با هیچ‌کسی را نداشتم. از یک طرف می‌دانستم که اگر توله‌ها را با خودم ببرم، شاید دیگر مادرشان سراغ‌شان نیاید، از طرفی حدس می‌زدم یوزپلنگ مادر با خطری مواجه شده و تصمیم گرفته جای توله‌ها را عوض کند و شاید همین حین دچار حادثه شده باشد و اصلا برنگردد، اگر توله‌ها را همان‌جا رها می‌کردم احتمال برگشتن مادرشان از اینکه از گرسنگی بمیرند و یا طعمه حیوانی شوند، کمتر بود، پس تصمیمم را گرفتم و توله‌ها را با بدون اینکه دستم به آن‌ها بخورد، با یک گونی برداشتم.
عصر چهارشنبه فردی برای گردش و تفریح به امامزاده داوود رفته بود که ناگهان چشمش به استخوان‌هایی خورد که پای کوه افتاده بود. وی فورا با پلیس تماس گرفت و طولی نکشید که مأموران راهی آنجا شدند و موضوع را به قاضی جنایی تهران اعلام کردند. به دستور بازپرس جنایی استخوان‌های کشف شده به پزشکی قانونی فرستاده شد تا با انجام آزمایش تخصصی مشخص شود که متعلق به انسان هستند یا حیوان.
دولابی نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مشخص است که مطالبه این نوجوانان چیست. مطالبه این نفرات حیوانی است. مطالبه برهنگی زن و شهوت‌رانی در جامعه که مطالبه انسانی نیست. باید بررسی کنیم که چه شده است که این نفرات به این مطالبه دست پیدا می‌کنند. مسئولان کشور باید به موازین حجاب و عفاف و ازدواج اهمیت بدهند.
عوارض صادرات کره و روغن حیوانی لغو شد
گمرک ایران حذف عوارض صادرات کره و روغن حیوانی تا پایان امسال را به گمرکات اجرایی ابلاغ کرد.
ویروس لانگیا یک عفونت مشترک بین انسان و حیوان است بدان معنی که ویروس از حیوانات به انسان انتقال می‌یابد. با این وجود، از آنجایی که هیچ یک از بیماران در چین تماس نزدیکی با یکدیگر نداشتند کارشناسان معتقدند که انتقال ویروس از حیوان به انسان همچنان پراکنده است.
رئیس گروه مدیریت بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان وزارت بهداشت گفت: بیماری آبله میمون را می‌توان با اقدامات بهداشت عمومی از جمله شناسایی و تشخیص زودهنگام موارد بیماری، ردیابی تماس، ایزولاسیون و قرنطینه، مراقبت و درمان بیماران کنترل کرد.
هشدار نارنجی هواشناسی درباره افزایش سرعت باد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ