دبیر فدراسیون تنیس گفت: برگزاری مسابقاتی مانند جام حذفی و فیوچرز و حضور بازیکنان خارجی در کشور، فرصت خوبی برای پیشرفت بازیکنان ایرانی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل منطقه آزاد ماکو گفت: مناطق ماکو و ارس نمونه بارز اقتصاد مقاومتی هستند اما تاکنون به صورت مناسب به عنوان فرصت برای کشور معرفی نشدند و مناطق آزاد بر اقتصاد ملی تأثیر می‌گذارند
مربی دروازه بان های تیم ملی افغانستان اعلام کرد دیدار با ایران یک فرصت مناسب برای خودنمایی بازیکنانش است.
بازار سرمایه نسبت به عملکرد نهاد ناظر یا متولی بازار سرمایه منتقد است. نهاد متولی به جای این که سعی در جذب نقدینگی‌ها داشته باشد، یا عمق مناسب در بازار ایجاد کند و بازار را به سمت امنیت ببرد، بیشتر بر مدیریت شاخص متمرکز شده است. به نظر می‌رسد ترس از تکرار بازی‌هایی که سال ۱۳۹۹ اتفاق افتاد نیز وجود دارد.
لورنزو پلگرینی، کاپیتان تیم رم، در شب باخت تیمش یک فرصت مناسب گلزنی را از دست داد.
امروز مطالبی همچون خبر خوش برای متقاضیان خرید دلار سهمیه ای، قیمت پراید عجیب شد!، فرصت مناسب برای خرید بیت کوین، بورس هم رکوردشکنی خواهد کرد؟، ده خبر مهم بورسی برای معاملات فردا ۷ اسفند، صندوق سهامی سرو ۱۰۰۰ میلیاردی شد، پالایش به ۱۶ هزار تومان خواهد رسید؟، کدام نماد‌ها مجمع افزایش سرمایه دارند؟، خبر مهم برای پالایشی ها، پتروشیمی‌ها و معدنی ها؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: یکسری بالگردهای جدید دریایی تولید شده است که در فرصت مناسب از آن‌ها رونمایی خواهد شد.
بعد از جریمه سنگین پانزده‌امتیازی یوونتوس، باشگاه‌های اروپایی فرصت را برای شکار ستاره‌های این تیم مناسب دیده‌اند.
نیازمندی قطر به واردات کالا و روابط سیاسی مناسب بین ایران و این کشور فرصت خوبی برای افزایش مبادلات تجاری و صادرات کالاهای ایرانی است که تحقق آن درگرو تامین زیرساخت‌های تجاری دو کشور است.
علی فراقی گفت: می‌توان این وقفه‌های حرکتی در میانه بازار را فرصت ورود و خروج از بازار یا تغییرات و بازنگری در چیدمان پورتفو در نظر گرفت.
وزارت اطلاعات با نفوذ در این شبکه‌ی جاسوسی اقدام به دستگیری کرده است و در فرصت مناسب سایر افرادی را که قصد ورود به ایران داشتند را نیز دستگیر کرد.
محمد نصرتی مربی تراکتور با تمجید از پشتکار و انگیزه سرمربی لالیگایی جدید این باشگاه، مدعی است او در فرصت مناسب قادر خواهد بود اتفاقات بزرگی را نه در تبریز که در فوتبال ایران به جا بگذارد.
حجت اله فیروزی پور گفت: با توجه به اینکه کمیسیون عمران با طرح تفکیک وزارتخانه راه و شهرسازی موافقت کرده اما به نظر می‌رسد که دولت تمایلی به اجرایی شدن این تفکیک ندارد.
اهواز- استاندار خوزستان به اجرایی شدن اردوهای «راهیان پیشرفت» در خوزستان اشاره کرد و گفت: اردوهای راهیان پیشرفت فرصتی مناسب برای آشنا شدن دانش‌آموزان با پیشرفت‌ها و دستاوردهای کشور است.
در این دیدار که به مناسبت ۷ آذر روز نیروی دریایی برگزار شد، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ارتقاء همه‌جانبه توان رزمی و تجهیزات دفاعی در نیروی دریایی و استمرار اقداماتی همچون دریانوردی در آب‌های دوردست و بین‌المللی را لازم دانستند و گفتند: تقویت ارتباط نیرو‌های مسلح با دولت و سایر قوا به تفاهم و همکاری و پیشرفت کار‌ها کمک خواهد کرد.
شرکت‌های فناوری تلاش می‌کنند هزاران کارمند سابق توئیتر را که توسط مالک جدید آن اخراج شده‌اند، جذب کنند. آنها به این تحول به چشم یک فرصت مناسب می‌نگرند.
مدیرعامل سابق استقلال با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، به جدایی خود از این باشگاه واکنش نشان داد.
دژان لوورن، هم‌تیمی سابق محمد صلاح در لیورپول، بعد از هت‌تریک او در بازی دیشب مقابل رنجرز فرصت را برای تسویه حساب با منتقدین این ستاره مصری مناسب دید.
دو تیم صنعت نفت و مس رفسنجان در دیدار که هر دو تیم فرصت مناسب برای گلزنی داشتند به تساوی رسیدند.
این ماجرا بک فرصت بسیار مناسب برای ایران است تا بتواند جای روسیه در بازار جهانی در حوزه انرژی بگیرد و درآمد مناسبی به دست بیاورد. زیرا مشخصا اروپا نیاز دارد یک کشور خلاء حضور روسیه را برای این قاره پر کند.
فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان اعلام کرد: سارق با رفتن به در منازل در پوشش متکدی پس از شناسایی اماکن، در یک فرصت مناسب از آن ها سرقت می کرد که با هوشیاری مأموران دستگیر شد و در بازجویی‌های تخصصی به ۸ سرقت مشابه اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: حدود ۸۰۰ سالن و زمین چمن در حال تحویل است و ان شالله مابقی هم در فرصت مناسب تا پایان سال تحویل داده می شود.
حال با توجه به اینکه برخی از حوزه‌های مورد انتقاد در دولت در این فرصت حدودا یک ساله نتوانسته اند پاسخ مناسبی به گلایه‌های مردمی و انتقادات کارشناسان حوزه خود داشته باشند، لذا تغییر در این سمت‌ها به مرحله قطعیت رسیده و درباره انتصاب افراد جایگزین مناسب رایزنی‌هایی در حال انجام شدن است.
پرسش اساسی این است که آیا با توجه به عدم حضور تماشاگران، اساساً سالن‌های سینما بازگشایی می‌شوند تا این فیلم‌ها فرصت اکران بیابند؟ همچنین آیا فیلم‌ها حاضر می‌شوند به قیمت انتخاب به عنوان نماینده ایران برای اسکار، قید اکران در زمان مناسب را بزنند و درآمد حاصل از اکران در موعد مناسب را از دست دهند؟
یکی از مهم‌ترین آثار کارنامه کلینت ایستوود در مقام بازیگر و کارگردان، اثری مهم در ژانر وسترن محسوب می‌شود که با دو خط روایی موازی، گره داستانی را در وقت مناسب باز و تا آنجا، حس تعلیق را برای تماشاگر حفظ می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ